Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
|
Мета уроку: Навчальна мета. Вчити учнів знаходити у тексті описи і роздуми, формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного й побаченого; характеризувати головну героїню з опорою на текст і малюнок, збагачувати словниковий запас учнів. |
Мета. Викликати інтерес до творчості Лесі Українки на основі тих знань, які мають діти, продовжити знайомити учнів з літературною казкою, показати, що мораль твору може бути закладена в назві казки «Біда навчить». Продовжувати розвивати вміння визначати дійових осіб твору, виділяти головну думку твору, висловлювати своє ставлення до прочитаного; формувати уміння стислого переказу. Удосконалювати правильність, швидкість, виразність читання. Виховувати інтерес до народної мудрості, бажання вчитися |
Мета: розкрити цінності істинні й фальшиві у творі «Мишка», з’ясувати роль трагічної та комічної ситуації в розкритті головної думки твору; розвивати навички вдумливого читання, критичного мислення, зв’язного мовлення, уміння аналізувати та інтерпретувати художній твір, робити висновки з прочитаного; виховувати істинні життєві цінності, милосердя. |
Мета: узагальнити, підсумувати знання учнів за прочитаним розділом; вчити порівнювати, співставляти прочитані твори; продовжити ознайомлення учнів з творчістю Анатолія Качана; ознайомити з його віршем «Летючий корабель»; удосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, творчі здібності учнів, уміння узагальнювати, висловлювати оцінні судження; виховувати любов до природи , до рідного краю, любов до художнього слова, мудрість, кмітливість, доброту. |
Матеріал уроку.А. Костецький «Буває все...», «Краще — з друзями разом!», «Словник Славка» Мета: формувати вміння висловлювати власні судження і визначати головну думку твору, аналізувати віршовані твори; удосконалю¬вати навички виразного читання; збагачувати активний словник учнів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати бажання самовдосконалюватися, бути уважним до своїх друзів і бути самому справжнім другом; створювати умови для розкриття особистості кожної дитини, формувати позитивні емоції від спілкування. Обладнання: портрет А. Костецького, картки зі словами, картка з словом «дружба» в кольоровому оформленні, картки з прислів’ями, запис пісні «Справжній друг» муз. Б. Савельєва, слова М. Пляцковського |
Мета:розширити знання про зимові свята :свято Миколая,Новий рік,Різдво, свято Маланки, свято Василя,Водохреща,ознайомити з традиційною новорічною обрядовістю українців,вчити виразно читати, розвивати зв’язне мовлення,пам’ять ,виховувати інтерес до народних традицій. |
Тема: Підсумковий урок з теми «Байки» Мета: поглибити поняття про байку; розвивати уміння аналізувати й робити висновки, логічно й послідовно аргументувати свої міркування; розвивати спостережливість, уміння застосовувати набуті знання практично; формувати активну життєву позицію; виховувати доброту, милосердя, трудолюбивість,дружбу, повагу до слова, до літератури. |
Мета. Ознайомити учнів із давньогрецьким міфом та дати уявлення про його витоки; формувати уявлення дітей про міфи як жанр усної народної творчості; збагачувати уявлення про міфи народів світу, вчити осмислювати їх зміст; розвивати навички читання, увагу, мислення, пам'ять, зв’язне мовлення, словниковий запас; виховувати старанність, активність, доброту, милосердя, справедливість; інтерес та зацікавленість до грецької міфології. |
Тема: Підсумковий урок за рік за «Читанкою» О. Я. Савченко Мета: підсумувати вивчене за рік з освітньої дисципліни «Читання» за всіма змістовими лініями; спонукати до висловлення власних суджень щодо оцінки матеріалу підручника. |