Тема уроку. Оригамі. Послідовність дій під час виготовлення оригамі.Створення за схемою фігури рибки у техніці оригамі. Мета уроку. навчити виготовляти виріб об'ємної форми з паперу в техніц оригамі; удосконалювати навички роботи з папером; розвивати творчі здібності і мислення на уроках трудового навчання, спостережливість, акуратність у роботі удосконалювати і закріплювати навички зображення тварин, їх пропорцій і характеру, просторового положення; розвивати в учнів творчу уяву; виховувати любов до праці, до тварин. |
Мета: вчити учнів виготовляти новорічні прикраси; створити в них святковий настрій; розвивати творчі здібності, фантазію, уяву; виховувати естетичний смак, бережливе ставлення до природи. Обладнання: кольоровий папір, диски, клей, конфетті, картки з інструкцією; слайди |
Тема. Способи згинання і складання паперу. «Рибка» Мета: Продовжити роботу з папером, операціями згинання і складання паперу; навчити послідовності виготовлення виробу, згинати та складати його, розвивати увагу, окомір; виховувати охайність, самостійність, дбайливе ставлення до природи, культуру праці, творчість. |
Тема: Конструювання зі смужок паперу. Літня фантазіяМета: продовжити ознайомлення учнів із прийомами роботи з папером; навчати працювати у техніці квілінгу (початкові навички); розвивати дрібну моторику пальців рук, охайність у роботі, спостережливість, посидючість; виховувати любов до рідної природи, обережне ставлення до неї, естетичний смак, любов до праці. |
Тема: Конструювання з паперу. Пряме плетіння зі смуг паперу. КилимокМета: вправляти учнів у прямому плетінні з паперу; ознайомити з відповідною термінологією; розвивати вміння складати план майбутньої роботи; формувати художньо-творчу особистість; розвивати спостережливість, увагу, просторову уяву; розширювати світогляд, учити працювати самостійно, створювати доброзичливу атмосферу співпраці в колективі, застосовувати отримані знання; виховувати інтерес до народної творчості, культури і традицій українського народу. |
Тема: Згинання і складання паперу. Листівка до Дня ПеремогиМета: повторити правила безпечної роботи з ножицями і клеєм; вчити учнів планувати свою роботу, продумувати композицію аплікації, красиво поєднувати кольори, економно витрачати матеріали; розвивати увагу, спостережливість, творчі здібності, навички дослідницької діяльності; виховувати акуратність, любов до праці, відповідальність за якість виконаної роботи, повагу до старших, інтерес до минулого своєї країни. |
Тема: Згинання і складання паперу. Листівки до 8 березняМета: навчити учнів виготовляти святкову листівку до 8 Березня; привертати увагу учнів до свята; закріпити правила роботи з папером (згинання та складання); розвивати творчі здібності, фантазію, акуратність, дрібну моторику рук, мислення, пам'ять, вміння доводити роботу до кінця; виховувати ніжне і вдячне ставлення до матері, до працІ. |
Тема: Макетування. Лялькові меблі із сірникових коробокМета: продовжити знайомити учнів з макетуванням; навчити робити лялькові меблі з коробочок з-під сірників; розвивати дрібну моторику пальців рук, естетичний смак; виховувати акуратність, посидючість, любов до праці. |
Тема: Макетування. Казковий будиночокМета: продовжити ознайомлення учнів з прийомами роботи з кресленням; навчити складати макет будиночка за розміткою; вчити визначати закономірність побудови макета розгортки будиночка; удосконалювати навички роботи з папером та ножицями; розвивати спостережливість, акуратність; навчати раціональних прийомів праці; виховувати зацікавленість до уроків трудового навчання. |
Тема: Макетування. Міні-містоМета: вчити аналізувати та планувати вироби за зразком; формувати навички роботи за кресленням; закріпити прийоми розмітки паперу олівцем по лінійці, різання ножицями, склеювання; ознайомити з будівельними професіями і машинами; розвивати комунікативні навички при роботі в групі; навчати цінувати свою працю і працю товаришів; розвивати креативне мислення, увагу, спостережливість; розвивати окомір, уміння доводити справу до кінця; закріпити знання дітей про правила дорожнього руху; навички групової та індивідуальної роботи; виховувати повагу до людей працІ. |