💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Задачі на знаходження суми й остачі. Вимірювання довжини сторін многокутника, побудова чотирикутника за зразком

УРОК 41

Тема: Задачі на знаходження суми й остачі. Вимірювання довжини сторін многокутника, побудова чотирикутника за зразком

Мета: формувати обчислювальні навички додавання й віднімання числа 4; вчити креслити чотирикутник за зразком; вправляти в розв'язуванні задач на знаходження суми й остачі; виховувати акуратність.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Усна лічба. Робота з числовим віялом

 • Збільшіть на 4 кожне із чисел: 2; 4; 1; 3.

 • Зменшіть на 4 кожне із чисел: 9; 6; 8; 5.

 2 Віршовані задачі

 • Годівницю для птахів Ми до зими змайстрували,

 Зерен і ягід у неї поклали.

 Гості на себе не змусили чекати.

 Три омелюхи, чотири синиці,

 Два снігурі та один горобець.

 Скільки всіх птахів?

• У нашої кішки шість кошенят:

 Двоє на дивані сплять,

 Одне кошеня катає клубок,

 Інше кошеня забралося в чобіток,

 А інші сидять на віконці,

 Дивляться, як Бобік лежить на сонці. Скільки кошенят на віконці сидять?

 3 Гра «Хто швидше?»

Біля дошки — 2 команди.

3 + 3 = □ + 2 = □ - 5 = □ + 5 = □ + 2 = □ - 6 = 4 7 - 4 = □ + 2 = □ - 4 = □ + 6 = □ - 4 = □ + 3 = 6

 4 Робота за індивідуальними картками.

Картка № 1 Картка № 2

а) Заповни пропуски. а) Заповни пропуски.

9 = □ + □7 = □ + □

10 = □ + □ 6 = □ + □

8 = □ + □10 = □ + □

б) Постав знаки >, <, = .б) Постав знаки >, <, = .

4 + 4 □ 8 7 - 2 □ 83 + 3 □ 6 5 + 2 □ 8

3 + 2 □ 46 + 3 □ 4

III. Ознайомлення з новим матеріалом

 1 Побудова чотирикутника за зразком

— Поставте в зошиті точку на перетині ліній. Відрахуйте від неї 4 клітинки вниз і поставте другу точку. Від неї відрахуйте 6 клітинок праворуч і поставте третю точку. Від цієї точки відрахуйте 4 клітинки вгору, поставте точку. Ми позначили вершини многокутника. А тепер накреслимо його. За допомогою лінійки з’єднаємо всі точки відрізками.

 2 Вимірювання довжини сторін многокутника

● Фізкультхвилинка

НА МОРІ

Хвилі бавляться та б’ються, (Роблять хвильові рухи руками

Наче неслухи-хлоп’ята.перед собою, зліва направо і навпаки.)

I стрибають, і сміються:(Стрибають.)

Вітер їм лоскоче п’яти. Вгору, вниз і знову вгору Підганяє дужий вітер. Розгойдав він ціле море — Як же хвилям не радіти!

(Руки вниз — вгору, очима стежать за руками.) (Розводять руки в сторони, усміхаються.)

IV. Закріплення вивченого матеріалу

 1 Складання й розв'язування задач на знаходження остачі

У вазі лежало 10 цукерок.

4 цукерки з’їли.

Скільки цукерок залишилось?

 | | | | | | (ц.)

 2 Конкурс «красунь»

Каліграфічне письмо цифр 6 і 9.

 ● Пальчикова гімнастика

 Пальці міцно ми стискаєм,

 А потім їх розтискаєм, Розтираємо долоньки І поплескаємо трішки.

 Раз, два, три, чотири, п’ять, Будем далі ми писать.

 3 Складання й розв'язування задачі на знаходження суми

 ?

 |||||| (л)

— Скільки води було в першому відрі? А в другому? А скільки це?

— Поставте запитання до задачі.

— Назвіть розв’язання задачі.

— Чому додавали?

 4 Розвиток математичних знань

— Розв’яжіть приклади.

Учні по одному виходять до дошки 4 + 4- 2 =4 + 2 + 3 =

10 - 3 - 1 =10 - 3 + 2 =

2 + 2+ 2 =6 + 3 + 0 =

0 + 9- 3 =8 - 3 + 4 =

— Які відповіді одержали в прикладах першого стовпчика?

— Які відповіді одержали в прикладах другого стовпчика?

Гном Забудько повертався з риболовлі задоволений.

— Скільки рибок спіймав? — запитали друзі.

— Не скажу. Але обох сам з’їм.

— Скільки рибок спіймав Забудько?

V. Підсумок уроку. Рефлексія

— З яких частин складається задача?

— Придумайте задачу, яка б розв’язувалась дією додавання.

— Придумайте задачу, яка б розв’язувалась дією віднімання.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 1583 | Рейтинг: 0.0/0
Я. Щоголів «Зимовий ранок». М. Рильський «Зима». Леся Українка «Сніг з морозо...
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т...
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини
Робота з папером. Писанка
Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]