💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення знань про звукові значення вивчених букв

Урок  40 (читання)

Тема: Закріплення знань про звукові значення вивчених букв

Мета: продовжити роботу над засвоєнням вивчених букв, їх звукових значень; поповнювати активний словниковий запас учнів; формувати навички читання слів та речень з вивченими буквами, уміння читати, розмовляти відповідно до норм літературної мови; виховувати любов до природи, старанність, почуття дружби й товариськості.

Обладнання: каса букв; картки зі складами; предметні малюнки; звуко-складові та звуко-буквені схеми; малюнок корабля; мапа подорожі; вірш; чистомовка; схеми речень; човники зі словами; сигнальні картки.

ХІД УРОКУ

 І. Організаційний момент

Сядьте, діти, всі гарненько,

Руки покладіть рівненько.

Голову вище підніміть,

Свої плечі розведіть.

Мені, діти, усміхніться,

Веселіше подивіться.

II. Повідомлення теми і завдань уроку

Сьогодні у нас незвичайний урок.

Сьогодні ми зробимо ще один крок В країну відому, в країну чудову,

В країну звуків і букв нашої мови.

- Наша подорож - до країни Букв і Звуків, які ми вже вивчили.

Учитель демонструє мапу подорожі.

- Під час подорожі ми зупинимося в трьох портах:

- А на чому ми подорожуватимемо? (На кораблі)

Учитель вивішує на дошку малюнок корабля.

- Давайте уявимо собі цей корабель. Який він?

III. Повторення вивченого матеріалу

- Спочатку нам слід підготуватися до подорожі. Давайте разом пригадаємо, як правильно сидіти за партою. (Відповіді учнів.)

- Щоб добре читати під час подорожі, проведемо мовленнєву розминку.

 Читання чистомовки

Діти повторюють чистомовку "луною" за вчителем, потім - самостійно.

Ато-ато-ато - чистомовок є багато.

Ті-ті-ті - та найкращі будуть ті,

Ята-ята-ята - що поможуть вам, малята,

Ув-ув-ув - ротик щоб слухняним був!

- Нам вже час рушати в подорож!

Ось ми на місці призначення - у порту "Букви". Доки ми пливли, з цього порту нам надіслали телефонограму, у якій повідомляється, що в країні з'явилися жуки-буквоїди. Вони з'їли букви у скоромовці. Ми маємо допомогти відновити пошкоджені букви. Гра "Зникла буква"

М*ркву, перець і г*рбуз П*сад*в ст*рий дід*сь.

Пест*в їх та п*лив*в -

Г*рн*й *рож*й зібр*в.

[ *Букви. X "Слова" J "І* Речення"]

- Подумайте, які саме букви полюбляють жуки-буквоїди? Назвіть їх.

- Якими звуками позначаються ці букви? (Учні називають звуки.)

- Які це звуки? (Голосні) Які ще бувають звуки? (.Приголосні)

- Назвіть приголосний, який ви вивчили. (Звук [м])

Гра "Утвори та прочитай склади"

- Утворіть слова зі складів ма, ми, мо так, щоб ці склади були на початку слова і в кінці. (Малина, мама, мило, сидимо і т.ін.)

 Фізкультхвилинка

Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки,

- Ми минули порт "Букви" і наближаємося до порту "Слова". Гра "Знайди будиночки"

- Схеми загубили свої будиночки - слова. Допоможіть, з'єднайте схеми з відповідними малюнками.

Вище руки підніміть,

А тепер їх опустіть. Пострибайте кілька раз, За роботу, все гаразд.

Гра "Поділи слово на склади"

Учитель показує предметні малюнки. Перший ряд називає предмет, який зображений, другий ряд ділить слово на склади, третій - указує, на який склад падає наголос.

IV. Узагальнення вивченого матеріалу

- Час рушати до останнього порту. Перешкод для корабля немає. Ми - у порту "Речення".

 Фізкультхвилинка (вправи для очей)

1. Голова нерухома. Підняти очі вгору, опустити вниз. Подивитися вправо, потім - вліво. Повторити 6-8 разів.

2. Відкинутись на бильце стільця. Вдихнути. Нахилившись уперед до кришки парти, видихнути. Повторити 5-6 разів.

3. Руки витягти вперед, подивитись на кінчики пальців, підняти руки вгору (вдихнути), стежити очима за руками, не піднімаючи голови, руки опустити (видих). Повторити 4-5 разів.

Гра "Склади речення за даними схемами"

Гра "Зберемо човники"

Плаче гірко вовченя: Скільки клопоту щодня! Тільки човники збере, Знов їх вітер рознесе. Допоможем вовченяті Його човники зібрати.

- На човниках зображені слова. Слід розмістити їх у певному порядку, щоб вийшло речення.

- Прочитайте речення з різними інтонаціями. (Я співчуваю; запитую; обурююсь; насміхаюсь...)

Гра "Художники"

- Намалюйте малюнок до цього речення.

- Надрукуйте на аркуші це речення. Підкресліть однією рискою букви, які ви вже вивчили.

- Якими звуками позначаються ці букви?

- Чим відрізняються приголосні звуки від голосних?

- Наша подорож уже добігла кінця! Ви добре впоралися з усіма завданнями. Молодці!

V. Підсумок уроку

- Ви сьогодні були розумними, уважними, організованими мандрівниками.

- Вам сподобався урок? (Якщо так, учні піднімають зелений кружечок, якщо ні - червоний.)



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 4676 | Рейтинг: 0.0/0
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В....
Практична робота: розучування ігор, які сприяють весе­лому настрою
Підсумковий урок за І семестр
Вирізування з паперу серветок, сніжинок
Пластичні матеріали, їх властивості і призначення
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]