розширювати знання дітей про казки, виховувати дбайливе ставлення до книг, виховувати добре ставлення один до одного, такт і толерантність . Обладнання : виставка улюблених книг з казками, магнітофонні записи: казка "Мороз Іванович", пісні з казок: "Червона шапочка" і "Вінні-пух", мультфільм "Крокодил Гена і його друзі". На прикладі казок урок формує добре ставлення один до одного, такт і толерантність. |
Мета: - ознайомити учнів із поняттям «сім’я», «члени сім’ї»; - формувати у дітей уявлення про сім'ю, як спільноту рідних людей, про належність кожного учня до певної сім'ї; - довести взаємозалежність між членами сім’ї, з'ясувати значення сім’ї для людини; - сприяти розвитку мовлення учнів, вміння аналізувати запропоновані ситуації; - розширити інтерес до історії своїє сім'ї, формувати позитивний досвід сімейних відносин, розширювати уявлення про сімейні традиції; |
УРОК 17 Тема: У переддень літніх канікулМета: передбачити можливі ситуації на канікулах; вчити учнів правильно в них поводитися; розвивати вміння аналізувати запропоновані ситуації; виховувати бажання бути вихованим у життєвих ситуаціях. |
УРОК 16 Тема: Секрети вихованих людей. У країні добрих і ввічливих людейМета: узагальнити знання учнів про секрети вихованої людини, про правила поведінки вдома, у школі, в громадських місцях; спонукати до піклування про рідних, близьких, оточуючих; виховувати любов та пошану до оточуючих людей. |
УРОК 15 Тема: Ти — частина природи. Що дає нам природа? Поведінка на природіМета: узагальнити знання учнів про те, що обов’язком кожної людини є турботливе ставлення до природи; викликати інтерес до вивчення і застосування досвіду народу розумного використання природних багатств; показати значення природи в житті людини; виховувати почуття любові до рідної землі, відповідальне ставлення до збереження довкілля. |
УРОК 14 Тема: У школі всі такі знайомі. Правила шкільного життя. Правила спілкування з учителем. У бібліотеці. У шкільній їдальні. На прийомі у лікаряМета: вчити шанобливого ставлення до всіх працівників школи; на конкретних прикладах знайомити учнів із правилами спілкування з учителями та обслуговуючим персоналом; розвивати вміння чемно поводитись; виховувати уважність і тактовність у спілкуванні. |
УРОК 13 Тема: Влаштуємо свято. Підготовка до свята. Разом із батьками, старшими. Запрошення. Щоб було цікаво. Бажання гостей — закон для господаря. Як дарувати і приймати подарунки?Мета: ознайомити з основними правилами вибору, дарування і прийому подарунків; вчити запрошувати гостей і організовувати свято; розвивати естетичні смаки; виховувати повагу і шану до гостей. |
УРОК 12 Тема: Зовнішній виглядМета: закріпити найпростіші навички особистої гігієни; формувати у дітей поняття, що кожна людина створює себе сама, переконання необхідності дотримання режиму дня для здоров’я дитини; розвивати вміння стежити за своїм зовнішнім виглядом, добирати одяг для конкретних подій, бажання у дітей виховувати своє Я; виховувати бажання завжди бути чистими і охайними, доречно одягненими. |
УРОК 11 Тема: Цікавий співрозмовник. Що таке спілкування? Як ми розмовляємо? Тон, міміка, жести. Як зацікавити співрозмовника? Спілкування на відстаніМета: вчити точно і лаконічно висловлювати думку; вміти співвідносити мову і жести; розвивати вміння спілкуватися на відстані (листування, телефонні розмови); виховувати повагу до співрозмовника. |
УРОК 10 Тема: Золоті правила ввічливості. Як просити вибачення? Умій прощати. Вияв поваги. Чарівні словаМета: допомогти усвідомити значення слів вибачення; вчити використовувати чарівні слова у різних ситуаціях; активізувати словниковий запас; виховувати повагу до однолітків і дорослих. |