💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 44
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: «« 1 2 3 4 5 »»


Урок №8

Тема: Двійкове кодування. 

Практична робота № 8. «Римська система числення». Перевірка вмінь запису чисел римською системою числення.

Мета:

  • ознайомити з різними способами передачі числової інформації;
  • розвивати пам’ять, увагу та здібності учнів до мислення;
  • навчити працювати з прикладною програмою «Скарбниця знань» у режимах навчання і контролю знань;
  • виховувати цікавість до предмета.
3 Клас | Інформатика (Сходинки до інформатики) | Переглядів: 1178 | Додав: SYLER

Урок №7

Тема: Способи подання числової інформації.

Практична робота № 7. «Римська система числення». Навчання запису чисел римською системою числення.

Мета:

  • ознайомити учнів із різними способами передавання числової інформації;
  • розвивати пам’ять і здібності учнів до мислення;
  • навчити працювати з прикладною програмою в режимах навчання і контролю знань;
  • виховувати цікавість до предмета.

Урок №6

Тема: Властивості інформації.

Практична робота № 6. «Шифрувальник». Кодування і декодування інформації за допомогою пронумерованого у зворотному порядку алфавіту.

Мета:

  • формувати вміння працювати з інформацією, що надходить;
  • формувати уявлення про властивості інформації;
  • навчити учнів визначати властивості інформації;
  • розвивати увагу та логічне мислення;
  • виховувати цікавість до предмета.

Урок №5

Тема: Способи збирання, кодування, подання, зберігання та поширення інформації.

Практична робота  № 5.  «Шифрувальник». Кодування і декодування  інформації  за  допомогою пронумерованого за порядком алфавіту

Мета:

  • ознайомити учнів із різними способами передавання та отримування інформації;
  • розширити уявлення про інформаційну картину світу;
  • розвивати пам’ять і пізнавальні інтереси учнів;
  • виховувати цікавість до предмета.

Урок №4

Тема: Поняття «інформація».  Органи чуття, за допомогою яких людина отримує інформацію.

Практична робота № 4. «Незрозуміла інформація». Обробка текстової інформації.

Мета:

  • формувати в учнів уявлення про інформацію;
  • розширити уявлення про інформаційну картину світу;
  • розвивати пам’ять і пізнавальні інтереси учнів;
  • виховувати цікавість до предмета.

Урок №3

Тема: Множини. Пошук "зайвого".

Практична робота № 3. «Множина». Групування об'єктів за їхніми ознаками

Мета:

  • повторити поняття «множина»;
  • розвивати в учнів логічне й образне мислення;
  • виховувати навички командної гри.

Урок №1

Тема: Правила поведінки та техніки безпеки, правила роботи з ПК. Що вивчає предмет інформатика?

Практична робота № 1. «Лабіринт». Відпрацьовування навичок користування клавішами керування курсором

Мета:

  • повторити правила поведінки та техніки безпеки під час роботи в комп’ютерному класі;
  • повторити можливості комп’ютера, виховувати дбайливе ставлення до обладнання;
  • розвивати логіку та мислення учнів.

Урок №2

Тема: Зовнішні пристрої ПК. Поняття «накопичувачі». Робота з клавіатурою.

Практична робота № 2. «Увага». Розвиток уваги. Відпрацьовування навичок вибору об'єкта за допомогою маніпулятора «миша».

Мета:

  • повторити назви і функції основних пристроїв комп’ютера;
  • розвивати увагу;
  • виховувати дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Урок № 18

Тема: Текст. Тема, заголовок, будова тексту, абзац. Типи текстів. Робота в текстовому редакторі WordPad. Запис тексту на диск. Будова тексту

Мета уроку:

  • удосконалювати вміння обробляти текст та встановлювати абзаци;
  • виховувати дбайливе ставлення до устаткування кабінету;
  • розвивати пам'ять та пізнавальну цікавість..

Урок № 17

Тема: Текст. Тема, заголовок, будова тексту, абзац. Типи текстів. Робота в текстовому редакторі WordPad. Запис тексту на диск. Текстовий редактор

Мета уроку:

  • Вчити користуватися програмою «Текстовий редактор»;
  • вчити зберігати інформацію в програмі WordPad;
  • розвивати пам'ять, уяву, мислення.