Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Тема. Тварини лісу Мета: ознайомити учнів з сербською казкою; збагачувати словниковий запас учнів; навчати визначати головну думку, сюжет у казках різних народів, робити висновки, розвивати вміння складати продовження сюжету на основі знання про повтори в основній частині казки казки, навчити називати і розпізнавати 2 тварин лісу. |
Мета: Удосконалювати навички швидкого, правильного, виразного та свідомого читання, уміння швидко орієнтуватися в тексті; розширювати уявлення учнів про тварин; розвивати індивідуальні здібності кожного учня, пам'ять, мовлення , творчу уяву, вміння працювати, складати план до прочитаного оповідання; виховувати почуття щирості, доброти, бережливе ставлення до природи. Обладнання: набір кольорових букв, портрет В. Сухомлинського, збірки творів письменника, план подорожі, малюнки тварин, таблиці слів, набір карток - складів, музичний запис. |
Мета. Розширити уявлення про казку як жанр усної народної творчості. Вчити виразно і свідомо читати, читати за особами, аналізувати вчинки героїв, давати їм характеристики, розвивати вміння аналізувати твір, визначати його емоційну спрямованість, навички слухання та інтонування почутого. Виховувати у дітей почуття колективізму, повагу до людей, викликати негативне ставлення до ледарів. |
Мета: 1.Ознайомити учнів з російською народною казкою «Міньба». 2. Продовжувати вдосконалювати навички правильного, свідомого читання. 3. Учити давати характеристику дійовим особам. 4. Формувати вміння ділити текст на частини,вдосконалювати навички роботи в парах, групах; 5. Розвивати увагу, мислення, учити цінувати те,що маєш. 6. Виховувати почуття дружби, товариськості. |
Мета. Дати визначення поняттю "Добро". Формувати в учнів ціннісні орієнтири; здатність формулювати моральні судження. Навчити дітей творити добро, радуватися за інших, сприймати чужий біль, як свій. Розвивати вміння розрізняти добре і погане. Виховувати в собі добре ставлення до оточуючого світу. |
Мета. Ознайомлювати з красою навколишнього світу, розвивати інтелектуально-пізнавальні складові духовності: спостережливість,уважність до природи рідного краю, уміння оцінювати, порівнювати, аналізувати, висловлювати судження. |
Мета. Дати поняття мудрості. Формувати поняття про розумну людину. Навчати його, як стати розумним і мудрим. Виховувати повагу до людей, людяність, доброту, мудрість, щирість. |
Мета: ознайомити учнів з оповіданням Віри Артамоново; допомогти зрозуміти особливості персонажів: вони вигадливі, турботливі, добрі; вчити давати оцінку їхнім вчинкам; удосконалювати навички виразного, правильного, свідомого читання; розвивати зв’язне мовлення, мислення; виховувати бережливе ставлення до живої природи. Обладнання: Предметні малюнки, смайлики, картки зі словами для словникової роботи, скоромовками,. Тип уроку. Читання оповідання. |
Мета: продовжувати знайомити учнів із поезією Л.Костенко; розвивати навички виразного, свідомого читання; вчити аналізувати прочитані твори; формувати соціальну та інформаційну компетентність; виховувати любов до художнього слова; бережне ставлення до природи. |
Мета.Розширити знання учнів про калину; викликати зацікавлення та заохотити до активного читання з метою кращого сприйняття тексту; вдосконалити навички читання, вміння добирати заголовки до частин тексту; збагачувати словниковий запас учнів образними висловами; розвивати зв’язне мовлення; виховувати щирість,доброзичливість,бережливе ставлення до природи. Обладнання: ілюстрації до казки, малюнки калини, картки із лексичним значенням слів, із заголовками, сердечка. |