Тема. Як розрізнити добро і зло Мета. Пояснити чому люди повинні вибирати між добром і злом; вияснити, що значить бути доброю людиною; вивчити, що таке доброчинність. Розвивати вміння характеризувати певні події, явища як прояви добра чи зла, наводити приклади доброчинності, людяності, моделювати ситуації та розв’язувати їх. Збагачувати досвід моральних взаємин з однолітками, батьками, вчителями, знайомими й незнайомими людьми. |
Мета: - поглибити і розширити зміст понять «друг», «дружба»; - допомогти дітям з'ясувати критерії справжньої дружби, розрізняти щирі та фальшиві стосунки; - розвивати загальнолюдські чесноти, спонукати учнів до товаришування; - розвивати творчу уяву учнів. |
Тема: Розкажу про мою мамуМета: виховувати любов і шанобливе ставлення до рідної матері, до неньки-України, допомогти учням усвідомити душевні болі Святої Матері Діви Марії через страсті Ісуса Христа. Розвивати бажання ставати добрими і послушними дітьми. |
У переддень літніх канікул. Правила поведінки влітку. Чи бувають канікули для ввічливості, культури?
УРОК 17 Тема: У переддень літніх канікул. Правила поведінки влітку. Чи бувають канікули для ввічливості, культури?Мета: передбачити можливі ситуації на канікулах і вчити учнів правильно в них поводитись; розвивати вміння аналізувати запропоновані ситуації; виховувати бажання бути вихованим у різних життєвих ситуаціях. |
УРОК 16 Тема: Секрети ввічливої людини. Все починається з малогоМета: узагальнити знання учнів про секрети вихованої людини, про правила поведінки вдома, у школі, в громадських місцях; спонукати до піклування про рідних. Близьких, оточуючих; виховувати любов та пошану до оточуючих. |
УРОК 15 Тема: Як побачити казкуМета: вчити помічати красу навколо себе; розвивати естетичні смаки, почуття прекрасного; виховувати любов до природи, бажання її оберігати. |
УРОК 14 Тема: Ми йдемо до школи вранці. Поведінка під час уроків і на перервах. Поведінка в їдальні, в бібліотеціМета: уточнити розуміння учнями поняття культура поведінки', вчити виявляти турботливе ставлення до оточуючих; розвивати навички культурної поведінки; виховувати звичку приходити на заняття своєчасно, першими вітатися зі старшими, з ровесниками. |
УРОК 13 Тема: Як правильно ходити в гості. Запрошення в гості. З подарунком чи без? Запізнення. Почуття міри. Правила поведінки в гостяхМета: вчити учнів основним правилам поведінки в гостях; ознайомити з особливостями підтримання бесіди в гостях; сприяти збагаченню словника чемними словами та виразами; виховувати почуття гостинності. |
УРОК 12 Тема: Зовнішній вигляд. Що таке зовнішній вигляд? З чого необхідно починати? Для чого людині люстерко? Режим дняМета: уточнити і закріпити найпростіші навички особистої гігієни; формувати переконання необхідності дотримання режиму дня для здоров’я дитини; розвивати вміння стежити за своїм зовнішнім виглядом; виховувати бажання завжди бути чистим і охайним. |
УРОК 11 Тема: Як вести розмовуМета: формувати вміння вести розмову виразно, чітко, не поспішаючи; вчити будувати діалог на конкретну тему; сприяти розвитку зв’язного мовлення; виховувати повагу до співрозмовника. |