Музей
Тема: Музей
Мета: повторити вивчений лексичний матеріал за темою, збагачувати словниковий запас учнів, повторити будову речень у Past Simple, розвивати діалогічне та монологічне мовлення, уміння аудіювання, сприяти розвитку інтересу до вивчення англійської мови. Хід уроку: 1.Вступна частина. Оголошення теми та мети уроку Good morning, children! Today we continue to talk about museum. By the end of the lesson you will make a story about a visit to the museum 2.Мовна розминка 1)пригадування слів за темою What’s English for….? музей, скелет, динозавр, живий, мертвий, ричати, робот, верещати, відвідувати,…(вчитель активізує учнів, використовуючи вже вивчений на попередніх уроках матеріал) 2) опитування за списком питань ( Classroom survey). Кожен учень отримує картку з питаннями (нижче наведений зразок) і має опитати своїх однокласників, коротко фіксуючи праворуч імена опитаних та їх відповіді. Name Did you go to the natural history museum? What did you buy there? When did you go to the museum? 3) презентація результату опитування. Картка учня має після опитування приблизно такий вигляд. Name Ann Ivan Did you go to the natural history museum? Yes No What did you buy there? Card ----- When did you go to the museum? yesterday Last year Кожен учень по черзі читає результати опитування. Наприклад:Ann went to the natural history museum yesterday. She bought a card there. Ivan didn’t go to the natural history museum. He didn’t buy anything there. He went to museum last year. 3.Повторення вивченого матеріалу 1) читання слів за темою (additional words з перекладом, а за таблицями просто складання речень у Past Simple) #1. to see skeletons and bones бачити скелети и кістки animals, herbs and fish тварин, трави и риб spaceships косм.кораблі celebrities відомих людей paintings картини science experiments наукові експерименти old clothes старий одяг old buildings старі будівлі #2. to learn about how dinosaurs lived дізнаватись про (те) як дінозаври жили how people lived як люди жили how people flew to space як люди літали у космос different artists and their paintings різних художників и їхні картини #3.to be great бути чудовим to be useful interesting цікавим бути корисним exciting захоплюючим a great day прекрасним днем trip поїздкою #4.to go to dinosaur museum йти, їхати до динозаврів natural history природничого to travel to wax toy maritime воскових фігур іграшок морського музею Additional vocabulary a house Хата embroidery вишивка a mill Млин a horse кінь a wattle-fence(a dead fence) Тин architecture архітектура a towel Рушник life життя a jug Глек nature природа a chest, a box скриня а road шлях 2)побудова речень з новими словами Dice game Роздруковані слова на дошці, під номерами від 1 до 12. Учні працюють в парах, і кидають кубики. В залежності від номера, який випадає-будують речення зі словом під цим номером. Речення будують у Past Simple. 3) робота у групах по 3-4. Учні переглядають відео про музей Пирогово, та роблять короткі нотатки про те,що вони бачили. За необхідності-переглядають відео двічі. 4.Підсумок уроку Коротенька розповідь про побачене у відео. Зразок: We went to museum of architecture and life Pyrogovo. There we saw many houses, mills. There was a horse and a cat too. Also we saw a well and a fence. We learnt about how people lived. Inside the house we saw an embroidered towel, and many chests. Also we saw a lot of jugs. It was useful and amazing. 5.Домашнє завдання Створити розповідь “My visit to museum” у минулому часі на 12 речень | |
| |
Переглядів: 799 | |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах» |
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни... |
Охорона тварин. Турбота людей про тварин |
Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край» |
Всього коментарів: 0 | |