Урок 34 (письмо) Тема: Письмо рядкової та великої букви 0, оМета: ознайомити учнів з рукописними буквами 0, о, вчити писати нові букви, з'єднувати їх з вивченими буквами; розвивати навички звукового аналізу; зв'язне мовлення дітей, спостережливість; збагачувати словниковий запас дітей; виховувати старанність, охайність. Обладнання: схеми речень, малюнок дівчинки Оленки, друкована і рукописна букви 0, о, предметні малюнки, вірші, ребуси, кросворд; робочий зошит; посібник (Македо-нова Я. А., Мачнева 0. М. Навчання каліграфічного письма. 73 алгоритми написання українських літер та графічних знаків: Посібник для вчителів. - Херсон, 2005). ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Виділення звука [о] з вірша - Сьогодні до нас завітала Оленка з кошиком, повним овочів. Вона принесла нам нову рукописну букву. А яку саме, ви згодом дізнаєтесь. А спочатку послухайте вірш. Голосна очеретянка Оселилась якось ранком У рясних очеретах. Одягнувши окуляри, Написала незабаром Олівцем очеретяним На воротах номер ґанку. Ось-ось одуд-листоноша Принесе новин хороших. - Який звук найчастіше повторюється у вірші? - Знайдіть у класі предмети, в назвах яких зустрічається звук [о]. 2 Звуко-буквений аналіз слів оса, огірок - Розгляньте малюнки. Що на них зображено? (Оса, огірок) - Слова оса, огірок поділіть на склади. Назвіть перший склад. Який звук його утворює? Учні роблять звуковий аналіз слів з опорою на схеми, подані під малюнком. Складають речення за схемами з цими словами. III. Повідомлення теми і завдань уроку - Сьогодні ми навчимося писати малу букву о, яку принесла нам Оленка. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Ознайомлення з новою буквою Буква О на сонце схожа, І на бублик, й на обруч. Мов кермо, я хочу взяти Круглу букву обіруч. o Порівняння друкованої букви о з рукописною. - Розгляньте друковану і рукописну букви о. Що чи кого нагадує вам ця буква? 2 Повторення правил сидіння за партою, відомостей щодо того, як тримати ручку, розміщувати зошит під час письма 3 Написання рядкової букви о - Рядкова буква о складається з одного елемента - овалу. Алгоритм написання рядкової букви о 1. Починаємо писати букву нижче верхньої рядкової лінії -? 2. Ведемо вгору до верхньої лінії робочого рядка -? 3. Торкнувшись верхньої робочої лінії, заокруглюємо ліворуч -? 4. Ведемо вниз на себе, теж заокруглюючи -? 5. Біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо праворуч -? 6. Торкнувшись нижньої лінії робочого рядка, ведемо вгору до початку овалу - Пишемо під рахунок і-раз-і. 4 Робота у зошитах: написання рядкової букви о Написання у повітрі. Учні порівнюють написане зі зразком, виділяють помилки. Пальчикова гімнастика Фізкультхвилинка 5 Робота у зошитах: написання великої букви 0 1) Письмо великої букви О. - Велика буква О складається з одного елемента - овалу. Алгоритм написання великої букви О - Пишемо під рахунок і-раз-і. 2) Письмо буквосполучень О, Оа, Оу. V. Узагальнення вивченого матеріалу 1. Відгадування загадок. Виконання звуко-буквеного аналізу слів-відгадок 2 Гра "Пошуковець" - На малюнку знайдіть предмети, у назвах яких є буква о. З Розгадування ребусів (Місто) (Молоко ) Учні називають слова-відгадки, ділять слова на склади, визначають місцезнаходження звука [о]. VI. Підсумок уроку - Чи сподобався вам урок? - Що найбільше запам'яталося вам? - Яку букву вчилися писати? - Назвіть слова, у яких зустрічається ця буква. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3363 | |
Купання у водоймах. Правила поведінки на воді |
Аплікація з паперу «курчатко» |
Практична робота: розучування ігор, які сприяють веселому настрою |
Лікарські рослини |
У колі рідної сім'ї. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |