УРОК 41 Тема: Задачі на знаходження суми й остачі. Вимірювання довжини сторін многокутника, побудова чотирикутника за зразкомМета: формувати обчислювальні навички додавання й віднімання числа 4; вчити креслити чотирикутник за зразком; вправляти в розв'язуванні задач на знаходження суми й остачі; виховувати акуратність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба. Робота з числовим віялом • Збільшіть на 4 кожне із чисел: 2; 4; 1; 3. • Зменшіть на 4 кожне із чисел: 9; 6; 8; 5. 2 Віршовані задачі • Годівницю для птахів Ми до зими змайстрували, Зерен і ягід у неї поклали. Гості на себе не змусили чекати. Три омелюхи, чотири синиці, Два снігурі та один горобець. Скільки всіх птахів? • У нашої кішки шість кошенят: Двоє на дивані сплять, Одне кошеня катає клубок, Інше кошеня забралося в чобіток, А інші сидять на віконці, Дивляться, як Бобік лежить на сонці. Скільки кошенят на віконці сидять? 3 Гра «Хто швидше?» Біля дошки — 2 команди. 3 + 3 = □ + 2 = □ - 5 = □ + 5 = □ + 2 = □ - 6 = 4 7 - 4 = □ + 2 = □ - 4 = □ + 6 = □ - 4 = □ + 3 = 6 4 Робота за індивідуальними картками. Картка № 1 Картка № 2 а) Заповни пропуски. а) Заповни пропуски. 9 = □ + □7 = □ + □ 10 = □ + □ 6 = □ + □ 8 = □ + □10 = □ + □ б) Постав знаки >, <, = .б) Постав знаки >, <, = . 4 + 4 □ 8 7 - 2 □ 83 + 3 □ 6 5 + 2 □ 8 3 + 2 □ 46 + 3 □ 4 III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Побудова чотирикутника за зразком — Поставте в зошиті точку на перетині ліній. Відрахуйте від неї 4 клітинки вниз і поставте другу точку. Від неї відрахуйте 6 клітинок праворуч і поставте третю точку. Від цієї точки відрахуйте 4 клітинки вгору, поставте точку. Ми позначили вершини многокутника. А тепер накреслимо його. За допомогою лінійки з’єднаємо всі точки відрізками. 2 Вимірювання довжини сторін многокутника ● Фізкультхвилинка НА МОРІ Хвилі бавляться та б’ються, (Роблять хвильові рухи руками Наче неслухи-хлоп’ята.перед собою, зліва направо і навпаки.) I стрибають, і сміються:(Стрибають.) Вітер їм лоскоче п’яти. Вгору, вниз і знову вгору Підганяє дужий вітер. Розгойдав він ціле море — Як же хвилям не радіти! (Руки вниз — вгору, очима стежать за руками.) (Розводять руки в сторони, усміхаються.) IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Складання й розв'язування задач на знаходження остачі У вазі лежало 10 цукерок. 4 цукерки з’їли. Скільки цукерок залишилось? | | | | | | (ц.) 2 Конкурс «красунь» Каліграфічне письмо цифр 6 і 9. ● Пальчикова гімнастика Пальці міцно ми стискаєм, А потім їх розтискаєм, Розтираємо долоньки І поплескаємо трішки. Раз, два, три, чотири, п’ять, Будем далі ми писать. 3 Складання й розв'язування задачі на знаходження суми ? |||||| (л) — Скільки води було в першому відрі? А в другому? А скільки це? — Поставте запитання до задачі. — Назвіть розв’язання задачі. — Чому додавали? 4 Розвиток математичних знань — Розв’яжіть приклади. Учні по одному виходять до дошки 4 + 4- 2 =4 + 2 + 3 = 10 - 3 - 1 =10 - 3 + 2 = 2 + 2+ 2 =6 + 3 + 0 = 0 + 9- 3 =8 - 3 + 4 = — Які відповіді одержали в прикладах першого стовпчика? — Які відповіді одержали в прикладах другого стовпчика? Гном Забудько повертався з риболовлі задоволений. — Скільки рибок спіймав? — запитали друзі. — Не скажу. Але обох сам з’їм. — Скільки рибок спіймав Забудько? V. Підсумок уроку. Рефлексія — З яких частин складається задача? — Придумайте задачу, яка б розв’язувалась дією додавання. — Придумайте задачу, яка б розв’язувалась дією віднімання. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1583 | |
Я. Щоголів «Зимовий ранок». М. Рильський «Зима». Леся Українка «Сніг з морозо... |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини |
Робота з папером. Писанка |
Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин |
Всього коментарів: 0 | |