Тема: Від чого буває вітер. Як людина використовує силу вітру. Згубна дія буревію. Як дбати про чистоту повітряМета: дати учням уявлення про те, від чого буває вітер, ознайомити з тим, як людина використовує силу вітру; викликати інтерес, бажання зрозуміти сутність явищ; виховувати бажання дбати про чистоту повітря |
Тема: Повітря. Властивості повітряМета: ознайомити учнів з властивостями і значенням повітря, за допомогою дослідів показати, що повітря існує скрізь, що воно конче необхідне для всього живого; розвивати допитливість; виховувати бережливе ставлення до довкілля. |
Тема: Сонце. Чому буває літо, осінь, зима, веснаМета: формувати в учнів уявлення про Сонце, про залежність від нього життя рослин, тварин і людей; розвивативміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки у природі на основі власних спостережень, з’ясувати, чому відбувається зміна пір року; виховувати любов до життя. |
Тема: Що належить до природиМета: формувати уявлення першокласників про природу, неживу і живу природу, вчити аналізувати перетворювальну діяльність людини; розвивати вміння групувати предмети, порівнювати їх; виховувати шанобливе ставлення до природи та речей, створених людиною. |
Тема: Водойми рідного краю. Охорона водоймМета: Виховувати любов до природи та дбайливе ставлення до водойм. Формувати в учнів поняття «водойми». З’ясувати значення водойм рідного краю у житті людини. Ознайомити з різноманітністю водойм рідного краю. Розвивати пізнавальний інтерес, уміння аналізувати, порівнювати, робити висновки. |
Тема: Мій рідний край - ДонбасМета: Формувати в учнів інтерес до навчання; засвоїти слова за темою; вчити розповідати про символи Української держави та їх значення; розвивати прагнення бути свідомим громадянином України, її патріотом. Розвивати пізнавальні інтереси. Виховувати бажання наполегливо оволодівати знаннями, любов до школи – джерела одержання знань і вмінь. |
Тема: Водойми УкраїниМета: розкрити значення води в житті людини та природи;ознайомити учнів із поняттями водойми, джерела, річки, озера, болота, моря та їх значенням в житті людини; розвивати вмінняспостерігати, робити висновки, узагальнювати; виховувати дбайливе ставлення до водойм. |
Тема. Вода та її властивостіМета. Дати учням уявлення про основні властивості води, розвивати пізнавальне ставлення до природи, сприяти інтелектуальному розвитку молодших школярів, виховувати бережливе ставлення до води. |
Тема. Різноманітність рослин. Значення рослин у житті людиниМета. Розширити і уточнити знання учнів про розмаїття рослин, середовище їх зростання. Розкрити цінності рослин для людини (естетичну, практичну, оздоровлювальну). Навчати учнів розпізнавати рослини найближчого оточення. Виховувати бажання доглядати за рослинами в природі, оберігати їх. |
Тема: Природа навколо насМета: уточнити й розширити уявлення учнів про різноманітність природи; З'ясувати відмінності між неживим и живим; познайомити учнів з основними компонентами неживої та живої природи; вчити розрізняти предмети природи від речей, встановити взаємозв'язки у природі; ознайомити з ланцюжками живлення навколишньої природи; розвивати уміння спостерігати за змінами в живій и неживій природі; формувати загальнокультурну, інформаційну компетентності; виховувати бережливе ставлення до навколишньої природи. |