Урок 20–21
Тема. Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташкиМета: навчити дітей перегинати і складати папір, виготовляти спосо-бом згинання і складання паперу стріли, пташки; удосконалювати уміння швидко працювати за зразком, точно відтворювати лінії згину; виховувати охайність у роботі, любов до природи. Обладнання: зразок виробу, тонкий папір прямокутної форми, технологічні картки. ХІД УРОКУ І. Організаційна частина Учитель Сядьте, діти, посміхніться, Схаменіться, не крутіться! Любі, я вас всіх вітаю, Творчості від вас чекаю. II. Повідомлення теми і мети уроку III. Робота над темою уроку 1. Розповідь вчителя про використання перегинання паперу у друкарсько-виробничій галузі. 2. Ознайомлення з прийомами перегинання і складання паперу. 3. Практична робота учнів за технологічною карткою № 31 (С. 33). IV. Фізкультхвилинка Учитель Встало вранці ясне сонце, Зазирнуло у віконце. Ми до нього потяглися, За промінчики взялися. Будем дружно присідати, Сонечко розвеселяти. Встали — сіли, встали — сіли. Бачте, як розвеселили! Стало сонце танцювати, Нас до танцю припрошати. Нумо разом, нумо всі Потанцюймо по росі. V. Планування наступних трудових дій 1. Виготовлення стріли. 1) Перегинання верхніх ріжків до суміщення. 2) Перегинання до центру бічних кутів. 3) Складання утвореного трикутника до центра. 4) Відгинання по осі складеної частини в протилежний бік. 5) Вирівнювання горизонтального оперення стріли. 2. Індивідуальна робота учнів під керівництвом учителя. VI. Фізкультхвилинка Дятел дзьобом дуб лікує І дупло собі майструє. Раз, два, три, чотири, п’ять — Час прийшов відпочивать. Гуси-лебеді летіли І на землю тихо сіли. Поклювали, походили, Знялися і полетіли. 3. Бесіда про пернатих друзів. Прилетіли гості, сіли на помості, Без сокири, без лопати Поробили собі хати. (Птахи) — До нас на урок завітав наш добре знайомий казковий герой Незнай-ко. Довідавшись про тему уроку, він приготував декілька цікавих загадок про наших пернатих друзів. Пташечка невеличка, В неї білі щічки. Сірі лапки, чорна шапка, Фартушок жовтенький, Голосок тоненький. Та ж ця пташка невеличка Називається... (синичка). Крізь зимові заметілі В сад наш птахи прилетіли. Та такі червоногруді, Ніби яблука повсюди Хтось розсипав у дворі... Звуться птахи... (снігурі). Перший я приніс весну, Розбудив усе від сну І співаю під вікном. Люди звуть мене... (шпаком). Хто гнізд свого не має, Яйця іншим підкладає Та у лісі в холодку Все кує: «Ку-ку! Ку-ку!»? (Зозуля) Уночі гуляє, а вдень спочиває. Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова) Ми пішли до гаю вдвох — Я й сестра Маринка. А в гаю тім «тьох» да «тьох», Та іще так дзвінко! Що за співанки? Чиї? То співають... (солов’ї). Бідовий хлопчина В сірій сорочині По дворах стрибає, Крихти збирає. (Горобець) Вірно людям я служу — Їм дерева стережу Дзьоб міцний та гострий маю, Шкідників ним здобуваю. (Дятел) Дивний ключ у небі лине, Не залізний, а пташиний. Цим ключем в осінній млі Відлітають... (журавлі). 4. Продовження бесіди про бережливе ставлення до птахів. 5. Демонстрування зразка птаха. 6. Робота за технологічною карткою № 33 (C. 35). 1) Квадратний аркуш паперу перегинаємо по діагоналі. 2) Відгинання країв у різні боки. 3) Перевертання складеної заготовки на зворотний бік і надрізування но-жицями. 4) Відгинання крил та дзьоба паперової пташки. 5) Підгинання частини хвоста. 6) Вирізування кружечка з кольорового паперу для зображення ока. 7. Створення колективної композиції «Чайки над озером». VII. Підсумок уроку — Чого нового навчилися на уроці? — Що саме, на вашу думку, допомогло нам створити таку гарну компо-зицію? VIII. Прибирання робочих місць | |
| |
Переглядів: 2683 | |
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси |
Ще про клавіатуру |
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша |
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра) |
Що потрібно знати про природу |
Всього коментарів: 0 | |