Тема. Смачні фрукти Мета: навчати дітей розподіляти зображення за принципом «ближче — більше, далі — менше», поділяти площини на горизонтальні та вертикальні; надавати учням відомості про світло, тінь, об’єм; фор¬мувати вміння аналізувати та змішувати кольори; навчати міркувати; закріплювати навички створення необхідного кольору змішуванням спектральних кольорів; розвивати в дітей комбінаторні здібності; формувати об¬разне, логічне, просторове мислення; виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допит-ливості. |
Урок № 35. Зустрічаємося з літомМета: навчити учнів спостерігати за природою, зміною кольорів у природі різну погоду; розвивати уяву, фантазію, кольоросприйняття ока, формувати естетичні почуття, смак, активізувати ініціативу учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи, почуття національної гордості. |
Урок № 34. Перевір себеМета: закріпиш та перевірити знання учнів з образотворчого мистецтва; активізувати ініціативу учнів, розвивати командні якості, уміння працювати в мікро-колекшві; виховувати почуття взаємодопомоги. |
Урок № 33. Квіткова галявинаМета: розширити уявлення учнів про симетричну форму, ознайомити з різноманітними прийомами обробки паперу (складанням, вирізуванням, гофруванням, прорізуванням, скручуванням тощо); розвивати уяву, фантазію, просторове мислення, формувати естетичні почуття, смак; виховувати дбайливе ставлення та любов до природи. |
Урок № 32. Фантастичний звірМета: навчити учнів обирати формат, виявляти головне та другорядне під час створення декоративної композиції; ознайомити з творчістю української народної художниці М. Примаченко; розвивати асоціативну пам'ять, уяву, фантазію, уміння аналізувати; виховувати охайність під час роботи з художніми матеріалами. |
Урок № 31. Секрети веселого орнаментуМета: навчити учнів використовувати стилізацію та ритм як засоби створення орнаменту, ознайомити з видами орнаменту; розвивати естетичні почуття, смак; виховувати почуття національної гордості за мистецтво свого народу, здатність зберігати традиції. |
Урок № 30. Великодні писанкиМета: ознайомити учнів з традиціями писанкарства в Україні, колірною гамою, символікою писанок різних регіонів України, розкрити зміст деяких писанкарських символів; розвивати уяву, фантазію, вміння аналізувати, застосовувати набуті знання у практичній діяльності; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів; виховувати почуття національної гордості за свій народ, його культуру, мистецтво, здатність зберігати традиції. |
Урок № 29. Веселий коникМета: ознайомити учнів із народною іграшкою, поняттям про особливості декоративного образу тварин; розвивати уяву, фантазію, формувати естетичні почуття, смак; виховувати любов до народних іграшок, почуття національної гордості за свій народ, його культуру, мистецтво, здатність зберігати традиції. |
Урок № 28. Птахи навесніМета: ознайомити учнів з декоративною стилізацією форми (рослини, птахи), навчити створювати декоративні образи в об'ємі; розвивати уяву та фантазію, творче мислення, формувати естетичні почуття, смак; виховувати дбайливе ставлення до природи, любов до птахів, охайність під час роботи з пластиліном. |
Урок № 27. Африканські мандриМета: формувати художньо-конструктивні навички учнів під час створення статичного чи динамічного образу в скульптурі (круглій або рельєфі); розвивати дрібну моторику рук, уяву, зорову пам'ять, формувати естетичні почуття; виховувати дбайливе ставлення до природи, до тваринного світу. |