УРОК 15 Тема: Правила поведінки у громадських місцяхМета: ознайомити учнів з правилами культурної поведінки у храмі, музеї, театрі, кінотеатрі. Розвивати вміння поводити себе у громадських місцях. Виховувати повагу до духовних цінностей, до оточуючих людей, використовувати «золоте» правило ввічливості. Обладнання: ілюстрації, картки. Хід уроку І. Актуалізація опорних знань учнів 1. Повторення вивченого матеріалу. Гра «Столові прибори». Вчитель починає говорити, а діти закінчують, показуючи картки: Кашу їдять... Хліб беруть... Борщ їдять... Батон ріжуть... Цукор розмішують... Після обіду ложки і виделки кладуть... Руки витирають... 2. Проблемний вступ до уроку. — Недавно ми з вами їздили до театру, ходили до храму. Згадайте, як ми поводилися там? II. Формування нових знань, прийомів і засобів діяльності 1. Повідомлення теми і завдань уроку. — Сьогодні ми продовжимо розмову про культурну поведінку і в музеї, і в храмі, і в кінотеатрі, і в театрі, і в бібліотеці. — Як ви розумієте вислів «Чемним треба бути всюди»? 2. Бесіда. — Як ви гадаєте, що називають громадськими місцями? (Місця, якими користуються люди). — Які ви знаєте громадські місця? (Театр, кінотеатр, бібліотека, пошта, крамниця, музей, храм...) — В яких місцях ви були разом з батьками? — Як люди поводилися там? Чому? 3. Робота з підручником, с. 46, 47. — Як ви гадаєте, де перебувають діти? — В яких музеях ви побували? — Що ви там бачили? — Що вам найбільше запам'яталося? 4. Розповідь учителя про музей. А знаєте ви, що музей — це місце, де зібрані і показуються колекції різних предметів, які знайдені в природі, зроблені людиною (картини, скульптури, старовинні речі) — вони називаються експонатами. А людина, яка розповідає про експонати називається екскурсоводом. Слово «музей» походить від грецького слова, яке означає «Храм муз». Один із перших музеїв було знайдено в Єгипті. Він відноситься до III віку до нашої ери. До XIX віку було багато музеїв, але їх відвідували тільки ті сім'ї, кому вони належали, та ще їхні друзі. Перший музей, який був доступним для всього народу, знаходився у Франції — Лувр. В XIX віці вперше почали будуватися справжні музеї. 5. Складання правил поводження в музеї. 1. Завжди купуй квиток і зберігай до кінця екскурсії. 2. Уважно слухай екскурсовода. 3. Не перебивай екскурсовода, якщо хочеш запитати, не забудь сказати «будь ласка», не забувай сказати «спасибі». 4. Ходи тихенько, не човгай ногами. 5. Під час огляду експонати не чіпай руками, не грайся, не їж цукерок, морозива. 6. Знай: в музеї люблять тишу. Фізкультхвилинка Всі піднесли руки — раз! Став навшпиньки увесь клас, Два — присіли, руки вниз. На сусіда подивись. Раз! — і вгору, Два! — і вниз, На сусіда подивись. Будем дружно ми вставати, Щоб ногам роботу дати, Раз піднялися, два — присіли, Хай мужніє ваше тіло, Хто старався присідати, Може вже відпочивати. III. Формування вмінь та навичок 1. Гра «Шкідливі поради». Діти показують сигнальні картки («Так» — червоний колір, «Ні» — зелений). • Цукерки, які ти купив у буфеті театру, краще з'їсти в залі під час вистави. • Якщо ненароком загубив номерок від пальта, шукати його під час вистави, під кріслами глядачів. • Дивлячись кіно, необхідно розмовляти з сусідом, коментувати фільм. • Прийшовши до театру і побачивши свого знайомого, гучно привітатися з ним так, щоб почули всі, хто там є. • У театрі, не дочекавшись до кінця вистави, треба бігти до буфету і займати чергу. • У залі кінотеатру необхідно займати будь-яке місце. • Під час екскурсії не треба голосно розмовляти, не гратися, не їсти цукерок. • Проходити на своє місце в театрі (кінотеатрі) спиною до тих, хто сидить. 2. Робота у зошиті з друкованою основою, с. 26. Розфарбовування малюнку. 3. Читання з дошки. — З якими громадськими місцями ми познайомились? — Як необхідно поводити себе в громадських місцях? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 6911 | |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка |
Зима. Рослини взимку. Охорона здоров'я зимової пори |
Українська народна казка «Лисиця та їжак» |
Твоя країна — Україна. Символи держави |
Незвичайний стадіон |
Всього коментарів: 0 | |