Тема. Що головне на карті України? Мета. Поглибити знання учнів про нашу державу – Україну, дати учням уявлення про карту України та умовні позначення на ній рівнин, гір, річок, морів; учити знаходити на карті України рівнини, гори, водойми, формувати національну свідомість школярів, розвивати пізнавальні інтереси, мовлення, мислення, вміння працювати у парі, уміння робити висновки, узагальнювати, виховувати патріотів рідної держави, повагу до її символів, виховувати любов до рідного краю. |
Тема: Мир і злагода в родині – запорука щасливого життяМета: ознайомити з поняттям щастя, щаслива родина; розвивати в учнів почуття обов’язку перед родиною, старшими і молодими членами сім’ї; вміння слухати і підтримувати мир і злагоду в родині; розвивати зв’язне мовлення, поповнити словниковий запас учнів; виховувати повагу до родини, любов до батьків, братів і сестер. |
ТЕМА. Що належить до природи. Природа жива і неживаМЕТА: формувати уявлення про живу і неживу природу; продовжувати формувати вміння групувати предмети за певними ознаками, уміння порівнювати і аналізувати предмети неживої і живої природи; знайомити дітей зі способами пізнання навколишньої природи; виховувати любов до природи, шанобливе ставлення. |
Тема: Природні багатства. Корисні копалини. Охтирка – нафтова столицяМета: ознайомити учнів з найпоширенішими корисними копалинами рідного краю, з їх використанням та родовищами; розвивати спостережливість дітей; виховувати почуття гордості за рідний край та дбайливе ставлення до природних багатств. |
Тема: Що належить до природи. Жива і нежива природаМета: розширити знання учнів про різноманітність природи; формувати уявлення про живу та неживу природу; вчити відрізняти предмети природи від речей, виготовлених людиною; розвивати вміння спостерігати за об’єктами природи; виховувати дбайливе ставлення до природи, речей, створених людиною. |
Тема: Вода – джерело життяМета: сформувати поняття про світовий кругообіг води; уточнити знання дітей про значення води в природі і житті людини; про стан і властивості води; розвивати вміння аналізувати природні явища, робити висновки; виховувати любов до природи, бережне ставлення до води. |
Тема: Моя родинаМета: дати уяву про рід, родину, родинне дерево, родовід; формувати бажання вивчати історію свого роду, його традиції, дбати про своє родинне дерево; розвивати мислення учнів; збагачувати словниковий запас слів; виховувати пошану до роду, як умову збереження себе і свого довкілля. |
Тема: Ґрунт. Визначення ґрунту. Дослідження: виявлення повітря в ґрунті. Значення ґрунтудля рослин і тварин. Як люди дбають про ґрунт. Вшанування земліМета: формувати уявлення учнів про ґрунт, розкрити значення ґрунту для всього живого, про родючість як здатність ґрунту забезпечити рослинам умови, необхідні для їхнього росту, підсумувати вивчене про неживу природу; розвивати допитливість, інтерес до вивчення довкілля; виховувати шанобливе ставлення до землі. |
Тема: Значення води для рослин, тварин, людини. Як турбуватися про водуМета: довести до розуміння дітьми значення води для живої і неживої природи; розвивати уміння аналізувати, робити висновки; виховувати повагу до традицій українського народу шанувати воду, бережливо до неї ставитися. |
Тема: Вода. Властивості води. Дослідження: вода – розчинникМета: формувати уявлення учнів про воду, три стани води, її властивості; розвивати дослідницький підхід до процесу пізнання; виховувати бережливе ставлення до водних ресурсів України. |