💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 20
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »»


Тема. Як розрізнити добро і зло
Мета. Пояснити чому люди повинні вибирати між добром і злом; вияснити, що значить бути доброю людиною; вивчити, що таке доброчинність.
Розвивати вміння характеризувати певні події, явища як прояви добра чи зла, наводити приклади доброчинності, людяності, моделювати ситуації та розв’язувати їх.
Збагачувати досвід моральних взаємин з однолітками, батьками, вчителями, знайомими й незнайомими людьми.
1 Клас | Етика | Переглядів: 1842 | Додав: Європа

Тема. З чого починається дружба
Мета:
- поглибити і розширити зміст понять «друг», «дружба»;
- допомогти дітям з'ясувати критерії справжньої дружби, розрізняти щирі та фальшиві стосунки;
- розвивати загальнолюдські чесноти, спонукати учнів до товаришування;
- розвивати творчу уяву учнів.
1 Клас | Етика | Переглядів: 3004 | Додав: tanyabrueva87

Тема: Розкажу про мою маму

Мета: виховувати любов і шанобливе ставлення до рідної матері, до неньки-України, допомогти учням усвідомити душевні болі Святої Матері Діви Марії через страсті Ісуса Христа. Розвивати бажання ставати добрими і послушними дітьми.

1 Клас | Етика | Переглядів: 5432 | Додав: SYLER

УРОК 17

Тема: У переддень літніх канікул. Правила поведінки влітку. Чи бувають канікули для ввічливості, культури?

Мета: передбачити можливі ситуації на канікулах і вчити учнів правильно в них поводитись; розвивати вміння аналізувати запропоновані ситуації; виховувати бажання бути вихованим у різних життєвих ситуаціях.

1 Клас | Етика | Переглядів: 2288 | Додав: SYLER

УРОК 16

Тема: Секрети ввічливої людини. Все починається з малого

Мета: узагальнити знання учнів про секрети вихованої людини, про правила поведінки вдома, у школі, в громадських місцях; спонукати до піклування про рідних. Близьких, оточуючих; виховувати любов та пошану до оточуючих.

1 Клас | Етика | Переглядів: 2309 | Додав: SYLER

УРОК 15

Тема: Як побачити казку

Мета: вчити помічати красу навколо себе; розвивати естетичні смаки, почуття прекрасного; виховувати любов до природи, бажання її оберігати.

1 Клас | Етика | Переглядів: 1829 | Додав: SYLER

УРОК 14

Тема: Ми йдемо до школи вранці. Поведінка під час уроків і на перервах. Поведінка в їдальні, в бібліотеці

Мета: уточнити розуміння учнями поняття культура поведінки', вчити виявляти турботливе ставлення до оточуючих; розвивати навички культурної поведінки; виховувати звичку приходити на заняття своєчасно, першими вітатися зі старшими, з ровесниками.

1 Клас | Етика | Переглядів: 2594 | Додав: SYLER

УРОК 13

Тема: Як правильно ходити в гості. Запрошення в гості. З подарунком чи без? Запізнення. Почуття міри. Правила поведінки в гостях

Мета: вчити учнів основним правилам поведінки в гостях; ознайомити з особливостями підтримання бесіди в гостях; сприяти збагаченню словника чемними словами та виразами; виховувати почуття гостинності.

1 Клас | Етика | Переглядів: 4690 | Додав: SYLER

УРОК 12

Тема: Зовнішній вигляд. Що таке зовнішній вигляд? З чого необхідно починати? Для чого людині люстерко? Режим дня

Мета: уточнити і закріпити найпростіші навички особистої гігієни; формувати переконання необхідності дотримання режиму дня для здоров’я дитини; розвивати вміння стежити за своїм зовнішнім виглядом; виховувати бажання завжди бути чистим і охайним.

1 Клас | Етика | Переглядів: 1745 | Додав: SYLER

УРОК 11

Тема: Як вести розмову

Мета: формувати вміння вести розмову виразно, чітко, не поспішаючи; вчити будувати діалог на конкретну тему; сприяти розвитку зв’язного мовлення; виховувати повагу до співрозмовника.

1 Клас | Етика | Переглядів: 1883 | Додав: SYLER


1-10 11-20