Двійкове кодування. «Римська система числення». Перевірка вмінь запису чисел римською системою числення

Урок №8

Тема: Двійкове кодування. 

Практична робота № 8. «Римська система числення». Перевірка вмінь запису чисел римською системою числення.

Мета:

  • ознайомити з різними способами передачі числової інформації;
  • розвивати пам’ять, увагу та здібності учнів до мислення;
  • навчити працювати з прикладною програмою «Скарбниця знань» у режимах навчання і контролю знань;
  • виховувати цікавість до предмета.

Обладнання програмне забезпечення: програма «Скарбниця знань», презентація «Урок 8», картки до гри «Шифрувальник»

Вимоги до учнів: знати визначення поняття «інформація», види інформації, засоби передачі й отримання інформації, властивості інформації; правила запису чисел римською нумерацією.

Хід уроку

  1. Організаційний момент (1 хв)
  2. Актуалізація опорних знань

1) Розминка (3 хв)

Якось Незнайко полетів у космос і потрапив на Місяць. Там він зустрів місцевого жителя.

  • Юатів ебет ан Іцясім, ьцемойанзен!- сказав йому незнайомець. –Енем ьтувз монап Мєідвалк Мечивокшим.

Незнайко не знав мови лунатиків і не зрозумів незнайомця. Допоможи Незнайці розгадати, що сказав йому лунатик?

Переклади дружнє привітання Незнайка лунатику: Привіт! Я Незнайко. Прилетів до вас із дружнім візитом. Допоможіть мені вивчити вашу мову, а я вас навчу української.

2) Перевірка домашнього завдання (3 хв)

3) Повторення правил техніки безпеки (3 хв)

  • Хвалькуватий Незнайко вирішив продемонструвати глибокі пізнання своєму другові Пончику, почав від’єднувати монітор від несправного комп’ютера.
  • Дуже старанний учень Незнайко, виконуючи на комп’ютері завдання, присунувся надто близько до екрану монітора.

Які правила техніки безпеки порушив Незнайко?

4)Актуалізація базових знань (6 хв)

Гра «Шифрувальник» (робота в парах)

Учням роздаються картки, на яких є зашифрований текст і ключ до нього. Учні повинні розшифрувати текст.

Після виконання завдання учитель пропонує учням з’єднати розшифровані повідомлення в одне речення (Читання – це найкоротший шлях до знань)

  1. Фізкультхвилинка (1 хв)

Передамо діями зміст вірша:

Один-два, один-два – ось дивись, яка гора.

Три-чотири, три-чотири – це гірські високі схили.

П’ять-шість – це орли дивний танець повели.

Сім-вісім – це смерічка нахилилася до річки

Дев’ять-десять – це ріка під горою протіка.

  1. Практична робота

1) Робота із зошитом (8 хв)

2) Робота із комп’ютером (10 хв)

Учні працюють з програмою, зупинка «Римська система числення» («перевірка знань 1» і «Перевірка знань 2»)

3) Релаксація (1 хв)

Уявіть перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкуйте за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторіть тричі.

  1. Пояснення домашнього завдання (1 хв)
  2. Підсумок уроку (3 хв)

 

Незнайко-пустинець
Не любив книжок і грець.
Носом він своїм вертів,
А навчатись не хотів.
Подивіться: от дивак –
Розв’язав він все не так.
За таку ось небилицю
Він одержав одиницю.
Давайте, малята,
Помилки виправляти,
Всі разом будемо
Незнайку навчати.

24 : 4 = 7
35 : 7 = 4
49 : 7 = 6
64 : 8 = 9
81 : 9 = 8
36 : 6 = 7
18 : 3 = 4

 

 

 



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (12.10.2014)
Переглядів: 1148 | Рейтинг: 0.0/0
Казка Н. Забіли «Вовк і козенята». Прислів'я
«Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження
Підсумковий урок за І семестр
Лікарські рослини
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]