Тема: Як зрозуміти мову музики? Мета: • навчальна: закріпити набуті учнями знання елементів музичної мови та навчати учнів застосовувати ці знання на практиці; продовжити ознайомлення учнів з українською музикою; ознайомити учнів з поняттями «мелодія», «звуки», «мотиви», «фра-зи», «речення», «варіації»; • розвивальна: розвивати в учнів чуття ритму та розуміння емоційного змісту музики; • виховна: прищеплювати учням зацікавленість музикою, заохочувати до її вивчення. |
Тема: Симфонічна історія... Мета: ♦ навчальна: продовжувати роботу над поняттями «симфонія», «концерт»; навчати учнів на елементарному рівні висловлювати враження від музичних творів, виразно співати; ♦ розвивальна: розвивати в учнів спостережливість, почуття ритму; ♦ виховна: виховувати музичний смак; прищеплювати учням зацікавленість музичними образами |
Тема: Слухаємо симфонію Мета: • навчальна: розкрити поняття «симфонія»; навчати учнів на елементарному рівні висловлювати враження від музичних творів, виразно співати; • розвивальна: розвивати в учнів спостережливість, почуття ритму; • виховна: виховувати в учнів музичний смак, зацікавленість музичними образами. |
Тема: Пригоди на балетній сцені Мета: • навчальна: навчати учнів визначати та розкривати виражальне значення елементів музичної мови, особливості танцю та маршу для розкриття казкових образів музики С. Прокоф'єва; засвоювати поняття «танцювальність», «міміка», «жести»; • розвивальна: розвивати в учнів спостережливість, почуття ритму; • виховна: виховувати зацікавленість народною піснею, казкою, музикою С. Прокоф'єва, любов до них. |
Тема: На концерті Мета: ♦ навчальна: розповісти учням про музику як мистецтво, що розкриває життя людей і навколишній світ; з'ясувати ступінь усвідомлення учнями особливостей емоційного змісту музики; дати визначення поняття «концерт»; продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «темп»; ♦ розвивальна: розвивати здатність учнів виконувати основні тематичні завдання чверті, уміння орієнтуватися в засобах музичної виразності; ♦ виховна: прищеплювати учням зацікавленість музикою. |
Тема: У місті балетів Мета: • навчальна: навчати учнів визначати особливості емоційного змісту, засоби музичної виразності, що відіграють вирішальну роль у створенні музичних образів; продовжити формувати в учнів зорово-слухове сприйняття; дати визначення поняття «балет»; • розвивальна: розвивати творчі здібності учнів; • виховна: прищеплювати, учням любов до музики, пісні, творчої праці; прищеплювати бажання навчатися. |
Тема: Чарівний світ опери Мета: ♦ навчальна: продовжити з учнями роботу над поняттями «опера», «жанри музики»; навчати учнів розрізняти різні музичні жанри; пояснити учням їх значення для характеристик музичних образів; ♦ розвивальна: розвивати емоційну сферу та уяву учнів, навички уважного слухача й виконавця, здібності тонко відчувати й розуміти зміст і характер музичних творів; підтримувати весняні настрої учнів засобами музики; ♦ виховна: виховувати в учнів музичну культуру. |
Тема: Опера і казка Мета: ♦ навчальна: навчати учнів визначати особливості емоційного змісту, засоби музичної виразності, що відіграють вирішальну роль у створенні музичних образів; продовжити формувати в учнів зорово-слухове сприйняття; ♦ розвивальна: розвивати творчі здібності учнів; ♦ виховна: прищеплювати учням любов до музики, пісні, творчої праці; прищеплювати бажання навчатися. |
Тема: Подорож із піснею, танцем, маршем Мета: • навчальна: навчати учнів визначати зміст і характер музики, звертаючи увагу на засоби виразності; повторити поняття музичних жанрів; засвоїти поняття «пісня», «танець», «марш»; • розвивальна: розвивати музичний слух учнів, уміння відчувати емоційно-образний зміст музики, передавати його у виконанні; • виховна: виховувати зацікавленість авторською музикою та фольклорною творчістю. |
Тема: У місті опер Мета: • навчальна: дати визначення поняттям «соліст», «хор», «голос»; • розвивальна: розвивати емоційну сферу та уяву учнів, навички уважного слухача й виконавця, здібності тонко відчувати й розуміти зміст і характер музичних творів; підтримувати весняні настрої учнів засобами музики; • виховна: виховувати в учнів музичну культуру. |