Музична мозаїка (завершення)Мета: • навчальна: узагальнити вивчений учнями упродовж року матеріал; з'ясувати ступінь засвоєння та розуміння учнями музики як мистецтва, що розповідає про життя людей і навколишній світ, а також ступінь усвідомлення особливостей емоційного змісту музики; • розвивальна: розвивати творчу уяву, фантазію учнів; виконувати пісні, вивчені протягом року; • виховна: виховувати інтерес і любов до музики. |
Музична мозаїкаМета: • навчальна: узагальнити вивчений учнями упродовж року матеріал; з'ясувати ступінь засвоєння та розуміння учнями музики як мистецтва, що розповідає про життя людей і навколишній світ; з'ясувати ступінь усвідомлення особливостей емоційного змісту музики; • розвивальна: розвивати здатність учнів виконувати основні тематичні завдання року, уміння орієнтуватися в засобах музичної виразності; повторити пісні, по-співки; • виховна: виховувати інтерес і любов до музики. |
Музична подорожМета: • навчальна: допомогти учням продемонструвати свої виконавські досягнення, повніше засвоїти емоційну сферу, самовиразитися; поглибити розуміння учнями зв'язків музики (мистецтва) з навколишнім середовищем; • розвивальна: допомогти учням усвідомити, що музика є необхідною складовою життя людини; • виховна: виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики. |
Зустрічаємо літечкоМета: ♦ навчальна: учити учнів розпізнавати життєвий зміст музики та на елементарному рівні висловлювати враження від музичних творів; ознайомити з шотландським музичним інструментом волинкою; ♦ розвивальна: розвивати вокально-хорові навички, емоційну чуттєвість та музичний досвід дітей; ♦ виховна: виховувати інтерес до культури свого та інших народів. |
Що в музиці звучить?Мета: ♦ навчальна: учити учнів визначати особливості емоційного змісту, засоби музичної виразності, що відіграють вирішальну роль у створенні музичних образів; продовжити формувати ладові уявлення, зорово-слухове сприйняття; ♦ розвивальна: розвивати творчі здібності учнів, уміння завдяки музиці відчувати красу навколишнього світу, неповторність кожного з представників живої природи; ♦ виховна: виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики. |
Хоровод метеликівМета: ♦ навчальна: учити учнів визначати особливості музичної мови; формувати емоційне, творче ставлення до мистецтва, життя, уявлення про багатогранні можливості музики; ♦ розвивальна: розвивати творчі здібності учнів, уміння завдяки музиці відчувати красу навколишнього світу; ♦ виховна: виховувати любов та бережливе ставлення до природи і навколишнього світу. |
На балуМета: ♦ навчальна: учити учнів співати природним звуком; засвоїти з ними поняття «менует»; ознайомити учнів з особливостями танцю менует; ♦ розвивальна: розвивати емоційну сферу учнів за допомогою емоційного змісту музики Й. С. Баха, С. Прокоф'єва; ♦ виховна: виховувати емоційну чутливість, здатність до співпереживання, розуміння почуттів і думок, що виражені в музиці. |
Як народжується музика?Мета: • навчальна: учити учнів визначати особливості музики, що змальовує картини природи, спів пташок; дати визначення понять «диригент», «оркестр»; • розвивальна: розвивати творчі здібності, емоційність учнів, уміння імпровізувати та пластичними рухами передавати емоційний зміст і характер музичних творів; • виховна: виховувати любов до природи, української пісні. |
Дружно попрацюємо, потім потанцюємоМета: ♦ навчальна: учити учнів висловлювати враження від музичних творів; засвоїти з ними поняття «екосез»; формувати емоційну чуттєвість, здатність сприймати та розкривати художній образ музики; ♦ розвивальна: розвивати вміння виявляти головні ознаки найпростіших типів музики (танцю, маршу); ♦ виховна: виховувати почуття любові до природи, бережливого ставлення до неї, інтерес до музичної творчості. |
Вийди, вийди, сонечкоМета: • навчальна: ознайомити учнів із поняттям «пісня-закличка»; учити визначати засоби виразності музичних творів, порівнювати життєвий зміст, настрій і характер музичних творів; • розвивальна: розвивати музично-слухові уявлення в процесі сприймання, виконання; • виховна: виховувати любов до природи, української народної пісні. |