💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 44
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 5 »»


Тема: Поняття графічного редактора, його призначення.
Мета уроку:
 ознайомити учнів з поняттям графічного редактора «Paint»; з елементами вікна графічного редактора;
 розвивати пізнавальні інтересів, навички роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати;
 виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність.
3 Клас | Інформатика (Сходинки до інформатики) | Переглядів: 1341 | Додав: elenagrishko

Тема. Поняття моделі. Типи моделей.
Мета: Сформувати уявлення про програму як автоматизовану інформаційну систему; розглянути складові програми; ввести поняття об'єкта, атрибутів, властивостей і методів об'єкта

Тема: Створюємо комп'ютерну презентацію
Мета:дати учням уявлення про середовище редактора презентацій; формувати навички процесу створення презентацій; вміння розрізняти текстові та графічні об’єкти слайда презентації, вводити текст до слайду презентації;розвивати увагу, спостережливість, логічне і образне мислення;виховувати зосередженість, взаємодопомогу.

Поняття папки. Вкладені папки.

Цілі: навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі;
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Поняття файлу.

Цілі: навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розрізняти типи файлів за допомогою піктограм та зберігати створені файли; розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Урок №25

Тема: Ознайомлення з інструментом «Лінія» і алгоритмом його використання. Побудова найпростіших малюнків.

Практична робота  №  24.  «Геометричний світ». Відпрацьовування навичок роботи з інструментом «Лінія».

Мета:

  • ознайомити учнів з інструментом «Лінія» і його властивостями;
  • вчити учнів користуватися інструментом «Лінія»;
  • навчити редагувати і зберігати малюнки;
  • розвивати алгоритмічне мислення;
  • виховувати охайність при створенні малюнків.

Урок №24

Тема: Ознайомлення з інтерфейсом графічного редактора «Paint». Огляд можливостей програми. Ознайомлення з інструментами «Олівець», «Пензель».

Практична робота № 23. «Чарівний олівець». Відпрацьовування навичок роботи з інструментами «Олівець» і «Пензель».

Мета:

  • ознайомити учнів з інтерфейсом графічного редактора «Paint», з інструментами;
  • навчити користуватися інструментами «олівець», «пензлик», «заливка» і «ластик»;
  • розвивати уяву;
  • виховувати цікавість до предмета.

Урок №23

Тема: Підсумковий урок з теми "Логіка й інформація".

Практична робота № 22. «Істинні та хибні висловлювання 4». Перевірка навичок визначення істинних та хибних висловлювань

Мета:

  • перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу;
  • розвивати вміння працювати у командах;
  • виховувати дбайливе ставлення до обладнання.

Урок №22

Тема: Розв'язування логічних задач.

Практична робота №21. «Істинні та хибні висловлювання 3». Відпрацьовування навичок визначення істинних та хибних висловлювань.

Мета:

  • закріпити вивчене;
  • підготувати учнів до підсумкового уроку;
  • навчити грамотно формулювати запитання й робити висновки з отриманої інформації.

Урок №19

Тема: Ознайомлення учнів  з  поняттям «анаграма». Розв'язування анаграм. 

Практична робота №18. «Анаграма 2». Розв'язування анаграм. Пошук відповідностей.

Мета:

  • розвивати в учнів логічне мислення й увагу;
  • вчити аналізувати вхідні дані й аргументувати свої висновки;
  • виховувати цікавість до предмета.