Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Мета: озброїти учнів знаннями і практичними уміннями щодо осінніх змін в житті комах і риб; показати взаємозв’язки у системі “нежива природа-жива природа”; продовжити формування вмінь аналізувати, порівнювати і виділяти істотні ознаки тварин, розвивати творчі здібності учнів, слухову пам'ять, увагу, логічне та асоціативне мислення, самостійність, пошуково-пізнавальну активність, уміння знаходити і виправляти фактичні помилки; виховувати в учнів любов до природи, оточуючого середовища; формувати екологічне мислення; почуття товариства, чесності та поваги до однокласників, дисциплінованість та відповідальність, старанність, наполегливість; сприяти згуртованості учнів, вихованню емоцій задоволення від розумової праці. |
* Збагачувати знання учнів про рослинний світ рідного краю; * Формувати поняття про рослини-символи України; * Удосконалювати навички усного і писемного мовлення; * Розвивати пізнавальну активність; * Виховувати пошану до народних символів нашої держави; * Сприяти формуванню почуття національної свідомості молодших школярів; * Допомогти дітям у розкритті себе як творчої особистості; *Виховувати соціокультурну особистість. |
Мета: продовжити формувати поняття про дерева, кущі, трав'янисті рослини; уявлення про різноманітність форми плодів і насіння та пристосування рослин до розповсюдження в природі за допомогою тварин, вітру та само розкидання. Розвивати вміння аналізувати, виділяти головне, порівнювати, абстрагувати щодо розповсюдження рослин у природі. Виховувати прагнення охороняти рослинний світ рідного краю. |
Тема: Чому на Землі існують пори року. Мета: ознайомити учнів з обертанням Землі навколо Сонця як причиною зміни пір року на планеті; розвивати увагу, мовлення; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
Тема. Звірі восени. Підготовка звірів до зими Мета: ознайомити учнів із життям звірів восени, зі змінами, що відбуваються в їх житті; вчити наводити приклади тварин, які змінюють забарвлення хутра; готують запаси кормів; готуються до зимової сплячки; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; виховувати навички охорони природи на прикладі звірів. |
Тема: Коли з’являються навесні комахи Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися (планувати свої дії, доводити роботу до кінця, орієнтуватися в своїй системі знань: відрізняти нове від уже відомого); здоров’язбережувальну компетентність (формування досвіду екологічної діяльності в природному середовищі, удосконалення фізичної, соціальної, психічної та духовної складових здоров’я); соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, уміння шукати і знаходити компроміси). |
Тема. Коли з’являються навесні комахи Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися (планувати свої дії, доводити роботу до кінця, орієнтуватися в своїй системі знань: відрізняти нове від уже відомого); здоров’язбережувальну компетентність (формування досвіду екологічної діяльності в природному середовищі, удосконалення фізичної, соціальної, психічної та духовної складових здоров’я); соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, уміння шукати і знаходити компроміси). |
Мета: розширити уявлення учнів про умови існування, звички, живлення, потом-ство курей; формувати поняття „свійські птахи”. Коригувати і розвивати аналітичне сприймання у процесі обстеження зовні-шнього вигляду тварин, що вивчаються; операції мислення на основі аналізу, порівняння, групування тварин. Виховувати доброзичливе, бережне ставлення до тварин, працелюбність. |
Тема. Як різняться рослини за тривалістю життя. Мета. формувати в учнів поняття про однорічні і багаторічні рослини; навчати наводити приклади однорічних і багаторічних рослин своєї місцевості; розвивати вміння порівнювати, виділяти істотні ознаки, знаходити відповіді на поставлені запитання; виховувати бережливе ставлення до рослин. |
Мета уроку: Формування ключових компетентностей: вміння вчитися - проявляти зацікавленість у навчанні, усвідомлювати свою діяльність і прагнути її вдосконалювати; громадянська - бережно ставитись до природи, виховувати любов до рослинного і тваринного світу; |