Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Мета проекту: *ознайомити учнів з поняттями « довголіття», « здоровий спосіб життя» *вивчити дану проблему, розширити і поглибити власні знання. *розвивати вмінні і навички виконання проектної діяльності *дослідити: хто такі довгожителі і де їх найбільше? * ким були українські довгожителі і їх рецептами довголіття: фактори, від яких залежить довголіття Основні методи дослідження: пошук і систематизація матеріалу за темою. Джерела: енциклопедія, довідники, Інтернет, журнали. Очікувані результати: зацікавлення учнів проектною діяльністю; набуття дітьми навичок дослідницької роботи; розвиток пізнавальних інтересів школярів. Висновки дослідження : інформаційний матеріал у вигляді презентацій « Як стати довгожителем?», « Жити довго?», «Цікаві факти про старіння. Рецепти молодості» Тривалість: один місяць |
Мета. Довести дітям, що вогонь може бути корисним і небезпечним. Продовжити формувати уявлення про причини виникнення пожеж в побуті та їх наслідки. Вчити викликати пожежно-рятувальну службу, правила пожежної безпеки. Формувати здоров’язбережувальну, комунікативну, соціальну компетентності, сприяти ціннісному ставленню школярів до життя і здоров’я. Розвивати навички самостійної роботи, вміння застосовувати знання на практиці. Виховувати повагу до професії пожежного, бажання дотримуватись правил пожежної безпеки, берегти і зміцнювати своє здоров’я. |
Мета. Сформувати в учнів знання про народні традиції,створити ситуацію "глибокого занурення" в тему;стимулювати розвиток ініціативності, самостійності, прагнення самовдосконалюватися; сприяти розвитку творчої активності, навичок самоосвітньої діяльності, формуванню ключових компетентностей учнів;ознайомити з українськими народними традиціями, збагачувати словниковий запас учнів, формувати прагнення дбати про власне здоров'я, виховувати, патріотизм, бажання вивчати і примножувати надбання нашого народу, більше знати і не боятися здійснювати пошуки нового. |
Мета : навчальна – формувати уяву про здоров’я та здоровий спосіб життя, вміння піклуватися про всіх членів сім’ї, вчити учнів самостійно здобувати знання,допомогти усвідомити дітям, що здоров’я – це великий дар, не тільки для людини, а й для всього суспільства, а сім’я – осередок збереження та зміцнення здоров’я; розвивальна : розвивати вміння презентувати результати особистої та спільної діяльності; виховна : виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя в o Ключове питання : Що сприяє фізичному росту й розвитку ? o Змістовні питання : Що означає слово ,,здоров’я’’? Як зберегти здоров’я, дотримуючись правил культури поведінки? Чому треба захищатися від «шкідливих звичок»? |
Мета: обґрунтувати важливість дружніх стосунків з однолітками; вчити підтримувати доброзичливі стосунки з однокласниками; вміти аналізувати життєві ситуації; формувати поведінкові навички. |
Мета: Навчальна - розширити уявлення дітей про сімʼю; закріпити знання про здорові стосунки в родині; формувати позитивне ставлення до сімʼї. Розвиваюча - розвивати навички самообслуговування та здорового способу життя в родині; Виховна - виховувати шанобливе ставлення до всіх членів родини, вчити піклуватися про рідних, дбати про здоровʼя родини. Обладнання: підручник "Основи здоровʼя" 1 клас (І.Д. Бех), роздаткові картки, демонстраційна наочність, аудіозапис пісні "Родина" Міжпредметні звʼязки: математика, читання, мистецтво, фізична культура |
Тема: Емоції та настрій людини. Як покращити свій настрій. Практична робота. Розучування ігор, що сприяють гарному настрою. Мета: ознайомити учнів із поняттям «настрій» та «емоції»; навчити дітей декільком вправ та ігор, які сприятимуть покращенню їхнього настрою; навчити розрізняти емоції, що виникають не тільки у дітей, а й у оточуючих; розвивати уяву, увагу та мислення; сприяти розвитку пам’яті учнів; виховувати самостійність, дисциплінованість, акуратність. |
Мета. Ознайомити учнів з основними правилами харчування; пояснити значення харчування для здоров’я людини; вчити розпізнавати корисні і шкідливі продукти і напої. Формувати здоров’язбережувальну компетентність. Розвивати вміння застосовувати знання в практичній діяльності. Виховувати прагнення знати, як позитивно впливати на свій фізичний розвиток. |
Мета: формувати в учнів уявлення про здоров'я та його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку. Розширити набуті знання про складові здоров'я: фізичне, соціальне, психічне і духовне; збагатити уявлення про чинники, які впливають на стан здоров'я. розвивати бажання щоденно піклуватися про своє здоров'я і здоров'я оточуючих; виховувати почуття милосердя, гуманного ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям. |
Мета. Розказати, чому руки вважаються найбруднішим органом людини, ознайомити з доглядом за ними та нігтями; розвивати звичку мити руки і обрізати нігті, а також слідкувати за їх чистотою взагалі; виховувати потребу у чистоті. |