💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Робота з пластиліном. Ліплення чайника та чашки

Тема: Робота з пластиліном. Ліплення чайника та чашки

Мета: закріплювати прийоми роботи з пластиліном, уміння поетапно виконувати роботу, планувати свою діяльність; розвивати творчу уяву, вигадку, увагу, спостережливість, пам'ять, уміння спілкуватися, виконувати колективну роботу; виховувати поважне ставлення до друзів, закріплювати правила товаришування.

Обладнання: пластилін, картон, клей, ножиці, стеки, серветки для рук, відеозапис мультфільму «Муха-цокотуха», ілюстрації із зображенням посуду.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

Упорядкування робочих місць.

II. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Повідомлення теми та мети уроку

— Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з пластиліном, закріпимо прийоми роботи із ним. Будемо ліпити посуд до свята: чайник, чашку, блюдце.

2. Вступна бесіда

— Всі ми зазвичай радіємо, коли нас запрошують на гостину, особливо, якщо це роблять люди, з якими нам приємно спілкуватися, а запрошення робиться від душІ. Однак, щоб заслужити таку повагу, треба вміти і знати, як це робиться. Адже не секрет, що господарі теж готові запрошувати в гості тільки тих людей, які залишають після себе тільки приємні враження. Якщо після запрошення в гості забути деякі прості правила хорошого тону, можна не тільки зіпсувати настрій, а й заслужити репутацію небажаного гостя.

— Які правила поведінки треба знати, якщо тебе запросили у гості?

— Як поводитися за столом?

— Як правильно дарувати подарунки? (Відповіді дітей.)

— Існує непорушне правило — завжди ходити в гості з добрим настроєм і посмішкою. Не варто забувати про це. Сидячи в гостях, не демонструйте оточуючим, що вам нудно, не цікаво або ви заклопотані своїми проблемами. Раз уже прийшли — проявіть терпіння і повагу.

Йдучи, обов’язково подякуйте за гостинність і частування.

3. Перегляд мультфільму «Муха-цокотуха»

Фізкультхвилинка

4. Демонстрування та аналіз зразка

Інструктаж учителя

— З яким матеріалом ми працюємо зараз на уроках?

— Як підготувати пластилін до роботи?

— Чим можна розрізати пластилін?

— Як зліпити кульку?

— Як зліпити маленьку кульку?

— Як зліпити ковбаску {джгутик)!

— Муха-цокотуха запросила всіх на день народження. Зробимо із пластиліну чайник, чашку та блюдце!

• На вогні щоденно спить,• Є у блюдечка подружка,

Носом уві сні свистить.Що одне лиш має вушко.

Довгий носик, ручку має,Можеш кралю цю зустріти,

Всіх нас чаєм пригощає! {Чайник)Як захочеш чай попити. {Чашка)

Клас

ЧАЙНИК

— Для чого потрібен чайник? (У чайнику кип’ятять воду, в чайнику для заварки заварюють чай.)

На дошці — малюнки із зображенням різних видів чайників.

— Назвіть частини чайника. (Тулово, носик, ручка, кришка.)

— Де розташована ручка? носик? кришка?

— Ми будемо ліпити чайник з пластиліну за планом. (План роботи — на дошцІ.)

 • Розріжте пластилін обраного кольору на декілька частин.

 • Зі шматочка більшого розміру скачайте кульку, приплюсніть так, щоб вийшло тулово.

 • Скачайте джгутик та зробіть ручку чайника.

 • Зі шматочка меншого розміру скачайте ковбаску і витягніть так, щоб вийшов носик чайника.

 • Примастіть носик та ручку до тулова чайника.

 • Скачайте кульку, розріжте стекою навпіл — це кришка.

 • Накрийте чайник кришкою, прикрасьте візерунком.

 • Якщо замість носика зробити ще одну ручку, вийде цукорниця.

ЧАШКА

— Розгорніть підручник на с. 99 та розгляньте порядок роботи над виробом.

 • Скачайте з пластиліну циліндр.

 • За допомогою стеки вийміть пластилін із середини циліндра, надайте форму чашки.

 • Скачайте джгутик. Зробіть ручку.

 • Прикріпіть ручку до чашки.

 • Прикрасьте чашку візерунком.

III. Практична робота учнів

Учні виконують роботу, спираючись на план. Учитель надає допомогу.

Я охайно, плавно, легко Пластилін візьму і стеку.

Розкачаю рухом звичним Заготовку циліндричну.

Стисну пальцями злегенька,

Вийде блюдечко маленьке.

З пластиліну я чи з глини Зроблю конус без вершини.

Візьму стеку в руки знову,

Ось і чашечка готова.

Додам гарний візерунок -Ось вам, друзі, подарунок!

IV. Виставка та оцінювання робіт

— Розгляньте свої вироби.

— Яких помилок припустилися?

— Хто отримав задоволення від роботи?

V. Підсумок уроку

— Чому був присвячений наш урок?

— Чи сподобався він вам?

— Які прийоми ліплення повторили?

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 7817 | Рейтинг: 0.0/0
Числові вирази. Складання задач за розв'язком
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок)
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Закріплення додавання...
Поняття про основні (жовтий, червоний, синій) та похідні (жовтогарячий, зелен...
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]