Показано матеріалів: 1-6
Мета: Ознайомити із логічною грою «Лабіринт». Формувати уміння шукати шлях проходження лабіринту від « входу» до «виходу», малювати цей шлях, ідентифікувати вирізані частини фігури, розрізняти праву і ліву сторони. Розви¬вати наочно-схематичне мислення та орієнтацію шко¬лярів. Виховувати інтелектуальну культуру, вольові риси характеру, прагнення доводити справу до кінця. |
Тема: Подорож по океану логічних завданьМета: Познайомити дітей з різними поняттями; розвивати мислення, мову, пам’ять, спостережливість; виховувати сміливість, рішучість. |
Тема: Знайомство з країною ЛогікоюМета: познайомити з поняттям "логіка”, логічними завданнями; прорекламувати заняття з логіки; розвивати інтерес до знань; прагнути бути активним у виконанні різних завдань. |
Тема. Аналогія. Добір малюнків за аналогієюМета. Ключова компетентність. Формувати компетентність «вміння вчитись» (організовувати своє робоче місце, орієнтуватися в часі та берегти його); соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі). Предметні компетентності. Формувати вміння знаходити закономірності та називати їх, знаходити помилки в побудові послідовностей і пояснювати їх перебудову. Добирати малюнки за аналогією. Продовжувати та завершувати заданий ряд предметів. Розвивати логічне мислення, здатність до аналізу і порівняння. Виховувати товариськість, бажання допомагати один одному. |
Тема: Старовинна гра «Танграм». Ідентифікація вирізаних частин фігурМета: сформувати в учнів уявлення про гру «Танграм»;ознайомити з історією виникнення; вчити складати різні фігури, ідентифікувати частину фігури, доповнювати малюнок частиною, якої бракує, складати ціле із частин; закріпити знання геометричних фігур, порядкового рахунку,поняття «правий», «лівий»; розвивати в учнів навички аналітико-синтетичної і планувальної діяльності,творче та продуктивне мислення, увагу, пам'ять; сприяти збереженню фізичного і психічного здоров'я учнів;виховувати охайність у роботі. |
Тема: Лабіринти. ОрієнтаціяМета: сформувати в учнів уявлення про поняттям «лабіринт»; розвивати просторову уяву,пам'ять,продуктивне мислення; формувати в них пізнавальний інтерес;розвивати бажання долати труднощі;прищеплювати бажання прийти на допомогу іншим;виховувати бережне ставлення до тварин; сприяти збереженню фізичного і психічного здоров'я учнів. |