Мета: перевірити знання учнів, здобуті при вивченні теми «Прикметник», учити застосовувати теоретичні знання на практиці; розвивати самостійність, мовлення учнів та інтерес до вивчення української мови; виховувати вміння толерантно співпрацювати у групах. |
Мета: поглибити знання учнів про відмінювання прикмет¬ників, навчити відмінювати їх у множині, удосконалювати граматичні та орфографічні вміння учнів, розвивати зв’язне мовлення, спостережливість учнів, виховувати любов до мови. |
Мета: познайомити учнів із вимовою і правописом прик¬метників із суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-, розвивати фонематичний слух учнів; вміння аналізувати і робити висновок; повторити будову слова; закріплювати вміння утворювати і записувати слова з поданими суфіксами; розвивати орфографічні вміння, уваж¬ність; виховувати старанність, любов до мови |
Тема: Гімнастика Мета: формування навиків оволодіння елементами гімнастики, та розвивати фізичні, морально-вольові якості. Задачі: Закріпити лазання по канату в три прийоми. Повторити переворот вперед з опорою головою й руками на зігнуті ноги Удосконалити стрибок ноги нарізно через гімнастичний козел. Обладнання: гімнастичні мати, канат, гімнастичний козел, мостик Місце проведення: спортивний зал |
|
Мета. Розвивати здоровий спосіб життя,його складові; виховувати інтерес до фізичної культури, до сучасної науки про здоров’я. |
Мета. Ознайомити дітей з природними багатствами України; формувати поняття «заповідник», «заказник», «національний парк». Поглибити і розширити знання дітей про роль природи, її вплив на людину, про необхідність збереження і охорони природного середовища; підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати. Виховувати бережне ставлення до природи та почуття патріотизму. |
Тема. Спостереження за роллю прислівників у художніх і науково-популярних текстах Мета: показати роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах, формувати вміння використовувати прислівники, визначати їх роль; продовжити формування мовної здогадки та мовленнєвої реакції учнів; розвивати фонетичний та інтонаційний слух, творчі здібності учнів, слухову пам'ять, увагу, логічне та асоціативне мислення, писемне мовлення, самостійність, пошуково-пізнавальну активність, уміння знаходити і виправляти фактичні помилки; виховувати в учнів любов до рідної мови, почуття товариства, чесності та поваги до однокласників, дисциплінованість та відповідальність, старанність, наполегливість; бажання до вивчення мов, які вивчаємо; сприяти згуртованості учнів, вихованню емоцій задоволення від розумової праці. |
Тема: «Гендерні стереотипи та їх вплив на формування особистості випускника молодшої школи» Мета: - привернути увагу учнів, до проблем гендерної рівності; - сприяти створенню збалансованих умов для правильного самовизначення молодших школярів у суспільстві, грамотного побудування стосунків та вироблення адекватних моделей поведінки з урахуванням принципів гендерної рівності; – ознайомлення дітей з інституційними цінностями, нормами і правилами між статевого спілкування; – формування тілесної ідентичності, з якою, тісно пов’язаний психосоматичний потенціал; – розкриття особливостей жіночої і чоловічої психології, а також відмінностей поведінки представників різної статі; – формування у випускників молодшої школи правильного уявлення про взаємини статей, засновані на системі загальнолюдських і національних моральних цінностей. Час: 45 хв. |
«Другорядні члени речення: додаток, означення, обставини» (4 клас) Мета: а) навчальна: ознайомити учнів із другорядними членами речення; навчити визначати їх у реченні; формувати вміння ставити запитання до другорядних членів речення; виділяти в тексті умовними позначками; б) розвивальна: розвивати вміння школярів працювати колективно та самостійно, логічне мислення, творчу уяву, мовленнєві навички; в) виховна: виховувати любов до природи, почуття прекрасного. |