Урок 50 (читання) Тема: Звуки [л], [л']. Позначення їх буквами Л, л ("ел")Мета: вчити учнів правильно вимовляти звуки [л], [л'], позначати їх літерами Л, л ("ел"); закріплювати вміння розрізняти функціональне значення звука і букви, виробляти навички звуко-буквеного аналізу слів; розвивати фонематичний слух, естетичні смаки; виховувати бережливе ставлення до тварин. Обладнання: піраміди слів; предметні малюнки та звуко-складові моделі до них; фішки, макет сонечка; малюнки до загадок; зошити; плакат "Правильно сиди під час письма". ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Встаньте, діти, всі рівненько. Посміхніться всі гарненько. Посміхніться ви до мене, Посміхніться і до себе. Дзвоник дав сигнал - пора. Починаєм, дітвора. Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Повторення вивчених букв і звуків 2 Читання пірамідок З Відгадування загадок, поєднання відгадок зі звуко-складовими моделями Де кінчається алейка, Стала хатка під дашком, І живе у ній сімейка Що годує нас медком. (Вулик) Не гіркий, і не солоний, А солодкий і червоний. Як же зветься цей товстун? Здогадались? Це... (кавун). o Сірий, зубастий По лісу блукає, їжу шукає. (Вовк) Учитель на дошці виставляє малюнки і картки зі звуко-складовими моделями слів-відгадок. III. Мотивація навчальної діяльності 1 Вивчення вірша з елементами ейдетики Лис ласкає лисеня, А лосиха - лосеня, Лев ласкаво лапою Левенятко ляпає. 2 Виділення звуків [л ] [л'] з вірша - Які звуки найчастіше зустрічаються в цьому вірші? - Назвіть слова з цими звуками. IV. Повідомлення теми і завдань уроку - Отже, ви здогадались, що сьогодні на уроці ви вивчатимете звуки [л ] [л'], навчитеся друкувати букву, яка їх позначає на письмі. На вас чекають цікаві завдання, вправи, ігри. Разом спробуємо дізнатися, у назвах яких тварин є звуки [л ], [л']. А також пригадаємо, як слід ставитися до тварин. V. Ознайомлення з новим звуком 1 Артикуляція звуків [л ] [л'], віднесення їх до приголосних 2 Аналітико-синтетичні вправи 1) Гра "Утвори склад". 2) Гра "Назви звук". 3) Гра "Утвори слово зі звуків і вкажи місце звука у слові". [л\ і, с] [с', і, л'] [л, о, с'] [ с, л, о, н ] 3 Робота в парах - Пригадайте утворені слова і викладіть звукову модель найдовшого слова. 4 Гра "Добери своє слово" VI. Ознайомлення з новою буквою 1 Розглядання та аналіз форми букви. Добирання предметів з навколишнього середовища, схожих на нову букву 2 Назва і місце букви в касі 3 Друкування літер Л, л у зошиті Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку і розміщувати зошит під час письма. 4 Утворення і читання складів На дошці - макет сонечка, на промінцях написані літери а, о, и, і, у, в середині - л. Учні утворюють і читають прямі та обернені склади. Фізкультхвилинка Лі-лі-лі! Лі-лі-лі! Діти ми малі. Працювали, натомились, Відпочити захотілось. Ла-ла-ла! Ла-ла-ла! Захитались дерева! Ли-ли-ли! Лі-лі-лі! Гнуться віти до землі. До сонечка зростали, Височенькі стали Від тепла і від водиці, А ми сідаєм знову вчиться. VII. Робота за Букварем (читання складів і слів) Фізкультхвилинка (гімнастика для очей) Широко розплющу очі, Роздивлюся все охоче. (Учні максимально широко розплющують очі.) Потім мружусь, наче киця, І заплющую очиці! (Учні міцно заплющують очі.) Вправа повторюється 20 разів. VIII. Продовження роботи за Букварем (робота над текстом) IX. Підсумок уроку - Які звуки ми сьогодні вивчали? - Якою буквою вони позначаються на письмі? - Пригадайте, про яких тварин ми з вами вели розмову. - Як слід ставитися до тварин? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3019 | |
Екскурсія в природу |
Конструювання з деталей набору будиночків різної складності за малюнком та вл... |
Це цікаво знати |
Вступне заняття |
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє... |
Всього коментарів: 0 | |