Тема: Тематичне оцінювання Мета: перевірити рівень знань, умінь і навичок учнів, пов'язаних із темою «Світ у мені і в світі я» («Людина починається з добра», «Пригоди і захоплення твоїх ровесників»); виховувати бажання вчитися. |
Тема: Вірші про мрії і захоплення твоїх ровесників. І. Кульська «Коротулька». В. Скомаровський «Андрійкова книжка». Г. Бойко «Відпочити ніколи» Мета: формувати вміння аналізувати віршовані тексти; удосконалювати вміння передавати під час читання різні почуття героїв твору, визначати головну думку прочитаного; збагачувати словник учнів; розвивати пізнавальні інтереси. |
Тема: М. Чумарна «Лумпумчик» (продовження) Мета: продовжити роботу над текстом, розвивати інтерес до сюжету твору; формувати вміння характеризувати вчинки героїв; збагачувати словниковий запас; виховувати почуття справедливості. |
Тема: Пригоди Василька з гостем планети Сатурн. М. Чумарна «Лумпумчик» (уривок з фантастичної повісті) Мета: продовжити ознайомлення з творчістю М. Чумарної; викликати інтерес до сюжету твору; розвивати вміння виділяти напружені епізоди; характеризувати почуття і вчинки героїв; стимулювати розвиток творчих здібностей. |
Тема: В. Нестайко. Уривок з оповідання «Космонавти з нашого будинку» (продовження) Мета: продовжити опрацювання твору; удосконалювати читацькі навички, вміння читати за особами; розвивати інтерес до читання твору; збагачувати словник учнів; формувати почуття дружби, взаєморозуміння, бажання пройти на допомогу. |
Тема: Поспішаймо творити добро Мета: виховувати любов і повагу до членів своєї родини, до природи; вчити визначати дійових осіб твору, виділяти головну думку; формувати навички швидкого, виразного, свідомого читання. |
Тема: Нові пригоди героїв творів Всеволода Нестайка. Уривок з оповідання «Космонавти з нашого будинку» Мета: виховувати інтерес до читання творів В. Нестайка; почуття дружби, взаємодопомоги, взаєморозуміння між дівчатками і хлопчиками; удосконалювати читацькі навички, вміння читати за особами; розвивати вміння характеризувати дійових осіб; розрізняти у пригоді комічне, смішне і небезпечне, тривожне; збагачувати словник. |
Тема: З гумором про серйозне. Г. Бойко «Консультант»; «За що хвалять?». В. Струтинський «Казка про хлопчика Абихто». М. Сингаївський «Дощ із краплі починається» Мета: вдосконалювати вміння виділяти головне, узагальнювати, аналізувати прочитане, висловлювати оцінні судження; виховувати прагнення ставати кращими; удосконалювати виразність читання. |
Тема: На сонці тепло, а біля матері добре. О. Єфімов «Задачі трапляються різні». Д. Чередниченко «Як ти з матір'ю говориш?». «Бабуся» (текст з журналу «Барвінок») Мета: вчити розпізнавати стан і почуття дійових осіб; характеризувати героїв твору; удосконалювати вміння читати за особами; складати план прочитаного і переказувати за планом; збагатити мовлення учнів; виховувати шанобливе ставлення до рідних. |
Тема: В. Сухомлинський «Усмішка» Мета: актуалізувати і розширити знання дітей про життя, творчість видатного українського педагога і письменника; розвивати вміння аналізувати і структурувати текст (знаходити описи, міркування, частини будови тексту, удосконалювати вміння виділяти і пояснювати зв'язок між причиною і наслідком); виховувати в учнів доброзичливе ставлення до оточуючих. |