Число і цифра 4. Написання цифри 4. Порівняння чисел у межах 4

УРОК 11

Тема: Число і цифра 4. Написання цифри 4. Порівняння чисел у межах 4

Мета: ввести поняття число «чотири», познайомити з написанням цифри 4; учити порівнювати предмети; закріплювати вміння співвідносити кількість предметів і число; розвивати мислення; виховувати уважність.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Пролунав уже дзвінок,

Всім пора нам на урок,

Встаньте всі рівненько,

Привітаємось гарненько:

«Добрий день!».

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Гра «Назви число»

На дошці — ряд чисел 1; 2; 3.

— Назвіть число, яке стоїть в ряду після 2, 1; стоїть в ряду перед числом 3, 2; назвіть сусідів числа 2.

 2 Гра «Чарівні кружечки»

На дошці — червоний, жовтий, зелений, синій кружечки.

— Якого кольору кружечок стоїть першим ліворуч? Який кружечок третій ліворуч? Другий праворуч? Другий ліворуч? Яким за рахунком стоїть синій кружечок ліворуч? Праворуч?

 3 Гра «Будь уважний»

Учитель показує протягом 1-2 секунд картки з предметами (не більше 5). Діти повинні запам’ятати і відповісти, скільки предметів вони запам’ятали і яких.

III. Ознайомлення з новим матеріалом

 1 Підготовча робота

— Сьогодні на уроці ми будемо вивчати нове число і напишемо нову цифру.

Послухайте вірш і дайте відповідь на запитання, поставлене в ньому.

Якось четверо хлоп’ят Вчотирьох пасли телят.

Раптом один з пастушків Розмову про лічбу завів:

— Скільки ніжок у стола?

— Скільки лапок у кота?

— Хто готовий відповідь нам дати,

Всім число це назвати?

— Сьогодні на уроці ми будемо вивчати число і цифру 4.

 2 Ознайомлення з друкованою і рукописною цифрою 4

Ось 4 жартівливо Випинає лікоть вліво.

 3 Робота з набірним полотном

— Скільки кошенят ліворуч? Скільки кошенят праворуч?

— Як утворили число 4?

 4 Порівняння чисел

— Зараз ми будемо порівнювати число 4 з числами, вивченими раніше.

На магнітній дошці — 4 зайчики і 3 морквини.

— Скільки зайчиків? Скільки морквин? Кого більше? Чому? (Тому що одному зайчикові не дісталося однієї морквини.)

— Отже, що більше — 4 зайчики або 3 морквини?

Вимовляємо: 4 більше 3. На дошці: 4 > 3.

— Порівняємо 4 білочки і 2 грибочки.

— Скільки білочок? Скільки грибочків? Кого більше? Чому?

— Що більше 4 білочки або 2 грибочки?

Вимовляємо: 4 більше 2. На дошці: 4 > 2.

● Фізкультхвилинка

Хлопчики й дівчатка, зробимо зарядку.

Руки вбоки, вгору, вниз,

Раз, два, три — не помились.

У долоні хлоп-хлоп,

І ногами топ-топ.

Мов годинник зробим так:

Тік-так, тік-так.

Тихо сіли на стільці,

Скажу вам: «Молодці!»

 5 Первинне закріплення. Робота за карткою

— Домалюйте малюнок так, щоб вишень, квіток і кульок стало по чотири.

IV. Закріплення вивченого матеріалу

 1 Робота в зошиті. Написання цифри 4

 • Пояснення і написання вчителем на дошці.

Примітка. Цифру 4 пишемо з відривом руки.

 • Написання цифри 4 в повітрі.

 • Написання цифри в зошиті.

 • Порівняння чисел кожної пари і запис у зошиті.

4 > 2 4 = 4 2 < 4 4> 1

 ● Зарядка для очей

 2 Гра «Яке число загубилося?»

1 □ 3 4 □ 2 3 4 12 □ 41 2 3 □

 3 Цікаві задачки

 • Скільки чобітків Оля купила, щоб кішка лапки не промочила?

 • Скільки у тебе ляльок? — запитала я у Катюші. Вона відповідає: «Більше, ніж 3, але менше 5». Скільки ляльок у Катюші?

 4 Гра «Живі четвірки»

— Подумайте, на що схожа цифра 4. Наприклад, на людину, яка підняла руку. Спробуємо зобразити це. Встаньте,відведітьправу

руку вбік, при цьому зігніть у лікті. Отже, весь наш клас перетво-

рився на живі четвірки!

V. Підсумок уроку. Рефлексія

— Ми рахували?

— Ми писали?

— Яку цифру і число вивчали?

— Оцініть свою роботу в зошиті сонечком.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 6399 | Рейтинг: 2.0/1
Аналіз результатів контрольної роботи. Дія множення, знак множення. Заміна пр...
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини»
ВОКАЛЬНА ТА ІНСТРУМЕНТАЛЬНА МУЗИКА
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови»
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]