Показано матеріалів: 141-150
УРОК № 120 Тема: Правило переносу слів з апострофом. Узагальнення вивченогоМета: Учити правильно ділити слова з апострофом для переносу; повторити вивчені правила; розвивати зв’язне мовлення, навички письма; виховувати інтерес до усної народної творчості, увагу, наполегливість. |
УРОК № 119 Тема: Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофомМета: Виробляти в учнів навички правильного читання та написання слів з апострофом; закріплювати знання про головні слова в реченні; розвивати зв’язне мовлення; виховувати бажання оберігати природу, пташок. |
УРОК № 118 Тема: Вимова і написання слів, у яких ставиться апострофМета: Ознайомлення учнів із роллю апострофа у словах, учити правильно читати слова з апострофом, позначати апострофом на письмі роздільну вимову звуків; розвивати мовлення, вміння порівнювати, робити висновки; виховувати уважність, працьовитість, старанність. |
УРОК 117 Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Усна розповідь на тему «9 Травня — День Перемоги»Мета: Актуалізувати знання учнів про Велику Вітчизняну війну; розвивати зв’язне мовлення, вміння складати розповідь за малюнком; виховувати патріотизм та гордість за історичне минуле нашої Батьківщини. |
УРОК 116 Тема: Звуковий і звуко-буквений аналіз, вимова і написання слів з подовженими м’якими приголоснимиМета: Формувати навички вимови і написання слів з подовженими приголосними; закріплювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, поділяти слова для переносу; розвивати зв’язне мовлення, вміння складати розповідь за малюнками та запитаннями; виховувати працьовитість, повагу до історичного минулого України. |
УРОК № 115 Тема: Перенос слів із м'якими подовженими звукамиМета: Учити переносити слова з подовженими звуками; закріпити літературну вимову слів з подовженими приголосними; поповнювати словниковий запас, розвивати мовлення, спостережливість, увагу; виховувати культуру поведінки, любов до праці, до природи. |
УРОК № 114 Тема: Подовжені м'які приголосні звуки, позначення їх на письміМета: Ознайомити учнів з подовженими м'якими приголосними звуками, із способом позначення їх на письмі; розвивати зв'язне мовлення, вміння спостерігати, порівнювати; виховувати старанність, уважність. |
УРОК № 113 Тема: Узагальнюючий урок з теми «Тверді та м'які приголосні звуки». Контрольне аудіюванняМета: Перевірити вміння учнів слухати, сприймати і розуміти текст; узагальнити і закріпити знання учнів з теми; розвивати навички правильної вимови м'яких приголосних звуків і позначення їх на письмі; виховувати увагу, самостійність, старанність. |
УРОК № 112 Тема: Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м'якими приголоснимиМета: Удосконалювати знання учнів у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м'якими приголосними; закріплювати навички позначення м'якості приголосних на письмі; розвивати фонематичний слух, вміння порівнювати і аналізувати, працювати з текстом; виховувати любов до природи. |
УРОК 111 Тема: Позначення м'якості приголосних перед [о]. Перенос слів зі знаком м'якшенняМета: Вчити позначати на письмі м'якість приголосних перед [о] та переносити слова зі знаком м'якшення; виробляти навички літературної вимови слів з м'яким приголосним звуком; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до рідного краю. |