Уміння товаришувати
Тема: Уміння товаришувати Мета: обґрунтувати важливість дружніх стосунків з однолітками; вчити підтримувати доброзичливі стосунки з однокласниками; вміти аналізувати життєві ситуації; формувати поведінкові навички. Хід уроку: I. Організаційний момент Пролунав дзвінок. Починаємо урок. Працюватимем старанно, Щоб почути у кінці, Що у нашім першім класі Діти просто молодці! II. Повідомлення теми і мети уроку Вчитель пропонує послухати вірш і сказати, про кого розповідається у вірші: Пречудово в світі жити І по справжньому дружити. І любити геть усіх – Хай лунає пісня й сміх Гарно друзів вірних мати З ними у танку кружляти, Пісеньки співати, гратись, З друзями не розлучатись. - Чи є у вас друзі? - Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, що означає уміння товаришувати, як повинні ставитися одне до одного хлопчики і дівчатка. III. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1. Робота за підручником (с. 63-65) - Діти, розгляньте уважно малюнки на с. 63-65 і зробіть припущення, про що ж сьогодні хоче нам повідомити Розповідайко. Учні розглядають малюнки, висловлюють припущення, згадують правила ввічливого спілкування між однолітками. 2. Фізкультхвилинка Діти стають в коло. В цьому класі друзі всі: Я і ти, і ми, і ви. Добрий день тому, хто зліва. Добрий день тому, хто справа. Ми – одна сім’я. Руку дай тому, хто зліва. Руку дай тому, хто справа. Ми – одна сім’я. Посміхнись тому, хто зліва. Посміхнись тому, хто справа. Ми – одна сім’я. Вправа «Впіймай і передай посмішку своєму другу» Учні посміхаючись один одному, обережно передають посмішку в долонях. IV. Узагальнення й систематизація отриманих знань. 1. Практична робота. Розгляд ситуацій. • До вашого класу прийшов новий учень. Як би ви з ним познайомились? Продемонструйте, як ви зробите це. • Хлопчики й дівчатка разом грають у гру. До них хоче приєднатися дівчинка. Як треба вчинити? • А коли, граючи, ти ненароком посваришся з другом. Що потрібно зробити? Розігрування та обговорення ситуацій. 2. Розучування української народної мирилки. Ти не ворог, я – не ворог. Нам сваритись – просто сором. Помирились, помирились, Щоб ніколи не сварились! 3. Гра «Хвости». - Продовжіть фрази: • Я буду миритися, якщо… • Я буду пропонувати, якщо… • Я буду домовлятися, якщо… 4. Руханка «Так чи ні?» Діти стають біля парт. Учитель називає якість ваших друзів. Якщо вам ця якість подобається – плескаєте в долоні,якщо ні – тупаєте ногами. (якості: добрий, злий, дратівливий, спокійний, веселий, жадібний, щедрий, грубий, люб’язний, працьовитий, лінивий, ввічливий, чемний, сильний, сміливий, чесний, сердитий, боягузливий, надійний, дружелюбний, розумний, хвалькуватий, доброзичливий) V. Підсумок уроку 1. Продовжити фразу: «На уроці я дізнався, що…» 2. Вправа «Віночок побажань друзів» Учні стають у коло, повертаються один до одного, бажають щось приємне і кладуть руку на плече. По завершенні заплющити очі й подумки побажати всього найкращого тим, кого ви любите. | |
| |
Переглядів: 1334 | |
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль... |
Чим ми бачимо |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани» |
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки |
Всього коментарів: 0 | |