УРОК 111 Тема: Письмова нумерація чисел першої сотні: читання чисел, записаних у нумераційній таблиці. Порівняння виразів і числа. Знаходження значень виразів на дві діїМета: ознайомити учнів з письмовою нумерацією чисел першої сотні; формувати вміння читати числа, записані в нумераційній таблиці, порівнювати вирази і числа, знаходити значення виразів на дві дії; розвивати спостережливість, кмітливість; виховувати уважність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Пролунав уже дзвінок, Починається УРОК. Щоб УРОК минув цікаво, Всі беремося до справи. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усне розв'язування задач • У першому конверті 7 листівок, в другому 5 (показати конверти). Скільки всього листівок у цих двох конвертах? • У цих двох конвертах 12 листівок, а в першому конверті 7. Скільки листівок у другому конверті? Як дізнатися, не обчислюючи? • У конверті було 13 листівок, 6 узяли. Що можна дізнатися? • У конверті були листівки. Коли взяли 6, залишилося 7 листівок. Що тепер можна дізнатися? Якою дією? • В іншому конверті було 11 листівок, декілька листівок узяли, залишилося 5 листівок. Скільки листівок узяли? 2 Повторення складу чисел 14 — це 10 і скільки? 9 і скільки? 8 і скільки? 7 і скільки? Можна записати отримані суми так: 14 = 10 + 4 14 = 8 + 6 Або так: 14 = 9 + 5 14 = 7 + 7 14 10 4 95 86 77 Корисно виділити випадки складу числа у вигляді суми однакових доданків, записати в зошитах і вивчити: 10 = 5 + 5; 12 = 6 + 6 тощо. 3 Називання чисел у прямому і зворотному порядку з переходом через кругле число 1) 37; 38; 39; 40; 41... і т. ін. 2) 73; 72; 71; 70; 69... і т. ін. 4 Математичний диктант • Із суми чисел 10 і 6 відняти 8. • До різниці чисел 10 і 6 додати 9. 5 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Розбити числа на дві групи. Записати їх в два рядки. 5; 7; 1; 15; 20; 13; 6; 9; 8; 10; 16; 11. — Скільки цифр потрібно для запису двоцифрового числа? — Що показує перша цифра праворуч? — Як називається другий праворуч розряд у двоцифрового числа? — Назвіть круглі числа. 6 Виконання завдань 1)Скільки десятків у кожному з чисел? Десять — Ц дес. Сімдесят — Ц дес. Сорок — О дес.Тридцять — О дес. Вісімдесят — О дес. Сто — О дес. III. Вивчення нового матеріалу 1 Підготовча робота — Назвіть числа, зображені за допомогою пучків-десятків та окремих паличок. Учитель показує 2 пуч. 6 окр.; 1 пуч. 3 окр.; 5 пуч. 6 окр.; 3 пуч. 8 окр. 2 Робота за таблицею Потрібно нагадати дітям, що одиниці пишуть на першому місці праворуч, десятки — на другому. Що ж до нуля, то для нього немає особливого місця: він пишеться на місці одиниць або на місці десятків (число 100), якщо їх немає в цьому числі. Тим самим запобігають помилці, якої іноді припускаються діти, записуючи, наприклад, число 56 як 506. 3 Читання чисел першої сотні, записаних у нумераційній таблиці ● Фізкультхвилинка Раз, два, три, чотири — У лісок ми ходили, Зайця сірого зустріли. Зайчик прудко так стрибає, Пташка весело літає, Швидко лис десь пробіжить, Їжачок в кущах сидить. Посиділи і ми трішки, Щоб спочили руки, ніжки. Всі веселі, от чудово! У лісок підемо знову. IV.Розвиток математичних знань 1 Порівняння чисел і виразів (під керівництвом учителя) 8 + 3 □ 11 12 - 3 □ 8 3 + 7 □ 11 4 + 9 □ 11 12 □ 8 7 □ 17 2 Знаходження значення виразів на дві дії 6 + 9 + 5 =5 + 9 + 3 = 13+ (15 - 9) = 6 + 9 - 8 =15 - 9 + 3 =13- (15 - 9) = Учні записують на дошці вирази і пояснюють порядок дій у виразах з дужками і без дужок. Складаються різні види задач за виразом 6 + 9 - 8. 3 Офтальмологічна пауза 4 Розв'язування логічних задач • Вітя, Сашко й Андрійко змайстрували з паперу кораблик, змія і лелеку. десятки одиниці Яку іграшку зробив кожен хлопчик, якщо Вітя не робив кораблика і змія, а Сашко не робив кораблика? (Сашко — змія, Вітя — лелеку, Андрійко — кораблик) Знайко, Кнопочка і Тюбик живуть у будинках № 14, 17, 19. У якому будинку живе кожна коротулька, якщо Знайко не живе у будинку 19 і 17, а Кнопочка не живе у будинку 19? (Знайко — в № 14, Кнопочка — в № 17, Тюбик — в № 19.) Виберіть необхідну фігуру з шести пронумерованих. V. Підбиття підсумків. Рефлексія — чого навчалися на уроці? — яке завдання найбільше сподобалося? — Оцініть свою роботу на уроці смайликом. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4339 | |
Твій друг — книга. Урок позакласного читання |
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка» |
Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці |
Це цікаво знати |
Здоров'я і хвороби. Інфекційні та застудні хвороби. Їх профілактика, щепл... |
Всього коментарів: 0 | |