Птахи свійські: курка.
Тема: Птахи свійські: курка. Мета: розширити уявлення учнів про умови існування, звички, живлення, потом-ство курей; формувати поняття „свійські птахи”. Коригувати і розвивати аналітичне сприймання у процесі обстеження зовні-шнього вигляду тварин, що вивчаються; операції мислення на основі аналізу, порівняння, групування тварин. Виховувати доброзичливе, бережне ставлення до тварин, працелюбність. Хід уроку I) Підготовча частина. 1) Нервово-психічна підготовка. Ось і дзвоник пролунав, Для навчання час настав. Щоб країні прислужитись, Ви повинні добре вчитись – Для могутності і слави Української держави. 2) Організація класу. II) Основна частина 1) Повторення раніше вивчених знань. - Гра „ Хто зайвий? ” (малюнки тварин: корова, коза, вовк, свиня). - Про яких тварин ми говорили на попередніх уроках? 2) Актуалізація опорних знань учнів. - Групування тварин: звірі, птахи, риби. („Голосування нога-ми”: У кожного учня є малюнок тварини. Визначивши, до якої з груп належить його тварина, учень підходить до міс-ця зібрання цієї групи.) 3) Повідомлення теми і мети уроку. - Сьогодні на уроці ми будемо говорити про птахів: курку. Її зовнішній вигляд. Утримання у господарстві. Потомство. Значення у житті людини. 4) Вивчення нового матеріалу. а) Формування поняття „свійські птахи”. - Розгляд малюнків свійських птахів. - Як назвати цих птахів одним словом? (свійські) - Чому? Де вони живуть? б) Читання та обговорення оповідання В.Сухомлинського «Втрачений день». - А щоб наш день пройшов не дарма, ми будемо створювати свою пта-хоферму. в) Планування діяльності по створенню проекту. - Що нам необхідно знати, щоб створити птахоферму? (Яких птахів бу-демо розводити; яка їх користь для людини; чим живляться ці птахи; які мають звички; умови їх утримання) г) Виділення суттєвих ознак птахів, що вивчаються. - Гра „Вгадай за описом” (Учень описує зовнішній вигляд курки, півня. Решті дітей потрібно відгадати: про якого саме птаха розповідається.) - Отже, з яких частин складається тіло курки? - Чим воно вкрите? - Яка курка за розміром? - Хто більший за розміром: курка чи півень? - Як називаються їх малята? Опишіть їх (за малюнком). д) Значення для людини свійських птахів. - Чим буде вигідно для нас розводити саме курей на своїй птахо-фермі? (Яйця, м’ясо, пух, вирощування потомства). е) Живлення та звички курей. - А зараз звернемося до „Довідкового бюро”, щоб з’ясувати важ-ливі для нас питання: - Чим живляться кури? Курчата? - Які звички мають ці свійські птахи? ж) Умови утримання курей у господарстві. - Що ж, ми з’ясували всі питання про курей. Тепер можемо замовити у будіве-льної компанії спорудити саму птахоферму. - Давайте окреслимо вимоги до споруд, де будуть жити кури та їх потомство. 5) Закріплення вивчених знань. - Молодці, попрацювали на славу: птахоферму створено. - А до нас приїхав репортер з телеканалу, щоб показати по телевізору сюжет про нову птахоферму. - Гра „Мікрофон” : - Яких птахів вирощують на вашій птахофермі? - Які корми використовуєте для цих птахів? - Які умови утримання курей на вашій птахофер-мі? - Як вигодовуєте і утримуєте потомство курей? - Яку продукцію реалізовуєте в результаті своєї діяльності? III) Заключна частина 1) Підсумок уроку. Рефлексія. 2) Аналіз результатів роботи учнів на уроці. | |
| |
Переглядів: 1539 | |
Народний календар |
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка». О. Буцень «Новий м'яч» |
Уроки чемності |
Свято, коли весело |
Що потрібно знати про природу |
Всього коментарів: 0 | |