💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка»

УРОК 75

Потрібно учиться — завжди пригодиться.

Тема. Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка»

Мета: удосконалювати навички правильного і виразного читання та навички літературного аналізу; розвивати уяву, спостережливість, логічне мислення; виховувати бажання прийти на допомогу в скрутному становищі.

Обладнання: картки з буквами; маски зайця, лисиці, вовка, слова на картках, картки для розширення читання.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

1. Мовна розминка.

1) Гра «Утвори слово за зразком».

Учитель називає ланцюжок слів, а учні утворюють за аналогією нові ланцюжки.

їжачок — їжачкова, вовк (вовчик, вовчикова), хлопець (хлопчик, хлопчикова), заєць (зайчик, зайчикова).

2) Скоромовка.

Вийшли на леваду кізки,

Де стрункі стоять берізки,

Скуштувать листочки б раді,

Та мотузка на заваді.

2. Вправа з читання.

1) Розчитування за таблицею.

II. Мотивація навчальної діяльності

1. Завдання учням.

Читання деформованого тексту.

гадЗаак

ощ аз ірзв солівий

даглявиє з-за нисос

і стотьї ресед витра

вукша шільбі логови

(Що за звір лісовий

виглядає з-за сосни

і стоїть серед трави —

вушка більші голови?

(Зайчик).

2. Бесіда.

— Що ви знаєте про зайчика?

— Якими словами його можна охарактеризувати?

— Героєм яких українських народних казок є зайчик?

— Отже, сьогодні ми прочитаємо казку Юрія

Ярмиша «Зайчаткова казочка».

III. Опрацювання нового матеріалу

1. Робота з текстом.

Опрацювання казки Ю. Ярмиша «Зайчаткова казочка».

1) Читання казки комбінованим способом.

а) Слухання твору (до слів «що в лісі учити збирав»). Бесіда.

— Що знайшло Зайчатко в лісі?

— Чому воно не прочитало казочку одразу?

— З ким зустрілось Зайчатко в лісі?

— Як хлопчик повівся зайчиком?

б) Самостійне мовчазне читання казки до кінця.

2) Словникова робота.

а) Вправа на розширення поля читання (робота на картках у парах).

во

кро

їжа

ли

з ай

вк

лик

чок

сиця

чатко

ле

чи

не

роз

напи

жить

тати

вміло

крила

сан а

— Що об'єднує слова кожної піраміди? ('Тварини і дії).

б) Вправа на миттєве сприймання слів.

Слова і вирази за картками-блискавками: а на; все одно; якби мені; в тебе; ви не так; добридень; в нього; а це що.

3) Повторне читання казки мовчки. Гра «Небо і земля».

Діти читають слідкуючи очима. За командою «Небо» припинають читати, піднімають очі вгору.

За командою «Земля» продовжують читати.

У ч и т е л ь . Подумайте: чому Лисиця і Вовк порізному «читали» казочку?

4) Вибіркове читання.

— Що було намальовано в казочці?

— Про що думав Зайчик?

— Яку казку читала Лисичка?

— А що читав Вовк?

— Доведіть рядками казки, що Вовк і Лисиця не вміли читати.

— Як ви думаєте, чому тітонька Лисиця і дядько Вовк не сказали, що не вміють читати?

— Прочитайте, що порадив Зайчику хлопчик?

— Як ви гадаєте, чи прислухається до неї Зайчик?

— Знайдіть у казці зачин, основну частину і кінцівку.

5) Розігрування казки за ролями.

2. Робота в зошитах (с. 52—53, завдання 1, 2, З, 4).

IV. Підбиття підсумків уроку

Бесіда.

— Що автор казки хотів нам показати?

V. Домашнє завдання

І група: читати виразно казку;

II група: інсценізувати казку;

III група: дібрати прислів'я, які могли бути порадою для Лиски і Вовка (Хто людей питає, той і розум має. Вчитися ніколи не пізно. Потрібно учиться — завжди пригодиться.)

Категорія: Читання | Додав: SYLER (19.10.2013)
Переглядів: 9772 | Рейтинг: 0.0/0
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці...
Свято здоров'я (урок проводять два вчителі)
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп...
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини»
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу....
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]