Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Мета: перевірити знання учнів, здобуті при вивченні теми «Прикметник», учити застосовувати теоретичні знання на практиці; розвивати самостійність, мовлення учнів та інтерес до вивчення української мови; виховувати вміння толерантно співпрацювати у групах. |
Мета: поглибити знання учнів про відмінювання прикмет¬ників, навчити відмінювати їх у множині, удосконалювати граматичні та орфографічні вміння учнів, розвивати зв’язне мовлення, спостережливість учнів, виховувати любов до мови. |
Мета: познайомити учнів із вимовою і правописом прик¬метників із суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-, розвивати фонематичний слух учнів; вміння аналізувати і робити висновок; повторити будову слова; закріплювати вміння утворювати і записувати слова з поданими суфіксами; розвивати орфографічні вміння, уваж¬ність; виховувати старанність, любов до мови |
Тема. Спостереження за роллю прислівників у художніх і науково-популярних текстах Мета: показати роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах, формувати вміння використовувати прислівники, визначати їх роль; продовжити формування мовної здогадки та мовленнєвої реакції учнів; розвивати фонетичний та інтонаційний слух, творчі здібності учнів, слухову пам'ять, увагу, логічне та асоціативне мислення, писемне мовлення, самостійність, пошуково-пізнавальну активність, уміння знаходити і виправляти фактичні помилки; виховувати в учнів любов до рідної мови, почуття товариства, чесності та поваги до однокласників, дисциплінованість та відповідальність, старанність, наполегливість; бажання до вивчення мов, які вивчаємо; сприяти згуртованості учнів, вихованню емоцій задоволення від розумової праці. |
«Другорядні члени речення: додаток, означення, обставини» (4 клас) Мета: а) навчальна: ознайомити учнів із другорядними членами речення; навчити визначати їх у реченні; формувати вміння ставити запитання до другорядних членів речення; виділяти в тексті умовними позначками; б) розвивальна: розвивати вміння школярів працювати колективно та самостійно, логічне мислення, творчу уяву, мовленнєві навички; в) виховна: виховувати любов до природи, почуття прекрасного. |
Мета. Розвивати вміння визначати рід і число дієслів минулого часу, навички грамотного письма, поповнювати словниковий запас; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Мета: ознайомити учнів з частиною мови — числівником, дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні; вчити впізнавати серед слів числівники, ставити до них питання скільки?, який?, котрий?, котра?, котре?, котрі?, правильно вживати у мовленні та застосовувати набуті знання про числівник на практиці; розвивати зв’язне мовлення учнів; виховувати бажання краще знати українську мову. Обладнання: картки з загадкою, картки з диференційованими завданнями, презентація «Числівник», відеопрезентація « Мовка і Суржик. Частина мови – числівник», девіз уроку: “Знаєш сам – допоможи другові”, шкала оцінювання, картки з каліграфічною хвилинкою, кольорові картки для груп, завдання уроку, ребуси, роздатковий матеріал, картинки зимових місяців, фігурки - сніговички для накопичення балів, подарунки – пам’ятки. Тип уроку: урок засвоєння нових знань з використанням інноваційних технологій |
Мета: Повторити, закріпити, поглибити,удосконалити, узагальнити знання учнів із розділів мовознавства « Лексикологія» та «Фразеологія»; узагальнити засвоєний мовний матеріал; формувати уміння і навички усного мовлення;розвивати мислення, кмітливість,пам'ять, аналітичне та образне мислення |
МЕТА: закріпити і поглибити знання учнів про неозначену форму дієслова. Виробляти вміння правильно ставити питання до неозначеної форми дієслова. Виховувати патріотичні почуття, любов до природи |
Мета. Закріпити знання учнів про іменник, правопис відмінкових закінчень іменників жіночого роду на -а (-я); вдосконалювати вміння добирати відмінкові закінчення, визначати відмінок іменників у сполученні з іншими словами; розвивати вміння узагальнювати, діяти за аналогією, встановлювати причиново-наслідкові зв'язки; виховувати інтерес до українського слова, до природи рідного краю, почуття взаємоповаги |