Урок 62 Тема. Повторення додавання й віднімання двоцифрових чисел. Задачі на дві діїМета: удосконалювати вміння виконувати додавання й віднімання двоцифрових чисел та розв’язувати задачі на дві дії; підготувати учнів до контрольної роботи. Обладнання: завдання для самостійної роботи, таблиці усних обчислень, предметні малюнки, схема задачі. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Один учень зачитує знайдену суму № 467. 2) Другий учень зачитує знайдену різницю чисел. 3) Третій учень зачитує розв’язання задачі № 468. 2. Усні обчислення. 1) Гра «Влучні стрільці» — Діти, ви всі дуже полюбляєте грати в сніжки. Сьогодні ми спробуємо пограти разом і влучити в ціль. Для цього вам треба розв’язати приклади і з’єднати приклад з правильною відповіддю. 61 + 17 58 – 29 72 – 61 45 + 16 87 – 80 39 + 24 2) Математичний диктант. Записати й обчислити вирази. • Знайти різницю чисел 96 і 37 і збільшити її на 25; • перший доданок 32, другий — різниця чисел 27 і 18; • суму чисел 25 і 39 збільшити на 18; • суму чисел 54 і 32 зменшити на 26. 3) Перевірка роботи. 4) Виконання завдання № 469. II. Узагальнення й систематизація знань 1. Обчислення прикладів № 470 (ланцюжком) 2. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 471. — Про що дізнаємося спочатку? — Яку треба виконати дію? — Якою дією будемо відповідати на головне запитання задачі? Після аналізу діти записують задачу самостійно. 2) Розв’язання задачі № 472. На дошці — скорочений запис задачі. Треба полити — 20 к. Полив — 12 к. Залишилося — ? на ? менше — Про що дізнаємося спочатку? — Яку треба виконати дію? — Яку дію треба виконати, щоб відповісти на головне запитання задачі? 3. Фізкультхвилинка Три горобчики літали, Хутко крильцями махали, З вами ми швиденько встанемо — Теж горобчиками станемо. Раз, два, три, чотири, п’ять, Нумо ручками махати! Помахали, помахали — І бадьорішими стали. Робимо вправи залюбки. Будемо сильні, діточки! 4. Самостійна робота 1 варіант • Розв’язати задачу. У мішку було 48 кг цукру. Продали 13 кг. На скільки більше кілограмів цукру залишилося, ніж продали? 2 варіант • Розв’язати задачу. Довжина прямокутника 31 см, ширина — 12 см. Знайти периметр. 5. Перевірка роботи 6. Завдання для допитливих На столі лежали яблука. Одне з них було чарівним. Якщо рахувати зліва направо, то чарівне яблуко лежить шостим, а якщо справа наліво, то воно третє. Скільки всього яблук на столі? III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 84 № 476, № 477. | |
| |
Переглядів: 1231 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 18 |
Тварини |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
Дорога від дому до школи |
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє... |
Всього коментарів: 0 | |