УРОК 21 Тема. Поведінка в незнайомих місцяхМета: вчити учнів, як діяти в різних місцях, коли заблукав; розвивати здатність орієнтуватися у складних ситуаціях; виховувати сміливість, обережність. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Як уникнути неприємностей». ХІД УРОКУ 1. Вступна бесіда Загадка Я і в місті, і в селі. Обабіч мене стоять будинки Великі й малі. (Вулиця) Учитель. На якій вулиці ви живете? Чи можете ви заблукати на своїй вулиці? Але у нашому місті багато вулиць. І кожна з них приховує небезпеку. 2. Робота за підручником (С. 63) Учитель. Якщо ви заблукали, потрібно попросити допомоги в інших людей. Але не в будь-кого, а в тих, хто у цьому місці працює. Розгляньте малюнки на с. 63. — Де заблукали діти? До кого вони звернулися по допомогу? Запам’ятайте, до кого можна звернутися по допомогу. На вулиці. Попроси допомоги у міліціонера або у водія громадського транспорту. У магазині. Підійди до касира чи продавця і скажи, що ти загубився. Уметро. Звернися до чергового по станції або до чергового біля ескалатора. — Як правильно попросити про допомогу? Що слід сказати про себе? Висновок: якщо ти заблукав, треба попросити допомоги в тих, хто у цьому місці працює. Але ти й сам можеш «знайтися». Треба добре знати свій домашній телефон, телефони рідних, робочі телефони батьків. Якщо немає до кого звернутися, можна подзвонити безкоштовно в міліцію — 102 — і розповісти, де ти зараз знаходишся і що з тобою трапилось. 3. Фізкультхвилинка СУНИЧКИ Ми два кошики взяли І з сестричкою пішли Назбирати ягідок. Ну, та й гарні там сунички! Їх найбільше коло річки, У траві, кругом пеньків, Все збирав би, їв та їв. Вже як сонечко сідало, Ми про кошики згадали, — Назбирали, скільки встигли, І додому вже аж бігли. 4. Робота в зошиті (С. 40) Тест «Так чи ні» Якщо ти загубився... О Звернись по допомогу до будь-кого з дорослих. О Кричи, плач, щоб на тебе звернули увагу. О Звернися до міліціонера. О Зайди до будь-якого магазину, аптеки, офісу, попроси зателефонувати додому. (3) Сиди на одному місці, поки тебе не знайдуть. Висновок: виходячи з дому, завжди повідомляй, де і як тебе можна знайти. 5. Робота з прислів’ям — Як ви вважаєте, чи відповідає це прислів’я темі нашого уроку? Чому? Більше думай, менше говори. 6. Підсумок уроку — Що ви робитимете, якщо заблукаєте або загубитесь? — У кого попросите про допомогу на вулиці? — У кого попросите про допомогу в магазині? — У кого попросите про допомогу в метро? — Як попросите про допомогу? Що скажете про себе? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1420 | |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Всього коментарів: 0 | |