Маленькі секрети. Як ми спілкуємося?
Тема. Як ми спілкуємося?
Мета. Нагадати дітям важливість ролі артикуляційного апарату в мовленні, закріпити знання про необхідність правильної вимови звуків у житті людини; розширити знання учнів про навколишній світ; повторити звуко-буквенний аналіз; збагачувати активний словник; розвивати фонематичний слух, увагу, пам’ять: слухову та зорову, мислення. Обладнання. презентація на тему «Лист від Мудрої сови», заготовки для виготовлення «дерева - звуку» (підсумку уроку). Література. Хребтова Н. П. :Вчись говорити правильно. Цікаві завдання на виправлення вад мовлення для дітей 4-8 років. Видавництво: ВГ «Основа», Мова: українська. Сторінок: 128 Белая Л.Л.:Сборник практических материалов для логопеда ДОУ (конспекты занятий, утренников, развлечений),Видавництво: ВГ «Основа». Мова: російська. Сторінок: 112 Даниленко Н. А.Заняття з логопедом. Діагностика і корекція. Видавництво: «Основа». Сторінок: 128 Плющова Л. Д.: Дидактичний матеріал для логопедичних занять з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку. Видавництво: ВГ «Основа». Мова: українська. Сторінок: 144 Мережа Інтернет. Хід уроку I. Організаційний момент - Доброго дня! ІІ. Бесіда з дітьми - Я вчитель – логопед, ви знаєте чим займається людина моєї професії? (Діти: вчить правильно розмовляти). - Так правильно, я вчу правильно вимовляти звуки, букви. Щоб правильно і красиво говорити потрібно… може ви мені підкажете ? (діти намагаються допомогти). Отже: 1. Вимовляти звуки правильно 2. Не копіювати свого друга, який не правильно говорить, адже можна самому забути як правильно вимовляти звук 3. Потрібно розмовляючи не затуляти рот руками, щоб було чітко чути звуки 4. Говорити повільно - Сьогодні ми з вами перевіримо, на скільки ж ви добре знаєте як треба говорити і як добре ж це робите. Сьогодні вранці мені прийшов електронний лист в якому є звертання до вашого класу, прислала його Мудра Сова, що живе в країні звуків. Ось що вона пише: (Презентація) - Діти, виконаємо завдання від сови, щоб заспокоїти наші звуки? (Діти: Так!). Тож сідаємо зручнесенько і вирушаємо до країни Звуків (Презентація сл. 3-9) Підсумок уроку. - Всі впорались із завданнями Мудрої Сови! Але на прощання Звуки просять вас зробити веселе дерево, яке буде нагадувати про цей урок і мандрівку. Кожному з вас я роздам листок на якому ви напишете «Що вам сподобалось на уроці», або ваші побажання *Слайд № 11 Примітка.______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ | |
| |
Переглядів: 3190 | |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль... |
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми |
Ліплення з пластиліну. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування д... |
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |