💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Повторення додавання й віднімання двоцифрових чисел. Задачі на дві дії

Урок 62

Тема. Повторення додавання й віднімання двоцифрових чисел. Задачі на дві дії

Мета:  удосконалювати вміння виконувати додавання й віднімання двоцифрових чисел та розв’язувати задачі на дві дії; підготувати учнів до контрольної роботи.

Обладнання: завдання для самостійної роботи, таблиці усних обчислень, предметні малюнки, схема задачі.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Один учень зачитує знайдену суму № 467.

2) Другий учень зачитує знайдену різницю чисел.

3) Третій учень зачитує розв’язання задачі № 468.

2. Усні обчислення.

1) Гра «Влучні стрільці»

— Діти, ви всі дуже полюбляєте грати в сніжки. Сьогодні ми спробуємо пограти разом і влучити в ціль. Для цього вам треба розв’язати приклади і з’єднати приклад з правильною відповіддю.

61 + 17

58 – 29

72 – 61

45 + 16

87 – 80

39 + 24

2) Математичний диктант.

Записати й обчислити вирази.

• Знайти різницю чисел 96 і 37 і збільшити її на 25;

• перший доданок 32, другий — різниця чисел 27 і 18;

• суму чисел 25 і 39 збільшити на 18;

• суму чисел 54 і 32 зменшити на 26.

3) Перевірка роботи.

4) Виконання завдання № 469.

II. Узагальнення й систематизація знань

1. Обчислення прикладів № 470 (ланцюжком)

2. Робота над задачами

1) Розв’язання задачі № 471.

— Про що дізнаємося спочатку?

— Яку треба виконати дію?

— Якою дією будемо відповідати на головне запитання задачі?

Після аналізу діти записують задачу самостійно.

2) Розв’язання задачі № 472.

На дошці — скорочений запис задачі.

Треба полити — 20 к.

Полив — 12 к.

Залишилося — ? на ? менше

— Про що дізнаємося спочатку?

— Яку треба виконати дію?

— Яку дію треба виконати, щоб відповісти на головне запитання задачі?

3. Фізкультхвилинка

Три горобчики літали,

Хутко крильцями махали,

З вами ми швиденько встанемо —

Теж горобчиками станемо.

Раз, два, три, чотири, п’ять,

Нумо ручками махати!

Помахали, помахали —

І бадьорішими стали.

Робимо вправи залюбки.

Будемо сильні, діточки!

4. Самостійна робота

1 варіант

• Розв’язати задачу.

У мішку було 48 кг цукру. Продали 13 кг. На скільки більше кілограмів цукру залишилося, ніж продали?

2 варіант

• Розв’язати задачу.

Довжина прямокутника 31 см, ширина — 12 см. Знайти периметр.

5. Перевірка роботи

6. Завдання для допитливих

На столі лежали яблука. Одне з них було чарівним. Якщо рахувати зліва направо, то чарівне яблуко лежить шостим, а якщо справа наліво, то воно третє. Скільки всього яблук на столі?

III. Підсумок уроку

IV. Домашнє завдання

С. 84 № 476, № 477.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 1231 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 18
Тварини
Охайність й особиста гігієна першокласників: як пра­вильно вмиватися, купатис...
Дорога від дому до школи
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]