Урок 10 Тема. Природні та рукотворні об'єкти (тіла)Мета: дати загальну класифікацію об'єктів навколишнього світу, формуючи цілісне уявлення про нього; учити наводити приклади об'єктів живої та неживої природи, об'єктів, створених руками людини; закріплювати навички групувати об'єкти неживої та живої природи та рукотворні об'єкти за суттєвими ознаками; виховувати дбайливе ставлення до природи та речей, створених людиною. |
Урок 9 Тема. Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природіМета: дати учням первинне поняття про явища природи, сезонні явища; провести спостереження за змінами в неживій природі; учити знаходити ознаки відмінності рослин восени порівняно з літом; продовжити формування понять «нежива природа», «жива природа»; учити спостереження за поведінкою тварин; продовжити формування вміння естетично сприймати природу навколо себе; формувати уявлення про екологічні зв'язки і залежності явищ та об'єктів живої природи; виховувати у дітей дбайливе ставлення до природи. |
Урок 8 Тема. Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупиМета: дати учням уявлення про спостереження та досліди як методи вивчення природи; учити проводити дослід і спостереження; закріплювати знання та використання терміну «органи чуття»; учити проводити досліди і спостереження з метою визначення ознак предмета; розвивати спостережливість і увагу; виховувати колективізм. |
Урок 7 Тема. Спостереження та дослідиМета: учити проводити дослід і спостереження; розкрити зміст понять «дослід», «спостереження»; пояснити відмінність між спостереженням і дослідом як різними способами отримання відповідей на питання про навколишній світ; повторити термін «органи чуття»; учити проводити спостереження та досліди з метою визначення ознак предметів за допомогою органів чуття; розвивати практичні навички, спостережливість; виховувати інтерес до предмета. |
Урок 6 Тема. Як людина пізнає світМета: ознайомити учнів із органами чуття (язик, шкіра); учити називати їх; закріплювати знання учнів про органи чуття, що допомагають пізнавати світ; учити визначати властивості предмета; розвивати мислення, увагу; виховувати працьовитість. |
Урок 5 Тема. Як людина пізнає світМета: ознайомити учнів із органами чуття (очі, вуха, ніс, язик, шкіра); учити називати їх; сприяти розвитку вмінь розпізнавати різноманітні форми предметів; учити знаходити між ними схоже і відмінне, визначати істотні ознаки; розвивати мовлення; виховувати повагу до однокласників. |
Урок 4 Тема. Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природиМета: створити умови для закріплення уявлень про об'єкти живої та неживої природи; сприяти формуванню в учнів навичок практичних спостережень за об'єктами живої та неживої природи, умінь, необхідних для роботи в групі, умінь групувати об'єкти неживої та живої природи; наводити приклади об'єктів живої та неживої природи; розвивати навички роботи в групі (обговорення і складання розповіді про екскурсію); виховувати любов до природи; ознайомити з правилами поведінки в природі. |
Урок 3 Тема. Жива і нежива природаМета: розширювати знання учнів про різноманітність природи; розвивати вміння групувати об'єкти неживої та живої природи, порівнювати об'єкти (тіла) живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; розвивати пізнавальну активність учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
Урок 2 Тема. Що потрібно знати про природуМета: розповісти учням, що природа загадкова і дивна, що її слід вивчати; розвивати вміння ставити запитання про природу; виховувати інтерес до пізнання природи. |
Урок 1 Тема. Для чого ми вивчаємо природознавствоМета: дати учням уявлення про природознавство як предмет; учити розповідати, щовивчає природознавство, ставити питання про природу; розвивати вміння працюватив парах, вести прості діалоги; виховувати інтерес до вивчення природи. |