Тема: Музика виражає та зображує. Слухання української народної пісні «Гречаники». Розучування пісні «Святковий хоровод» музика А. Павлюка Мета: Ознайомити учнів з піснею «Святковий хоровод» А. Павлюка; розвивати вміння аналізувати музичний твір, вокально-хорові дані учнів, музичний слух, ритмічне почуття; виховувати любов до української музики |
Тема: Де бували, що вивчали — знання свої перевіряли Мета: • навчальна: узагальнити з учнями матеріал II семестру та навчального року; перевірити, як учні навчилися слухати і виконувати музику, як розуміють її мову, наскільки засвоїли основні музичні поняття та терміни; • розвивальна: розвивати вміння учнів слухати й розуміти мову музичного мистецтва; • виховна: продовжувати прищеплювати учням зацікавленість творами музичного мистецтва. |
Тема: Музична мозаїка Мета: ♦ навчальна: узагальнити вивчений учнями впродовж навчального року матеріал; ♦ розвивальна: з'ясувати ступінь засвоєння та розуміння учнями музики як мистецтва, що розповідає про життя людей і навколишній світ, а також ступінь усвідомлення особливостей емоційного змісту музики; розвивати творчу уяву, фантазію учнів; ♦ виховна: прищеплювати учням зацікавленість музикою, любов до неї. |
Тема: Казка, яку розповіла музика Мета: ♦навчальна: ознайомити учнів із поняттями «тембр», «струнні», «духові інструменти» та «дерев'яні духові інструменти»; навчати учнів відчувати зміну тембрів; пояснити залежність характеру музичних образів від тембру інструмента; ♦розвивальна: розвивати уявлення учнів про широкий світ музичних інструментів та їх можливості; ♦ виховна: виховувати культуру слухання симфонічної музики. |
Тема: Казка, яку розповіла музика (продовження) Мета: • навчальна: продовжити ознайомлювати учнів із поняттям «тембр», дати визначення понять «ударні інструменти», «валторна»; навчати учнів відчувати зміну тембрів; пояснити залежність характеру музичних образів від тембру інструмента; • розвивальна: розвивати уявлення учнів про широкий світ музичних інструментів та їх можливості; • виховна: виховувати культуру слухання симфонічної музики. |
Тема: Динаміка у країні музики (продовження) Мета: • навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттями «динамічні відтінки», «динаміка»; • розвивальна: розвивати в учнів чуття ритму, координацію рухів, уміння розрізняти характер музики; • виховна: підтримувати в учнів бажання емоційно виражатися у різних видах музичної діяльності. |
Тема: Динаміка у країні музики Мета: • навчальна: ознайомити учнів із поняттями «динамічні відтінки», «динаміка»; • розвивальна: розвивати в учнів відчуття ритму, координацію рухів, уміння розрізняти характер музики; • виховна: підтримувати в учнів бажання емоційно виражатися у різних видах музичної діяльності. |
Тема: У країні музики завжди лад Мета: • навчальна: продовжувати знайомити учнів з особливостями та властивостями музичної мови; надати визначення понять «лад», «мажор», «мінор»; вчити учнів впізнавати мажорний та мінорний лади; • розвивальна: розвивати емоційну сферу учнів, уміння розрізняти настрої музики; • виховна: виховувати культуру слухання музики та прищеплювати учням зацікавленість нею. |
Тема: На гостини до пана темпу Мета: • навчальна: ознайомити учнів із поняттям «темп»; підвести до усвідомлення важливості цього елемента музичної мови; • розвивальна: розвивати артистичні здібності учнів; розширювати їх кругозір засобами музичного мистецтва; • виховна: формувати в учнів уявлення про модель гідної поведінки на уроці; прищеплювати музичну культуру. |
Тема: Музична вікторина Мета: • навчальна: узагальнити з учнями матеріал І—III чвертей; перевірити рівень знань і вмінь учнів, знання основних понять; • розвивальна: розвивати розуміння учнями музичної мови, співацькі та слухацькі навички; • виховна: продовжувати виховувати любов до музичного мистецтва. |