Урок №8 Тема: Двійкове кодування. Практична робота № 8. «Римська система числення». Перевірка вмінь запису чисел римською системою числення. Мета:
Обладнання програмне забезпечення: програма «Скарбниця знань», презентація «Урок 8», картки до гри «Шифрувальник» Вимоги до учнів: знати визначення поняття «інформація», види інформації, засоби передачі й отримання інформації, властивості інформації; правила запису чисел римською нумерацією. Хід уроку
1) Розминка (3 хв) Якось Незнайко полетів у космос і потрапив на Місяць. Там він зустрів місцевого жителя.
Незнайко не знав мови лунатиків і не зрозумів незнайомця. Допоможи Незнайці розгадати, що сказав йому лунатик? Переклади дружнє привітання Незнайка лунатику: Привіт! Я Незнайко. Прилетів до вас із дружнім візитом. Допоможіть мені вивчити вашу мову, а я вас навчу української. 2) Перевірка домашнього завдання (3 хв) 3) Повторення правил техніки безпеки (3 хв)
Які правила техніки безпеки порушив Незнайко? 4)Актуалізація базових знань (6 хв) Гра «Шифрувальник» (робота в парах) Учням роздаються картки, на яких є зашифрований текст і ключ до нього. Учні повинні розшифрувати текст. Після виконання завдання учитель пропонує учням з’єднати розшифровані повідомлення в одне речення (Читання – це найкоротший шлях до знань)
Передамо діями зміст вірша: Один-два, один-два – ось дивись, яка гора. Три-чотири, три-чотири – це гірські високі схили. П’ять-шість – це орли дивний танець повели. Сім-вісім – це смерічка нахилилася до річки Дев’ять-десять – це ріка під горою протіка.
1) Робота із зошитом (8 хв) 2) Робота із комп’ютером (10 хв) Учні працюють з програмою, зупинка «Римська система числення» («перевірка знань 1» і «Перевірка знань 2») 3) Релаксація (1 хв) Уявіть перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкуйте за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторіть тричі.
Незнайко-пустинець 24 : 4 = 7
Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1188 | |
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село) |
Г. Демченко «Калинка». Загадки |
Про доброту і милосердя. Ніхто не має права ображати людину |
Вітальна листівка до Дня перемоги |
Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці |
Всього коментарів: 0 | |