УРОК 33 Тема: Складання й розв'язування задачі за малюнком. Підсумок за розділомМета: продовжити роботу над формуванням поняття «задача»; закріпити знання учнів про структурні елементи задачі та етапи роботи над нею; вчити складати задачі за малюнками; узагальнити знання про натуральний ряд чисел; удосконалювати обчислювальні навички; виховувати уважність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба На дошці — таблиці: 2; 4; 7; 9; 10 + 0 10; 8; 6; 5;31-0 2 Гра «Відшукай числа» 1 □ 3 □ 5 □ 7 □ 9 □ 10 □ 9 □ 7 6 □ 4 □ 2 □ 3 Математичний диктант • Запишіть числа від 7 до 10. • Запишіть числа від 8 до 5. • Перший доданок — 4, другий — 1. Чому дорівнює сума? • Від 9 відняти 1. Запишіть відповідь. • Від 7 відняти 7. Запишіть відповідь. • На тарілці лежало 8 тістечок. За обідом усі тістечка з’їли. Запишіть, скільки тістечок залишилось на тарілці? Взаємоперевірка робіт. 4 Гра «Допоможи звірятам "Лісової школи"» — У лісовій школі звірятам дали домашнє завдання: скласти задачу. Послухайте і скажіть, чи виконали звірята завдання. Білочка знайшла гриби. А їжачок — 2 гриба. Скільки грибів знайшли звірі? Лисичка вважає, що вона склала задачу правильно. А ви як вважаєте? Чому? (В умові тільки одне число, а повинно бути не менше двох.) — Допоможіть лисиці правильно скласти задачу правильно. (У білки було 3 грибочки.) — Повторіть умову задачі. — Повторіть запитання задачі. — Яку дію виконаємо, щоб відповісти на запитання задачі? (До-давання) — А чому додавання? (Тому що стало більше.) — Запишіть розв’язання до задачі. (2 + 3 = 5.) — Як відповісти на запитання задачі? (Звірі знайшли 5 грибів.) Вовк склав задачу так: «У лісі ростуть пухнасті ялинки, високі сосни». — Чи правильно вовк склав задачу? (Ні. Це розповідь. Тут немає числових даних і запитання.) — Послухайте, як виконав завдання ведмідь. «Улітку сірий, узимку білий. Хто це?» Ведмідь уважає, що це задача. А як вважаєте ви? (Ні. Це загадка. У ній немає числових даних. У питанні не звучить слово «скільки».) III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Складання і розв'язування задач за малюнком — Розгляньте малюнок. Умова: В акваріумі плавали 3 рибки. До них поселили ще 2. Запитання: Скільки рибок стало в акваріумі? Розв'язання: 3 + 2 = 5 (р.) Відповідь: в акваріумі стало 5 рибок. ● Фізкультхвилинка Ведмежата в лісі жили, Головою все крутили. Ось так, ось так — Головою все крутили. Ведмежата мед шукали, Все дерева нахиляли. Ось так, ось так — Все дерева нахиляли. Ведмежата посміхались Та сусідів все шукали. Ось так, ось так — Та сусідів все шукали. 2 2 Робота з дидактичним матеріалом 1 варіант складає і розв’язує 1-шу задачу; 2 варіант складає і розв’язує 2-гу задачу. 3 Порівняння чисел — Запишіть нерівності в зошиті. 7 □ 65 □ 53□ 9 1 □ 40 □ 109 □3 ● Зорова гімнастика Ось стоїть осінній ліс! У ньому багато казок і чудес! Ліворуч — сосни, Праворуч — ялини. (Виконують кругові рухи очима.) (Виконують рухи очима ліворуч праворуч.) Дятел вгорі, тук — тук.(Виконуютьрухи очима вгору — вниз.) Очі ти закрий — відкрий, До роботи вже мерщій! 4 Самостійна робота 6 + 010 - 0 4+ 2 5 - 19 - 97+ 1 IV. Підсумок уроку. Рефлексія — З яких частин складається задача? — Чи можна розв’язати цю задачу? — Поясніть чому? — У Катюші є червоні й сині кульки. Скільки всього кульок у Катюші? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3663 | |
Вибір безпечного маршруту від дому до школи |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
Панно для класної кімнати |
Це цікаво знати |
Всього коментарів: 0 | |