Тема: Написання переказу «Два товариші» Мета. Вчити писати різні види переказів (детальний, стислий, творчий), правильно викладати події, факти, зображені у творі, у певній послідовності записувати речення; розвивати зв’язне мовлення учнів та навички грамотного письма ; збагачувати словниковий запас; виховувати почуття дружби та гідності. |
Тема. Написання переказу «Тарас Григорович Шевченко» Мета. Вчити писати різні види переказів (детальний, стислий,вибірковий), правильно викладати події, факти, зображені у тексті, у певній послідовності записувати речення; розвивати зв’язне мовлення учнів та навички грамотного письма ; збагачувати словниковий запас. Поглиблювати знання учнів про життя і творчість Т.Г.Шевченка. Формувати загальнокультурну компетентність через ознайомлення з творами літературного та образотворчого мистецтва. |
Тема: Звук [н]. Фонетичний розбір слова. Слухове сприймання: «Розповідь про себе». Мета: Автоматизувати звуковимову раніше вивчених звуків, зокрема звук [н]. Закріплювати вміння виконувати фонетичний розбір слів (малювання, яблуко). Закріпити вміння вести зв’язну розповідь про себе. |
Тема: Як не любить той край… Складання твору-міркування «Чому я люблю свою Батьківщину?» Мета: розширювати уявлення учнів про красу і велич рідної землі; вдосконалювати навики побудовиречень та їх інтонування; закріплювати вміння творити роздуми на задану тему; розвиватимовлення дітей, творче мислення, пам'ять, уяву, спостережливість; збагачувати словниковий запас;сприяти вихованню та формуванню національної свідомості, любові до Батьківщини. |
Тема: Стислий письмовий переказ оповідання В. Сухомлинського «Усмішка» Мета:вчити учнів писати стислий переказ, використовуючи мовні засоби, збагачувати словник образними виразами, порівняннями, епітетами;розвивати мовлення учнів, сприяти розвитку пам'яті, уваги; виховуватипочуття доброти, взаєморозуміння, любові до природи. |
Тема: Моя заповітна мрія. Твір з обґрунтуванням власної думки Мета:вчити учнів складати твір з обґрунтуванням власної думки, удосконалювати навички зв’язного висловлювання; розвивати увагу, креативне мислення, пам’ять, уяву, спостережливість; виховувати працелюбність, бережливе ставлення до природи, любов до родини, старанність, наполегливість у здійсненні заповітної мрії. |
Тема: Твір-роздум на основі прочитаного оповідання В.Сухомлинського «Співучапір'їнка» Мета: вчити учнів складати власні висловлювання на основі прочитаного, використовуючи мовні засоби; розвивати мовлення, збагачувати активний словник учнів; виховувати прагнення розвивати свої здібності, бажаннядосягати успіху. |
Тема: Правда буває гірша за кривду. Стислий переказ тексту Мета: удосконалюватинавичкипереказувати стисло текст, активно тацілеспрямованозбагачувати і вдосконалювати мовлення учнів, розширювати їх світогляд; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, творчу уяву, допитливість,вміннявисловлювати свою думку, почуття; виховувати прагнення більше знати про суспільні відносини між людьми, товаристкість, дпужбу, співчуттядо людей із вадами здоров’я, любов до природи. |
Тема: Складання порівняльного опису картин відродження краси природи «Весна ізима» Мета: знайомити з традиціями українського народу, вчити записувати власні висловлювання; розвивати спостережливість, уміння складати твори–описи, збагачувати словниковий запас, виховувати доброту, любов до природи. |
Тема: Написання творів за картиною, складання діалогів «Життя в зимовому лісі». Спостереження за виражальними можливостями прикметників у мовленні Мета: вчити зіставляти зовні схожі мовні явища, розпізнати їх;розвиватиуміння добирати влучні слова для передачі власних спостережень, вражень, почуттів;удосконалювати навички каліграфічного, грамотного письма; виховувати любов дорідної природи. |