💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Звуки [л], [л']. Позначення їх буквами Л, л ("ел")

Урок  50 (читання)

Тема: Звуки [л], [л']. Позначення їх буквами Л, л ("ел")

Мета: вчити учнів правильно вимовляти звуки [л], [л'], позначати їх літерами Л, л ("ел"); закріплювати вміння розрізняти функціональне значення звука і букви, виробляти навички звуко-буквеного аналізу слів; розвивати фонематичний слух, естетичні смаки; виховувати бережливе ставлення до тварин.

Обладнання: піраміди слів; предметні малюнки та звуко-складові моделі до них; фішки, макет сонечка; малюнки до загадок; зошити; плакат "Правильно сиди під час письма".

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Встаньте, діти, всі рівненько.

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхніться і до себе.

Дзвоник дав сигнал - пора.

Починаєм, дітвора.

Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.

II. Повторення вивченого матеріалу 1 Повторення вивчених букв і звуків

2 Читання пірамідок

З Відгадування загадок, поєднання відгадок зі звуко-складовими моделями

Де кінчається алейка,

Стала хатка під дашком,

І живе у ній сімейка Що годує нас медком. (Вулик)

Не гіркий, і не солоний,

А солодкий і червоний.

Як же зветься цей товстун? Здогадались? Це... (кавун).

o Сірий, зубастий По лісу блукає, їжу шукає. (Вовк)

Учитель на дошці виставляє малюнки і картки зі звуко-складовими моделями слів-відгадок.

III. Мотивація навчальної діяльності

1 Вивчення вірша з елементами ейдетики

Лис ласкає лисеня,

А лосиха - лосеня,

Лев ласкаво лапою Левенятко ляпає.

2 Виділення звуків [л ] [л'] з вірша

- Які звуки найчастіше зустрічаються в цьому вірші?

- Назвіть слова з цими звуками.

IV. Повідомлення теми і завдань уроку

- Отже, ви здогадались, що сьогодні на уроці ви вивчатимете звуки [л ] [л'], навчитеся друкувати букву, яка їх позначає на письмі. На вас чекають цікаві завдання, вправи, ігри. Разом спробуємо дізнатися, у назвах яких тварин є звуки [л ], [л']. А також пригадаємо, як слід ставитися до тварин.

V. Ознайомлення з новим звуком

1 Артикуляція звуків [л ] [л'], віднесення їх до приголосних

2 Аналітико-синтетичні вправи

1) Гра "Утвори склад".

2) Гра "Назви звук".

3) Гра "Утвори слово зі звуків і вкажи місце звука у слові".

[л\ і, с] [с', і, л'] [л, о, с'] [ с, л, о, н ]

3 Робота в парах

- Пригадайте утворені слова і викладіть звукову модель найдовшого слова.

4 Гра "Добери своє слово"

VI. Ознайомлення з новою буквою

1 Розглядання та аналіз форми букви. Добирання предметів з навколишнього середовища, схожих на нову букву

2 Назва і місце букви в касі

3 Друкування літер Л, л у зошиті

Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку і розміщувати зошит під час письма.

4 Утворення і читання складів

На дошці - макет сонечка, на промінцях написані літери а, о, и, і, у, в середині - л. Учні утворюють і читають прямі та обернені склади.

 Фізкультхвилинка

Лі-лі-лі! Лі-лі-лі!

Діти ми малі. Працювали, натомились, Відпочити захотілось.

Ла-ла-ла! Ла-ла-ла!

Захитались дерева!

Ли-ли-ли! Лі-лі-лі!

Гнуться віти до землі.

До сонечка зростали,

Височенькі стали Від тепла і від водиці,

А ми сідаєм знову вчиться.

VII. Робота за Букварем (читання складів і слів)

 Фізкультхвилинка (гімнастика для очей)

Широко розплющу очі,

Роздивлюся все охоче.

(Учні максимально широко розплющують очі.) Потім мружусь, наче киця,

І заплющую очиці!

(Учні міцно заплющують очі.)

Вправа повторюється 20 разів.

VIII. Продовження роботи за Букварем (робота над текстом)

IX. Підсумок уроку

- Які звуки ми сьогодні вивчали?

- Якою буквою вони позначаються на письмі?

- Пригадайте, про яких тварин ми з вами вели розмову.

- Як слід ставитися до тварин?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 3019 | Рейтинг: 0.0/0
Екскурсія в природу
Конструювання з деталей набору будиночків різної складності за малюнком та вл...
Це цікаво знати
Вступне заняття
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]