💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Аналіз контрольної роботи. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток

Урок 45

Тема. Аналіз контрольної роботи. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток

Мета: проаналізувати помилки, допущені у контрольній роботі; ознайомити учнів із загальним випадком додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток; вправляти в розв’язанні простих і складених задач.

Обладнання: опорні схеми, м’яч для проведення гри, картки із завданнями.

Хід уроку

I. Аналіз помилок, допущених у контрольній роботі

Після аналізу типових помилок учнів проводиться колективна робота над їх усуненням.

Учні, які не припустилися помилок, працюють з картками для індивідуальної роботи.

1. Задача.

Матуся купила для консервації 40 кг овочів. Баклажанів — 10 кг, помідорів — 20 кг. Скільки огірків купила мама?

2. Записати вирази й розв’язати їх.

• 50 збільшити на суму чисел 30 і 10.

• 80 зменшити на суму чисел 40 і 20.

• Перший доданок 30, другий доданок — сума чисел 3 і 6. Знайти суму.

3. Знайти суму 50 + а, якщо а = 6.

Знайти різницю 66 – а, якщо а = 6.

II. Робота над новим матеріалом

1. Підготовча робота

Виконання завдання № 342.

Учні розв’язують приклади, використовуючи переставну властивість додавання.

2. Записати числа у вигляді суми двох чисел за зразком.

54 = 50 + 4

Числа: 47, 89, 12, 34.

3. Пояснення нового матеріалу

— Сьогодні ми будемо вчитися додавати двоцифрові числа.

Треба додати 34 і 42.

Запишемо суму цих чисел; розкладемо кожний доданок на десятки та одиниці.

34 + 42 = 30 + 4 + 40 + 2

— Як зручніше обчислити суму? (Спочатку знайти суму чисел 30 і 40, а потім — суму чисел 4 і 2; результати додати.)

30 + 40 = 70, 4 + 2 = 6, 70 + 6 = 76

— Отже, сума чисел 34 і 42 дорівнює 76.

4. Виконання завдання № 343

Діти пояснюють, як знайшли суму чисел 34 і 52.

5. Усне виконання завдання № 344

6. Читання правила № 345

Додаючи двоцифрові числа, десятки додають до десятків, а одиниці — до одиниць.

7. Первинне закріплення

Виконання завдання № 346 з коментуванням.

8. Самостійне розв’язання прикладів

41 + 32

53 + 34

16 + 72

25 + 34

9. Взаємоперевірка роботи

10. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь

1. Робота над задачами

1) В одному будинку 36 квартир, а в другому — 22. Скільки квартир в двох будинках?

2) У бочці було 32 л води. Долили 21 л. Скільки літрів води стало у бочці?

3) Розв’язання задачі № 347.

4) Розв’язання задачі № 348.

Учитель на дошці записує скорочений запис задачі.

Було — 36 д. і 42 д.

Прийняли — 42 д.

Стало — ? д.

Діти розв’язують задачу самостійно.

5) Перевірка роботи.

2. Гра «Впіймай м’яч»

Учитель називає приклад і кидає учневі м’яч. Учень ловить м’яч і називає відповідь. Потім повертає м’яч вчителю.

Приклади: 30 + 40, 20 + 5, 65 – 5, 40 – 10 та інші.

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

С. 66 № 349, № 350.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (19.11.2013)
Переглядів: 1345 | Рейтинг: 0.0/0
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч?
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]