|
|
(3 клас) Мета: вчити складати розповідь з обґрунтуванням власної думки; навчити школярів інтернет-пошуку, роботі з віртуальними бібліотеками, пошуку книг за автором та назвою; розвивати навички роботи з періодичними виданнями, уявлення про друковані періодичні видання бібліотеки; виховувати інтерес до пізнання нового, до читання дитячої преси. |
Мета: закріпити вивчені табличні випадки множення і ділення; вдосконалити обчислювальні навички, вміння розв’язувати рівняння, задачі на кратне порівняння; розвивати уважність, логічне мислення; виховувати інтерес до вивчення математики; здійснювати профорієнтаційну роботу. |
Мета: закріплювати знання табличних випадків ділення на число 8, ознайомити учнів із задачами на різницеве порівняння двох частинок і двох добутків.Розвивати обчислювальні навички, кмітливість. Виховувати любов до природи. |
Мета: навчити ліпити конструктивним способом, дотримуючись пропорцій, правильного відображення; розвиток творчого мислення учнів; розвивати в учнів уміння сприймати дійсність і конструювати образи, уяву;виховувати інтерес до створення власних виробів. |
Мета уроку: систематизувати знання учнів про граматичні ознаки прикметника, який змінюється за родами і числами, закріплювати вміння розпізнавати прикметники серед інших частин мови; розвивати спостережливість, творчі здібності, уміння робити висновки; виховувати любов до України, до традицій українського народу, почуття прекрасного, вчити берегти свою національну культуру. |
Мета: закріпити уявлення учнів про спільнокореневі слова, вміння добирати спільнокореневі слова-різні частини мови, розвивати мовлення учнів, поповнювати словниковий запас, виховувати наполегливість у навчанні, почуття любові до рідної мови, до усної народної творчості. |
Мета: навчальна: продовжувати закріплювати знання учнів про живопис і один із його жанрів — натюрморт; навчати малювати в жанрі натюрморту; розвивальна: продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати природні форми; виховна: виховувати в учнів уважність; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості. Тип: комбінований урок. Методи і засоби роботи: евристична бесіда; практична робота на базі засвоєного матеріалу. Коментар Натюрморт — французьке слово nature morte, яке буквально означає «мертва природа». У натюрмортах зображують не тільки неістот, але й фрукти, квіти, рибу чи дичину. |
Мета: ознайомити учнів з історією одомашнення тварин, розширити знання про свійських тварин та іх значення для людини,розвивати спостережливість,логічне мислення , пам'ять ,виховувати дбайливе ставлення до тварин. |