Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Мета. Ознайомити учнів з творами великої української поетеси, вдосконалювати техніку читання віршованих творів, виразність, артистичність читання; навчати дітей помічати красу і неповторність природи, розвивати пам’ять, естетичний смак; виховувати любов до рідного краю, художнього слова. |
Музична казка «Ласий кіт Івашко». Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися (організовувати своє робоче місце, планувати свої дії, доводити роботу до кінця); здоров’язбережувальну компетентність (взаємозв’язок організму людини з природним і соціальним середовищем, удосконалення фізичної, соціальної, психічної та духовної складових здоров’я); соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, проявляти ініціативу). Формувати предметні компетентності: познайомити учнів з життєвим та творчим шляхом української поетеси Ганни Чубач, вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; розвивати вміння оцінювати вчинки дійових осіб; збагачувати словниковий запас школярів; виховувати любов до поезії. |
Формування предметних компетентностей: Ознайомити дітей з різноманіттям казок,в яких зустрічаються тварини,підтримувати інтерес дітей до казок; закріплювати вміння розрізняти народну та авторську казки; удосконалювати діалогічне мовлення,збагачувати словниковий запас ,розвивати зв'язне мовлення учнів, виховувати інтерес до усної народної творчості; навчати дітей давати характеристику дійових осіб. |
Зінтегровані теми з уроків: Літературне читання: По роботі й нагорода .Українська народна казка «Півник і двоє мишенят» Англійська мова: Розвиток усного мовлення. Мета.познайомити дітей з українською народною казкою «Півник і двоє мишенят»,збагачувати словниковий запас, удосконалювати навички акторської гри,розвивати зв'язне мовлення учнів, виховувати інтерес до усної народної творчості; |
Хто кращий знавець прислів'їв? |
Тема: По роботі й нагорода. Казка «Колосок» Мета: Вчити дітей читати в особах , аналізувати вчинки дійових осіб, давати їм характеристики , виховувати бажання допомагати дорослим і один одному, викликати негативне ставлення до ледарів, формування любові до рідного краю; - формування духовно – моральних взаємин; - формування любові до культурної спадщини свого народу; - виховання любові та поваги до своїх національних особливостей; - виховання почуття власної гідності, як представників свого народу; - толерантне ставлення до представників інших національностей. |
Тема: Де сила не зможе, там розум допоможе. Цап та баран (казка) Мета: Учити учнів свідомо і виразно читати казки; розвивати вміння виділяти в тексті дійових осіб, давати їм характеристику; спостерігати за структурою і сюжетом казки, стисло її переказувати; формувати навички правильного і свідомого читання мовчки і вголос; збагачувати словниковий запас; виховувати інтерес до народної творчості. |
Мета: поглиблювати знання дітей про казку як вид усної народної творчості. Працювати над виразним, правильним читанням; розвивати навички читання тексту в особах; правильно інтонувати речення, переказувати казку близько до тексту, розвивати зв’язне мовлення, мислення, артистичні здібності учнів. Виховувати дружбу, любов до природи. |
Мета: поглиблювати знання дітей про казку як вид усної народної творчості. Працювати над виразним, правильним читанням; розвивати навички читання тексту в особах; правильно інтонувати речення, переказувати казку близько до тексту, розвивати зв’язне мовлення, мислення, артистичні здібності учнів. Виховувати дружбу, любов до природи. |
Тема: Польська народна казка «Лисичка» Мета: ознайомити учнів з європейською казкою, зокрема польською, вчити аналізувати зміст, ділити казку на частини; розвивати навички виразного читання в особах, вміння висловлювати свою думку, уважність; виховувати такі моральні якості, як правдивість, чесність, спостережливість, обачність. |