Урок № 2 Тема: Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові частини комп’ютера. Формування навичок роботи з мишею.Мета уроку:
Обладнання: програма «Стрільці по яблуках». ХІД УРОКУ І. Організація класу. ІІ. Перевірка домашнього завдання. Повторення правил з техніки безпеки.
· Вставити потрібні слова замість пропусків. · Не розпочинай роботу за комп’ютером без дозволу ________________. · Спину тримай _______________. · Сидіти слід на відстані не менше _____________ від екрана монітора. · Не торкайся ____________, ______________, ________________, ________________, ______________ і ________________, з якими тебе не знайомив вчитель. · Не працюй ______________ і _____________ руками.
Розминка. На минулому уроці ми з вами повторювали числа від 1 до 10. А сьогодні спробуємо розгадати такі цікаві завдання.
1) Машина 6 Мир 3 Школа ? (відповідь: 5) 2) Калина 6 Трава 5 Клен ? (відповідь: 4) 3) Вовк + лисиця 10 Качка + коза 9 Їжак + птах ? (відповідь: 8)
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Отже, для того, щоб вибити чек, касир використав комп’ютер. Повідомлення теми і мети уроку. Діти, сьогодні ми познайомимося з можливостями комп’ютера. Отже, тема нашого уроку «Що може комп’ютер». ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Слухання казки «На екскурсії». Вчитель читає казку на сторінці 6 у підручнику. 2. Вибіркове читання. (Діти читають із тексту відповіді на запитання)
3. Фізкультхвилинка. Хто ж там, хто вже так стомився? І наліво нахилився. Треба дружно всім нам встати, Фізкультпаузу почати Руки вгору, руки вниз, Вгору трошки подивись. Руки склали, як вітряк, І покрутимося так. Вище руки підійміть І спокійно опустіть. Будем дружно ми сідати І до праці приступати. V. Робота за комп’ютером. 1. Бесіда. А зараз ми перейдемо до роботи з комп’ютером.
Сідайте тихенько за свій комп’ютер. Сьогодні ми познайомимося з програмою «Стрільці по яблуках». Послухайте правила гри. Яблука висять високо – їх не дістати. Але можна збити пострілом із лука, якщо добре прицілитися. Керуєш подіями ти. Поклади долоню правої руки на мишу так, щоб вказівний палець лежав на лівій кнопці, а середній – на правій. Коли ти пересуваєш мишу по килимку, по екрану рухається стрілка-вказівник. Стрілкою ти прицілюєшся в яблуко. А коли клацнеш кнопкою – подаєш команду стрільцям. Лівою кнопкою ти керуєш лівим стрільцем (він стріляє по жовтих яблуках), а правою кнопкою – правим (він стріляє по червоних яблуках). 2. Практична робота учнів. Вчитель допомагає учням працювати за комп’ютером. 3. Релаксація.
VІ. Узагальнення знань учнів. Підсумок уроку.
VІІ. Домашнє завдання. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 7. | |
| |
Переглядів: 1300 | |
Дикорослі та культурні рослини |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Вирощування рослин у закритому ґрунті. Відбір повноцінного насіння (коренів) ... |
Шкільними стежками. Урок позакласного читання |
В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар» |
Всього коментарів: 0 | |