Тема. Як ми спілкуємося? Мета. Нагадати дітям важливість ролі артикуляційного апарату в мовленні, закріпити знання про необхідність правильної вимови звуків у житті людини; розширити знання учнів про навколишній світ; повторити звуко-буквенний аналіз; збагачувати активний словник; розвивати фонематичний слух, увагу, пам’ять: слухову та зорову, мислення. Обладнання. презентація на тему «Лист від Мудрої сови», заготовки для виготовлення «дерева - звуку» (підсумку уроку). |
Тема: За добро добром платятьМатеріал до уроку. Українська народна казка «Кривенька качечка». Мета: вдосконалювати вміння учнів правильно інтонувати мову дійових осіб, членувати текст для складання плану; поглиблювати уявлення про етику людських стосунків; виховувати доброту і чуйність. |
Тема: Меблі |
Тема. Побудова розповіді – опису на тему «Яблуко»Мета. Навчати дітей словесно описувати предмет, добирати потрібні слова, послідовно й повно розкриваючи тему опису; розвивати мовленнєві навички; виховувати в учнів потребу монологічного мовлення. |
УРОК 17 ТЕМА: СЛОВА ВВІЧЛИВОСТІ (ЧАРІВНІ СЛОВА)Мета: поповнювати словниковий запас учнів; активізувати знання лексики; формувати комунікативну компетентність, мовленнєву культуру школярів; розвивати діалогічне мовлення, пам’ять, мислення; виховувати ввічливість, повагу до старших і однолітків. |
УРОК 16 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ТРАНСПОРТУМета: ознайомлювати учнів зі словами — назвами транспорту; активізувати знання лексики та уміння будувати зв’язне висловлювання; розвивати мовленнєву активність, творчу уяву, спостережливість, пізнавальний інтерес; прищеплювати навички ввічливої поведінки в транспорті; повагу до людей різних професій. |
УРОК 15 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ПРОФЕСІЙ (КИМ БУТИ?)Мета: ознайомлювати учнів із тематичною групою слів — назв професій; формувати уміння правильно вживати слова в своєму мовленні, зв’язно висловлювати думку; розвивати спостережли-вість, мислення, творчу уяву, пізнавальну активність; виховувати повагу до різних професій, розуміння необхідності кожної професії в житті людей. |
УРОК 14 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ЯВИЩ ПРИРОДИМета: розширювати уявлення дітей про явища природи; поповнювати словниковий запас учнів; розвивати вміння вживати вивчені слова у мовленні, пізнавальну активність, фантазію; виховувати естетичні смаки, почуття любові до природи. |
УРОК 13 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ПІР РОКУ (ЧОТИРИ СЕСТРИ)Мета: уточнити і розширити уявлення учнів про пори року; поповнювати й активізувати лексичний запас учнів; розвивати творчі здібності школярів, уяву, фантазію, мовленнєву активність; ви-ховувати любов до природи, інтерес до народної творчості. |
УРОК 12 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ЗВІРІВ (У ЗООПАРКУ)Мета: збагачувати й активізувати лексичний запас школярів; удосконалювати мовленнєві навички, уміння будувати висловлювання на основі почутого, малюнків; розвивати мовленнєві вміння і навички, діалогічне мовлення; пам’ять, спостережливість, увагу; виховувати любов до тварин, інтерес до усної народної творчості. |