Урок № 17
Тема: «Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації».Мета: закріпити знання й уміння учнів виготовляти аплікації; закріпити навички роботи з ножицями та клеєм; повторити прийоми різання по криволінійному контуру; виховувати естетичний смак, відчуття прекрасного. Обладнання: зразки аплікацій, клей, папір, ножиці, серветки (волога — для витирання рук і суха — для зняття залишків клею), олівці. Тип уроку: комбінований. Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж. Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Актуалізація опорних знань: 1. Повторення правил роботи з ножицями. 2. Віршовані діалоги. Учитель Щоб папери обробляти, Інструменти треба мати. Звуться як вони? Скажіть! У ч н і. Шила, ножиці, ножі. Учитель Що повинен кожен знати, Щоб безпечно працювати? Учні До ножа, де ножиць, шила Треба вміння, а не сила. ІІІ. Хвилинка практичного вправляння 1. Показ вчителем графічного зображення ліній (суцільна, контурна, пунк-тирна). 2. Слухання казки «Креслярські лінії». – В одному простому Олівці жили-були креслярські лінії. Всі вони були різні і, ясна річ, призначення мали неоднакове. Однак лінії цього не знали, а тому з’являлися з Олівця, коли їм заманеться. Виходила велика плутанина. Олівець зовсім було втратив голову, та, на щастя, зустрів Гумку. Розповів про свою біду, а Гумка й каже: «Я тобі допоможу. Тільки-но з’явиться не та лінія, я її одразу ж витру». – Почав Олівець обводити контур, та раптом з’явилась Пунктирна Лінія. Гумка одразу її витерла. Злякалися лінії, перестали вискакувати з Олівця, коли їм заманеться, почали дотримуватись черги. Лінія контура, по якій деталь вирізують, – товста. Лінія Згину – пунктирна. Місця нанесення клею теж мають особливе призначення — короткі штрихи. Хвиляста лінія вказує на місце розриву. Так Гумка допомогла Олівцю привчити креслярські лінії до порядку. 3. У кожного учня на столі є аркуші, на яких зображено різні фігури. Діти вирізають їх. ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку: – Ми виконали підготовчу роботу для того, щоб зробити гарну аплікацію «Курчатко». IV. Засвоєння нових знань: 1. Аналіз зразка аплікації «Курчатко». 1) Розміщення курчатка; 2) розміщення сонечка, хмаринок, озерця; 3) відгадування загадок про елементи аплікації. Пухнаста вата Пливе крилата. Чим вата нижче, Тим дощик ближче. (Хмарка) Ой залісом, за пралісом Червона діжа сходить. (Сонце) Гарне, добре, на всіх дивиться, А людям на себе дивитись на дозволяє. (Сонце) Що таке: живе і ллється, Часом на камінь дереться, Як немає — все всихає, Звір і птах помирає? (Вода) Що за жовтенькі кульбабки по траві бігають? (Курчатка) 2. Інструктаж. Заготовити деталі (курчатко, сонечко, хмаринка, озерце) за шаблонами та власним задумом. 3. Практична робота. 1) Учні самостійно та за власним задумом підбирають відповідні папір та картон для аплікації; 2) розміщення деталей аплікації; 3) нанесення клею та приклеювання деталей. 4. Аналіз виробів, визначення найкращих з них. Виставка робіт. V. Підсумок уроку – Чого навчалися на уроці? – Як ви гадаєте, завдяки чому у вас вийшли такі гарні роботи? | |
| |
Переглядів: 12186 | |
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 25 |
Весна. Рослини навесні. Охорона здоров'я навесні |
Всього коментарів: 0 | |