Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Практичні задачі: ознайомити учнів з лексичними одиницями з теми «На фермі» і навчити їх використовувати у мовленні; вчити учнів утворювати множину іменників. |
Тема: Тематична контрольна робота до теми “ENGLISHMAN’S HOME” Мета: перевірити рівень засвоєння учнями лексико-граматичного матеріалу теми; розвивати навики читання та письма, вміння застосовувати свої знання на практиці; виховувати в учнів почуття цілеспрямованості у досягненні мети. |
Тема: Тематична контрольна робота до теми “Household chores”. Мета: повторити лексичний та граматичний матеріал теми; перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів за темою; розвивати навики письма, перекладу, пам'ять та увагу, мислення та мовлення; виховувати в учнів почуття відповідальності та самостійність. |
Тема: Урок домашнього читання за казкою Джозефа Якобза «Мишка та її хвіст». Мета: удосконалювати техніку читання автентичних текстів; розвивати та формувати навики письма та перекладу іноземною мовою; навчати учнів плідно працювати у парах; розвивати вміння допомагати один одному; прививати інтерес до читання іноземної літератури та позитивне ставлення до культурних надбань інших народів. |
Мета: Практична: Ввести та активізувати ЛО теми «Новий рік в Україні», удосконалювати техніку читання, формувати навички монологічного мовлення за темою на рівні речення (мікровисло-влювання) з опорою на наочний зразок; Освітня: формувати уявлення про структуру розповідних речень в англійській мові; Розвиваюча: розвивати мовну здогадку, уяву учнів в умовах гри; Виховна: виховувати повагу до традицій народу України Обладнання: підручник, новорічна експозиція, "Match the Pairs" (HO1), "Put the Events in Order" (H02), “My good intentions” (HO3), зразки новорічних листівок на англійській мові (HO4). |
Мета: Практична: тренувати учнів у читанні з метою повного розуміння змісту тексту; розвивати вміння аудіювання; формувати навички писемного мовлення; тренувати утворення і вживання Present Simple і Past Simple, навчити учнів виготовляти вітальні листівки на день народження; удосконалювати навички монологічної та діалогічної мови; Освітня:формувати уявлення про структуру запитальних речень в англійській мові; Розвиваюча: розвивати уміння працювати в різних режимах навчання, мовну здогадку та естетичне сприймання дійсності; Виховна:прищеплювати любов до праці; |
Тема: День народження Мета: Практична: навчити вживати лексику з теми уроку в мовленні; тренувати утворення і вживання неправильних дієслів і Past Simple Tense; формувати навички писемного мовлення; удосконалювати й розвивати нави- чки сприймання на слух іншомовного тексту; Освітня: формувати уявлення про структуру запитальних речень в англійській мові; Розвиваюча:розвивати мовну здогадку та культуру спілкування школярів в певній ситуації, розвивати уяву учнів в умовах гри; сприяти формуванню та розвитку навичок фонематичного слуху; Виховна:виховувати почуття ввічливості у стосунках з батьками, товаришами. Обладнання: м’яка іграшка, тематичні малюнки, картки з завданнями, з віршами. |
Тема: Погода та природа. Feste und Jahreszeiten Цілі: навчальна: формувати предметні компетентності з іноземної мови: фонологічну (навчати та відпрацьовувати правильну вимову іншомовних слів); лексичну (відпрацювати вживання вивчених лексичних одиниць і активізувати їх в мовленні); граматичну (правильне написання слів з артиклями та порядок слів у німецькому реченні); удосконалювати навички читання учнів; навчати застосовувати отримані знання на практиці (під час виконання вправ та розповіді про погоду та пори року); перевірити рівень знань під час читання, виконання граматичних вправ, діалогічного та монологічного мовлення. |
Тема: Музей Мета: повторити вивчений лексичний матеріал за темою, збагачувати словниковий запас учнів, повторити будову речень у Past Simple, розвивати діалогічне та монологічне мовлення, уміння аудіювання, сприяти розвитку інтересу до вивчення англійської мови. |
Тема уроку:Умеблювання. Мета уроку: Навчальна-закріпити лексичний та граматичний матеріал по темі; -навчити учнів описувати кімнату; -вчити учнів правильно ставити запитання та відповідати на них; |
1-10 11-13