💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 190
Показано матеріалів: 181-190
Сторінки: «« 1 2 ... 17 18 19


Урок 10

Тема. Природні та рукотворні об'єкти (тіла)

Мета: дати загальну класифікацію об'єктів навколишнього світу, формуючи цілісне уявлення про нього; учити наводити приклади об'єктів живої та неживої природи, об'єктів, створених руками людини; закріплювати навички групувати об'єкти неживої та живої природи та рукотворні об'єкти за суттєвими ознаками; виховувати дбайливе ставлення до природи та речей, створених людиною.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 5143 | Додав: SYLER

Урок 9

Тема. Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі

Мета: дати учням первинне поняття про явища природи, сезонні явища; провести спостереження за змінами в неживій природі; учити знаходити ознаки відмінності рослин восени порівняно з літом; продовжити формування понять «нежива природа», «жива природа»; учити спостереження за поведінкою тварин; продовжити формування вміння естетично сприймати природу навколо себе; формувати уявлення про екологічні зв'язки і залежності явищ та об'єктів живої природи; виховувати у дітей дбайливе ставлення до природи.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 10659 | Додав: SYLER

Урок 8

Тема. Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи

Мета: дати учням уявлення про спостереження та досліди як методи вивчення природи; учити проводити дослід і спостереження; закріплювати знання та використання терміну «органи чуття»; учити проводити досліди і спостереження з метою визначення ознак предмета; розвивати спостережливість і увагу; виховувати колективізм.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4348 | Додав: SYLER

Урок 7

Тема. Спостереження та досліди

Мета: учити проводити дослід і спостереження; розкрити зміст понять «дослід», «спостереження»; пояснити відмінність між спостереженням і дослідом як різними способами отримання відповідей на питання про навколишній світ; повторити термін «органи чуття»; учити проводити спостереження та досліди з метою визначення ознак предметів за допомогою органів чуття; розвивати практичні навички, спостережливість; виховувати інтерес до предмета.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4715 | Додав: SYLER

Урок 6

Тема. Як людина пізнає світ

Мета: ознайомити учнів із органами чуття (язик, шкіра); учити називати їх; закріплювати знання учнів про органи чуття, що допомагають пізнавати світ; учити визначати властивості предмета; розвивати мислення, увагу; виховувати працьовитість.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3257 | Додав: SYLER

Урок 5

Тема. Як людина пізнає світ

Мета: ознайомити учнів із органами чуття (очі, вуха, ніс, язик, шкіра); учити називати їх; сприяти розвитку вмінь розпізнавати різноманітні форми предметів; учити знаходити між ними схоже і відмінне, визначати істотні ознаки; розвивати мовлення; виховувати повагу до однокласників.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4484 | Додав: SYLER

Урок 4

Тема. Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи

Мета: створити умови для закріплення уявлень про об'єкти живої та неживої природи; сприяти формуванню в учнів навичок практичних спостережень за об'єктами живої та неживої природи, умінь, необхідних для роботи в групі, умінь групувати об'єкти неживої та живої природи; наводити приклади об'єктів живої та неживої природи; розвивати навички роботи в групі (обговорення і складання розповіді про екскурсію); виховувати любов до природи; ознайомити з правилами поведінки в природі.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 6472 | Додав: SYLER

Урок 3

Тема. Жива і нежива природа

Мета: розширювати знання учнів про різноманітність природи; розвивати вміння групувати об'єкти неживої та живої природи, порівнювати об'єкти (тіла) живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; розвивати пізнавальну активність учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 9182 | Додав: SYLER

Урок 2

Тема. Що потрібно знати про природу

Мета: розповісти учням, що природа загадкова і дивна, що її слід вивчати; розвивати вміння ставити запитання про природу; виховувати інтерес до пізнання природи.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3450 | Додав: SYLER

Урок 1

Тема. Для чого ми вивчаємо природознавство

Мета: дати учням уявлення про природознавство як предмет; учити розповідати, щовивчає природознавство, ставити питання про природу; розвивати вміння працюватив парах, вести прості діалоги; виховувати інтерес до вивчення природи.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4016 | Додав: SYLER


1-10 11-20 ... 161-170 171-180 181-190