Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
|
Мета. Формувати уявлення про одну з найпоширеніших речовин у природі – воду, про перетворення води з одного стану в інший та кругообіг її у природі; розвивати навички дослідницької діяльності, спостережливість, уміння робити висновки; виховувати любов і бережливе ставлення до природи. Обладнання: приладдя для проведення дослідів (штатив, склянка з водою, скляна пластинка, пальник, сніг та лід у термосі); ілюстрація «Кругообіг води у природі»;підручник; комп’ютер, проектор, інтерактивна дошка. |
«Охорона тварин. Червона книга» Учасники проекту: учні 3 класу Мета та завдання проекту: навчати дітей залучатися до пошукової діяльності, працювати з енциклопедіями, довідниками, спеціальною літературою, дати уявлення про Червону книгу України, місце в ній тварин, необхідність їх охороняти; ознайомити з пам’ятниками тваринам, розказати про за слуги деяких тварин, їхню хоробрість для людства; розвивати пізнавальний інтерес, зв’язне мовлення, вміння висувати гіпотези, робити аргументовані висновки; виховувати відповідальне ставлення до збереження природи, прагнення брати участь у природоохоронній діяльності. |
Мета: продовжувати закріплювати знання про значення тварин для людини; сприяти формуванню уявлень учнів про тварин «живого куточка» та правил догляду за ними; засвоїти норми етичного, морального ставлення людини до природи; розвивати практичні уміння і навички спостереження, і догляду за життям тварин в «живому куточку» природи та вдома; виховувати відповідальність за тих тварин життя, яких залежить від уваги і догляду за ними з боку людини. |
Мета. Розширити уявлення про значення води в природі, про три стани води і властивостях води - рідини; формувати елементарні поняття: вода - речовина; узагальнювати сприйняте під час виконання дослідів, робити висновки; виховувати пізнавальний інтерес, самостійність, організованість, відповідальність за виконану роботу. |
Тема: Різноманітність природи. Пізнання природи людиною Мета: розширити уявлення учнів про природу, про методи пізнання природи; навчати характеризувати різноманітність живої і неживої природи; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, обґрунтовувати свою точку зору; виховувати любов до природи. |
Тема уроку. Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Листяні, хвойні дерева. Мета уроку. Формувати в учнів поняття «дерева», «кущі», «трав’янисті рослини»; навчати порівнювати їх, розрізняти за певними ознаками; розвивати вміння доводити правильність певного судження та власної думки; сприяти вихованню любові до рідного краю, почуття гордості за свою землю, бережливого ставлення до природи, виховувати дружні стосунки, заохочувати до співпраці. Встановлювати гармонійну взаємодію обох півкуль головного мозку. |
Тема. Україна – єдина країна! Мета. Формувати поняття учнів про Україну як єдину країну українського народу, розширювати знання про рідний край, його звичаї і традиції, національні символи. Розвивати почуття людяності, доброти, патріотизму. Виховувати любов до людей, до рідної країни. Матеріал до уроку. Карта України, плакат « Водні ресурси України», Державний Герб, Прапор, Гімн України. Картини з краєвидами рідного краю, презентація до уроку, голуб миру. |
Тема: Вода та її властивості. Значення води у природі та житті людини Мета: ознайомити учнів з властивостями води; схарактеризувати та визначити, яким є значення води у природі; сформувати значення води у житті людини; навчитися визначати стани води за допомогою малюнків, на яких зображені різні стани води; розвивати мислення, увагу та спостережливість; виховувати самостійність, дисциплінованість, любов до природи, бережливе ставлення до природи. |
Мета - навчальна: узагальнити отримані знання про значення й використання води для задоволення потреб людини, для життя на Землі, формувати вміння аналізувати природні явища; - розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес до значення й використання води для задоволення потреб людини, її значення для розвитку живих істот на нашій планеті; формувати інтерес до вивчення природничих наук; продовжувати формувати вміння працювати в групі, висловлювати свою думку, робити висновки; - виховна: Розвивати дбайливе ставлення до водних багатств нашої планети. |