УРОК 11 Тема: Число і цифра 4. Написання цифри 4. Порівняння чисел у межах 4Мета: ввести поняття число «чотири», познайомити з написанням цифри 4; учити порівнювати предмети; закріплювати вміння співвідносити кількість предметів і число; розвивати мислення; виховувати уважність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Пролунав уже дзвінок, Всім пора нам на урок, Встаньте всі рівненько, Привітаємось гарненько: «Добрий день!». II. Повторення вивченого матеріалу 1 Гра «Назви число» На дошці — ряд чисел 1; 2; 3. — Назвіть число, яке стоїть в ряду після 2, 1; стоїть в ряду перед числом 3, 2; назвіть сусідів числа 2. 2 Гра «Чарівні кружечки» На дошці — червоний, жовтий, зелений, синій кружечки. — Якого кольору кружечок стоїть першим ліворуч? Який кружечок третій ліворуч? Другий праворуч? Другий ліворуч? Яким за рахунком стоїть синій кружечок ліворуч? Праворуч? 3 Гра «Будь уважний» Учитель показує протягом 1-2 секунд картки з предметами (не більше 5). Діти повинні запам’ятати і відповісти, скільки предметів вони запам’ятали і яких. III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Підготовча робота — Сьогодні на уроці ми будемо вивчати нове число і напишемо нову цифру. Послухайте вірш і дайте відповідь на запитання, поставлене в ньому. Якось четверо хлоп’ят Вчотирьох пасли телят. Раптом один з пастушків Розмову про лічбу завів: — Скільки ніжок у стола? — Скільки лапок у кота? — Хто готовий відповідь нам дати, Всім число це назвати? — Сьогодні на уроці ми будемо вивчати число і цифру 4. 2 Ознайомлення з друкованою і рукописною цифрою 4 Ось 4 жартівливо Випинає лікоть вліво. 3 Робота з набірним полотном — Скільки кошенят ліворуч? Скільки кошенят праворуч? — Як утворили число 4? 4 Порівняння чисел — Зараз ми будемо порівнювати число 4 з числами, вивченими раніше. На магнітній дошці — 4 зайчики і 3 морквини. — Скільки зайчиків? Скільки морквин? Кого більше? Чому? (Тому що одному зайчикові не дісталося однієї морквини.) — Отже, що більше — 4 зайчики або 3 морквини? Вимовляємо: 4 більше 3. На дошці: 4 > 3. — Порівняємо 4 білочки і 2 грибочки. — Скільки білочок? Скільки грибочків? Кого більше? Чому? — Що більше 4 білочки або 2 грибочки? Вимовляємо: 4 більше 2. На дошці: 4 > 2. ● Фізкультхвилинка Хлопчики й дівчатка, зробимо зарядку. Руки вбоки, вгору, вниз, Раз, два, три — не помились. У долоні хлоп-хлоп, І ногами топ-топ. Мов годинник зробим так: Тік-так, тік-так. Тихо сіли на стільці, Скажу вам: «Молодці!» 5 Первинне закріплення. Робота за карткою — Домалюйте малюнок так, щоб вишень, квіток і кульок стало по чотири. IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Робота в зошиті. Написання цифри 4 • Пояснення і написання вчителем на дошці. Примітка. Цифру 4 пишемо з відривом руки. • Написання цифри 4 в повітрі. • Написання цифри в зошиті. • Порівняння чисел кожної пари і запис у зошиті. 4 > 2 4 = 4 2 < 4 4> 1 ● Зарядка для очей 2 Гра «Яке число загубилося?» 1 □ 3 4 □ 2 3 4 12 □ 41 2 3 □ 3 Цікаві задачки • Скільки чобітків Оля купила, щоб кішка лапки не промочила? • Скільки у тебе ляльок? — запитала я у Катюші. Вона відповідає: «Більше, ніж 3, але менше 5». Скільки ляльок у Катюші? 4 Гра «Живі четвірки» — Подумайте, на що схожа цифра 4. Наприклад, на людину, яка підняла руку. Спробуємо зобразити це. Встаньте,відведітьправу руку вбік, при цьому зігніть у лікті. Отже, весь наш клас перетво- рився на живі четвірки! V. Підсумок уроку. Рефлексія — Ми рахували? — Ми писали? — Яку цифру і число вивчали? — Оцініть свою роботу в зошиті сонечком. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 6339 | |
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка» |
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня |
Народні промисли України |
Всього коментарів: 0 | |