Мета уроку: ознайомити учнів з поняттям графічного редактора «Paint»; з елементами вікна графічного редактора; розвивати пізнавальні інтересів, навички роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність. |
Тема. Поняття моделі. Типи моделей. Мета: Сформувати уявлення про програму як автоматизовану інформаційну систему; розглянути складові програми; ввести поняття об'єкта, атрибутів, властивостей і методів об'єкта |
Тема: Створюємо комп'ютерну презентацію Мета:дати учням уявлення про середовище редактора презентацій; формувати навички процесу створення презентацій; вміння розрізняти текстові та графічні об’єкти слайда презентації, вводити текст до слайду презентації;розвивати увагу, спостережливість, логічне і образне мислення;виховувати зосередженість, взаємодопомогу. |
Поняття папки. Вкладені папки. Цілі: навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі; розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики. |
Поняття файлу. Цілі: навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розрізняти типи файлів за допомогою піктограм та зберігати створені файли; розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики. |
Урок №25 Тема: Ознайомлення з інструментом «Лінія» і алгоритмом його використання. Побудова найпростіших малюнків. Практична робота № 24. «Геометричний світ». Відпрацьовування навичок роботи з інструментом «Лінія». Мета:
|
Урок №24 Тема: Ознайомлення з інтерфейсом графічного редактора «Paint». Огляд можливостей програми. Ознайомлення з інструментами «Олівець», «Пензель». Практична робота № 23. «Чарівний олівець». Відпрацьовування навичок роботи з інструментами «Олівець» і «Пензель». Мета:
|
Урок №23 Тема: Підсумковий урок з теми "Логіка й інформація". Практична робота № 22. «Істинні та хибні висловлювання 4». Перевірка навичок визначення істинних та хибних висловлювань Мета:
|
Урок №22 Тема: Розв'язування логічних задач. Практична робота №21. «Істинні та хибні висловлювання 3». Відпрацьовування навичок визначення істинних та хибних висловлювань. Мета:
|
Урок №19 Тема: Ознайомлення учнів з поняттям «анаграма». Розв'язування анаграм. Практична робота №18. «Анаграма 2». Розв'язування анаграм. Пошук відповідностей. Мета:
|