Тема: Екскурсія до майстерні з обробки тканиниМета: провести екскурсію до майстерні з обробки тканини; ознайомити учнів з прийомами обробки тканини; навчити пришивати ґудзики; розвивати спостережливість, увагу, пам'ять, уміння користуватися голкою та наперстком; виховувати інтерес до уроку, до працІ. |
Тема: Самообслуговування. Одяг та взуття. Пришивання ґудзиківМета: формувати господарсько-побутових умінь і навичок; навчити класифікувати одяг та взуття за видами і групами за допомогою вправ «Що куди одягти?», «Що коли одягнути?»; навчати правил догляду за одягом та взуттям, підготовки одягу до зберігання; розвивати зорове сприйняття і впізнавання, удосконалювати дрібну моторику рук через вправу «яскравий ґудзик»; виховувати акуратність, організованість, дбайливе ставлення до одягу, розширяти кругозір. |
Тема: Самообслуговування. Культура харчуванняМета: створити умови для усвідомлення учнями, що здоров'я — це головна людська цінність; сприяти формуванню у школярів культури здорового харчування; закріплювати знання про найбільш корисні і необхідні людині продукти харчування; сприяти пробудженню у дітей інтересу до народних традицій, пов'язаних з харчуванням; навчати правила поведінки за столом; ознайомити з посудом різного призначення та правилами сервірування стола; розвивати творчу активність, пам'ять, мовлення, акуратність, терпіння в роботі, естетичний смак. |
Тема: Робота з пластиліном. РавликиМета: продовжити ознайомлення з різними прийомами роботи з пластиліном, удосконалювати техніку цієї роботи; розвивати творчі здібності, фантазію, уяву; виховувати охайність, самостійність, дбайливе ставлення до природи. |
Тема: Робота з пластиліном. Ліплення чайника та чашкиМета: закріплювати прийоми роботи з пластиліном, уміння поетапно виконувати роботу, планувати свою діяльність; розвивати творчу уяву, вигадку, увагу, спостережливість, пам'ять, уміння спілкуватися, виконувати колективну роботу; виховувати поважне ставлення до друзів, закріплювати правила товаришування. |
Тема: Робота з пластиліном. Посуд для Лисиці і ЖуравлМета: формувати вміння працювати з пластиліном; удосконалювати техніку роботи з пластиліном; розвивати дрібну моторику пальців рук, творчі здібності, уяву; вчити контролювати і коригувати свої дії, орієнтуючись на зразок, ефективно співпрацювати як з учителем, так і з однолітками, поважати у спілкуванні партнера і самого себе; виховувати посидючість, вміння дружити, любов до навколишнього світу. |
Тема: Робота з пластиліном. Вишні в кошикуМета: ознайомити учнів з матеріалом для ліплення — пластиліном, його властивостями (колір, пластичність, склад — віск, глина, фарби), з інструментами, що використовуються при роботі з пластиліном; розширити уявлення про природні матеріали; навчити виготовляти аплікацію з пластиліну в техніці мозаїка; розвивати творчу уяву, увагу, спостережливість, пам'ять; розвивати дрібну моторику пальців рук, відчуття об'єму і форми, вміння орієнтуватися в просторі, логічне мислення, творчі здібностІ. |
Тема: Кскурсія до майстерні з обробки глиниМета: ознайомити учнів з народною творчістю; розширювати уявлення про народні звичаї; вчити виготовлення виробів у традиційному народному стилі (глиняна іграшка, посуд); ознайомити з технологією виробництва глиняного посуду; дати можливість учням спробувати розробити і виготовити власну іграшку, вказати її призначення; розвивати естетичне ставлення до дійсності; прищеплювати акуратність, почуття взаємодопомоги; виховувати інтерес до декоративно-ужиткового мистецтва. |
Тема: Витинанка. СніжинкиМета: ознайомлення учнів з витинанками як видом мистецтва; закріпити вміння різати папір ножицями по прямих і кривих лініях; вчити дітей передавати характерні особливості зображуваних об'єктів; розвивати вміння працювати з ножицями, спостережливість, уяву, фантазію; виховувати акуратність, естетичний смак. |
Тема: Витинанка. ПисанкаМета: поглибити знання учнів про свято Великодня; продовжувати ознайомлення другокласників з мистецтвом витинанки, з Великодніми звичаями та обрядами; навчити дітей вирізати прості витинанки; закріплювати навички роботи з ножицями, папером; удосконалювати вміння витинати отвори різної форми; виховувати інтерес до народних звичаїв і традицій, національну гідність, гордість за свій народ. |