Тема: Робота з пластиліном. Ліплення чайника та чашкиМета: закріплювати прийоми роботи з пластиліном, уміння поетапно виконувати роботу, планувати свою діяльність; розвивати творчу уяву, вигадку, увагу, спостережливість, пам'ять, уміння спілкуватися, виконувати колективну роботу; виховувати поважне ставлення до друзів, закріплювати правила товаришування. Обладнання: пластилін, картон, клей, ножиці, стеки, серветки для рук, відеозапис мультфільму «Муха-цокотуха», ілюстрації із зображенням посуду. Хід Уроку I. Організаційний момент Упорядкування робочих місць. II. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1. Повідомлення теми та мети уроку — Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з пластиліном, закріпимо прийоми роботи із ним. Будемо ліпити посуд до свята: чайник, чашку, блюдце. 2. Вступна бесіда — Всі ми зазвичай радіємо, коли нас запрошують на гостину, особливо, якщо це роблять люди, з якими нам приємно спілкуватися, а запрошення робиться від душІ. Однак, щоб заслужити таку повагу, треба вміти і знати, як це робиться. Адже не секрет, що господарі теж готові запрошувати в гості тільки тих людей, які залишають після себе тільки приємні враження. Якщо після запрошення в гості забути деякі прості правила хорошого тону, можна не тільки зіпсувати настрій, а й заслужити репутацію небажаного гостя. — Які правила поведінки треба знати, якщо тебе запросили у гості? — Як поводитися за столом? — Як правильно дарувати подарунки? (Відповіді дітей.) — Існує непорушне правило — завжди ходити в гості з добрим настроєм і посмішкою. Не варто забувати про це. Сидячи в гостях, не демонструйте оточуючим, що вам нудно, не цікаво або ви заклопотані своїми проблемами. Раз уже прийшли — проявіть терпіння і повагу. Йдучи, обов’язково подякуйте за гостинність і частування. 3. Перегляд мультфільму «Муха-цокотуха» Фізкультхвилинка 4. Демонстрування та аналіз зразка Інструктаж учителя — З яким матеріалом ми працюємо зараз на уроках? — Як підготувати пластилін до роботи? — Чим можна розрізати пластилін? — Як зліпити кульку? — Як зліпити маленьку кульку? — Як зліпити ковбаску {джгутик)! — Муха-цокотуха запросила всіх на день народження. Зробимо із пластиліну чайник, чашку та блюдце! • На вогні щоденно спить,• Є у блюдечка подружка, Носом уві сні свистить.Що одне лиш має вушко. Довгий носик, ручку має,Можеш кралю цю зустріти, Всіх нас чаєм пригощає! {Чайник)Як захочеш чай попити. {Чашка) Клас ЧАЙНИК — Для чого потрібен чайник? (У чайнику кип’ятять воду, в чайнику для заварки заварюють чай.) На дошці — малюнки із зображенням різних видів чайників. — Назвіть частини чайника. (Тулово, носик, ручка, кришка.) — Де розташована ручка? носик? кришка? — Ми будемо ліпити чайник з пластиліну за планом. (План роботи — на дошцІ.) • Розріжте пластилін обраного кольору на декілька частин. • Зі шматочка більшого розміру скачайте кульку, приплюсніть так, щоб вийшло тулово. • Скачайте джгутик та зробіть ручку чайника. • Зі шматочка меншого розміру скачайте ковбаску і витягніть так, щоб вийшов носик чайника. • Примастіть носик та ручку до тулова чайника. • Скачайте кульку, розріжте стекою навпіл — це кришка. • Накрийте чайник кришкою, прикрасьте візерунком. • Якщо замість носика зробити ще одну ручку, вийде цукорниця. ЧАШКА — Розгорніть підручник на с. 99 та розгляньте порядок роботи над виробом. • Скачайте з пластиліну циліндр. • За допомогою стеки вийміть пластилін із середини циліндра, надайте форму чашки. • Скачайте джгутик. Зробіть ручку. • Прикріпіть ручку до чашки. • Прикрасьте чашку візерунком. III. Практична робота учнів Учні виконують роботу, спираючись на план. Учитель надає допомогу. Я охайно, плавно, легко Пластилін візьму і стеку. Розкачаю рухом звичним Заготовку циліндричну. Стисну пальцями злегенька, Вийде блюдечко маленьке. З пластиліну я чи з глини Зроблю конус без вершини. Візьму стеку в руки знову, Ось і чашечка готова. Додам гарний візерунок -Ось вам, друзі, подарунок! IV. Виставка та оцінювання робіт — Розгляньте свої вироби. — Яких помилок припустилися? — Хто отримав задоволення від роботи? V. Підсумок уроку — Чому був присвячений наш урок? — Чи сподобався він вам? — Які прийоми ліплення повторили? | |
| |
Переглядів: 7765 | |
«Які чудові нам земля дає плоди...». Складання текстів-описів за малюнком і п... |
Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитя... |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення «Монгольської гри» |
Запитання до природи. Чим снідає їжачок? |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Всього коментарів: 0 | |