Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Мета: ознайомити з новою одиницею довжини – метром, новим знаком для порівняння чисел і виразів, співвідношеннями між одиницями довжини; закріпити вміння вимірювати розміри предметів різними одиницями довжини і різними вимірювальними приладами; розвивати обчислювальні навички, довільну увагу, уяву; розширювати світогляд учнів; виховувати допитливість. |
Мета: продовжувати вчити складати та розв’язувати приклади на додавання і віднімання, користуючись предметними малюнками, числовим відрізком. Закріплювати усний рахунок та геометричний матеріал. Розвивати обчислювальні навички, мову, пам’ять, мислення. Виховувати увагу, спостережливість, бережливе ставлення до природи та бажання вчитися. |
Побудова чотирикутника за зразком. Мета: формувати уміння додавати числа частинами; вправляти у розв'язуванні задач; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати логічне мислення, кмітливість, спостережливість; прищеплювати любов до математики, виховувати почуття дружби, взаємодопомоги. |
Тип уроку: урок відкриття нових знань Основні цілі уроку: а) діяльнісні: сформувати уявлення про число та цифру 7; закріплювати знання складу числа 6; повторити послідовність чисел в межах 10; формувати обчислювальні навички в межах 7; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, класифікувати, дрібну моторику, мовлення, увагу, пам’ять; виховувати старанність та охайність під час письма, інтерес до уроків математики, вміння працювати в колективі. б) навчальні: вивчити написання цифри 7, склад числа 7. |
Основные цели: 1) Сформулировать и усвоить делимость разности и суммы; познакомить с основными свойствами делимости суммы и разности, разработать алгоритм; 2) Развивать логическое, абстрактное, эвристического мышления; умения анализировать, сравнивать, обобщать, развивать любознательность учащихся; 3) Воспитывать культуру общения, настойчивость, дисциплинированность. |
Тип урока: ОНЗ Основные цели: 1) формировать способность к «открытию» нового алгоритма определения делимости произведения на основе свойств делимости; познакомить с основными свойствами делимости произведения; 2) развивать умения и навыки делить произведения, используя свойства; развивать логическое мышление, память, математическую интуицию, умение анализировать; 3) воспитывать культуру общения, настойчивость, интерес к предмету, дисциплинированность. |
Основные цели: 1) Повторить понятие простого и составного числа, закрепить умение находить делители числа, научиться пользоваться таблицей простих чисел; 2) Развивать умения и навыки определять вид числа, используя таблицу простых чисел, логическое мышление, умение анализировать, сопоставлять, развивать память, самостоятельность; 3) Воспитывать культуру математической речи, аккуратность, настойчивость, интерес к предмету. |
Тема: Мандрівка тварин по країні цифр. Математика: Число і цифра 8. Написання цифри 8. Порівняння чисел у ме¬жах 8. Послідовність чисел у межах 8. Додавання у випадку трьох доданків. Я і Україна : Тварини. Різноманітність тварин. Що дають тварини людям? Мета: ознайомити з числом та цифрою 8; пояснити утворення числа8; вчити писати цифру 8; закріплювати нумерацію в межах 8, розвивати логічне мислення; вдосконалювати навички усної лічби. формувати уявлення про різноманітність тварин, середовище існування, розширити та узагальнити уявлення про значення тварин для людей, формувати вміння розпізнавати тварин найближчого оточення., розвивати спостережливість, бажання пізнавати навколишній світ, виховувати любов до природи, бережливе ставлення до тварин. |
Тема: Складання прикладів на додавання за малюнками. Мета: закріплювати вміння використовувати терміни «доданок», «сума», вчити складати приклади на додавання за малюнками, записувати їх і розв'язувати за допомогою малюнків, розвивати мислення, мовлення,обчислювальні навички, виховувати уважність, інтерес до математики. |
Тема. Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Кругові приклади. Мета: вчити складати приклади на додавання і віднімання за малюнками, ознайомити з поняттям «кругові приклади», формувати вміння обчислювати кругові приклади, знаходити невідомий доданок. Закріплювати знання про склад числа 10. Виробляти усвідомлені і міцні обчислювальні навички, навички читання різними способами рівностей, що містять дії додавання і віднімання, письма вивчених цифр і знаків. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, інтерес до пiзнання навколишнього світу, ціннісне ставлення до природи. Формувати математичну, соціальну компетентності. Виховувати дисциплінованість, сумлінність, здатність до подолання труднощів, працелюбство, почуття взаємодопомоги, любов до рідного краю, бажання захищати і примножувати багатства природи; викликати почуття відповідальності, радості за виконану роботу. |